Vlákno názorů k článku Účet GEnius bene+. Za věrnost dostanete 50 Kč, za porušení zaplatíte trojnásobně od qwertz - Je docela výmluvné, kolikrát za poslední rok-dva změnila...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 1. 2015 8:22

    qwertz (neregistrovaný)

    Je docela výmluvné, kolikrát za poslední rok-dva změnila GE svou variaci na bezpoplatkový účet. Ani tato varianta pravděpodobně nevydrží dlouho, a banka, která nabízí neudržitelné nebo marketingově omezené produkty působí tak trochu směšně.

    Kdo chce skutečně bezpoplatkový účet, sáhne po něčem bez podmínek. A náročnější zákazník nebude řešit, jestli za účet 50,- zaplatí nebo 50,- dostane, protože účet vybírá podle jiných kritérií.

  • 7. 1. 2015 9:39

    Jarmila (neregistrovaný)

    Asi tak. Pokud chci účet bez poplatků, tak nebudu počítat, že jsem tento měsíc nevybrala z bankolmatu a že mne za to banka potrestá.
    Další perla: "za věrnost měli dostávat pravidelnou odměnu". Nechci odměnu za věrnost, bude mi stačit, když mne banka nebude drbat a v případě problému ten problém vyřešíme ke spokiojenosti obou stran. Uvedu příklad (vlastní): měla jsem účet za cca 60,- Kč měsíčně a k němu kontokorent. Kontokorent měl být 1x za rok k určitému datumu na nule. Já ho moc nepoužívala, ale koupila jsem nábytek a čerpala kontokorent zrovna v době, kdy měl být účet vyrovnán na nulu. Banka si postavila hlavu a kontokorent mi zrušila. Chápu, moje chyba, to jsem uznala. Žádala jsem banku, aby mi jako dlouhodobému klientovi kontokorent nechala, měla jsem u nich účet dobrých 15 let a bez problémů, nechtěla jsem ho honem měnit. Ne, nešlo to. Tak jsem si postavila hlavu já a konečně se rozhoupala k přechodu k bezpoplatkové bance. Dneska nemusím počítat poplatky a účet mi pro moje potřeby naprosto vyhovuje. Přitom stačilo jen málo... Bylo to oboustranné školení toho, jak si (ne)udržet zákazníka.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).