Ještě v anketě chybí "Měl jsem, zrušil jsem." Ono se z "výhodných" nabídek stávají nabídky typu každý den vám smrkneme několikaprocentní slevu na nějaký ležák, a to každý den jinou, takže choďte do krámu nejlépe každý den. K tomu drobným písmem, že vám slevu dají jen v případě, že si ji v aplikaci aktivujete a uděláte stojku mezi druhou a třetí uličkou. Jo, a samozřejmě jen do vyprodání zásob, takže si běžte včas stoupnout před otevřením do fronty s důchodci, protože 10 minut po otevření to nebude (a pokud to nedovezou, tak to nebude vůbec). Kolem a kolem, dost nedůstojné podmínky pro prodej vlastního soukromí.
Právě že mám představu: můj čas, moje data a snažit se ze mě různými "výhodnými" nabídkami vyrazit víc, než bych utratil normálně. Ale věřím, že to bude fungovat dobře. Zaměření na méně informovanou (to zní lépe než hloupější) část populace bude u nás fungovat perfektně. Samozřejmě s největším úspěchem u klientů ČS.