Je docela výmluvné, kolikrát za poslední rok-dva změnila GE svou variaci na bezpoplatkový účet. Ani tato varianta pravděpodobně nevydrží dlouho, a banka, která nabízí neudržitelné nebo marketingově omezené produkty působí tak trochu směšně.
Kdo chce skutečně bezpoplatkový účet, sáhne po něčem bez podmínek. A náročnější zákazník nebude řešit, jestli za účet 50,- zaplatí nebo 50,- dostane, protože účet vybírá podle jiných kritérií.
Asi tak. Pokud chci účet bez poplatků, tak nebudu počítat, že jsem tento měsíc nevybrala z bankolmatu a že mne za to banka potrestá.
Další perla: "za věrnost měli dostávat pravidelnou odměnu". Nechci odměnu za věrnost, bude mi stačit, když mne banka nebude drbat a v případě problému ten problém vyřešíme ke spokiojenosti obou stran. Uvedu příklad (vlastní): měla jsem účet za cca 60,- Kč měsíčně a k němu kontokorent. Kontokorent měl být 1x za rok k určitému datumu na nule. Já ho moc nepoužívala, ale koupila jsem nábytek a čerpala kontokorent zrovna v době, kdy měl být účet vyrovnán na nulu. Banka si postavila hlavu a kontokorent mi zrušila. Chápu, moje chyba, to jsem uznala. Žádala jsem banku, aby mi jako dlouhodobému klientovi kontokorent nechala, měla jsem u nich účet dobrých 15 let a bez problémů, nechtěla jsem ho honem měnit. Ne, nešlo to. Tak jsem si postavila hlavu já a konečně se rozhoupala k přechodu k bezpoplatkové bance. Dneska nemusím počítat poplatky a účet mi pro moje potřeby naprosto vyhovuje. Přitom stačilo jen málo... Bylo to oboustranné školení toho, jak si (ne)udržet zákazníka.