Je docela výmluvné, kolikrát za poslední rok-dva změnila GE svou variaci na bezpoplatkový účet. Ani tato varianta pravděpodobně nevydrží dlouho, a banka, která nabízí neudržitelné nebo marketingově omezené produkty působí tak trochu směšně.
Kdo chce skutečně bezpoplatkový účet, sáhne po něčem bez podmínek. A náročnější zákazník nebude řešit, jestli za účet 50,- zaplatí nebo 50,- dostane, protože účet vybírá podle jiných kritérií.
Asi tak. Pokud chci účet bez poplatků, tak nebudu počítat, že jsem tento měsíc nevybrala z bankolmatu a že mne za to banka potrestá.
Další perla: "za věrnost měli dostávat pravidelnou odměnu". Nechci odměnu za věrnost, bude mi stačit, když mne banka nebude drbat a v případě problému ten problém vyřešíme ke spokiojenosti obou stran. Uvedu příklad (vlastní): měla jsem účet za cca 60,- Kč měsíčně a k němu kontokorent. Kontokorent měl být 1x za rok k určitému datumu na nule. Já ho moc nepoužívala, ale koupila jsem nábytek a čerpala kontokorent zrovna v době, kdy měl být účet vyrovnán na nulu. Banka si postavila hlavu a kontokorent mi zrušila. Chápu, moje chyba, to jsem uznala. Žádala jsem banku, aby mi jako dlouhodobému klientovi kontokorent nechala, měla jsem u nich účet dobrých 15 let a bez problémů, nechtěla jsem ho honem měnit. Ne, nešlo to. Tak jsem si postavila hlavu já a konečně se rozhoupala k přechodu k bezpoplatkové bance. Dneska nemusím počítat poplatky a účet mi pro moje potřeby naprosto vyhovuje. Přitom stačilo jen málo... Bylo to oboustranné školení toho, jak si (ne)udržet zákazníka.
Staré přísloví, platí stále.
Cílem je udělat v ceníku pořádný chaos a maximalizovat počet klientů, kteří mávnou rukou a nechají se odrbávat.
Kéž by někdy nějaká firma opravdu dodržela slib "ne, my jsme jiní, my tohle dělat nebudeme"....
Jediné štěstí, že dnes lze přejít velmi snadno jinam.
GE bych moc nedoporučoval, jedna z nejhorších bank. Pravidelně vždycky přijdou s něčím použitelným, aby nalákali lidi a po půl roce ty podmínky zhoršili a udělali z toho krajně nevýhodný produkt - ať to jsou běžné účty, spořáky nebo karty. U mě je slušná banka taková, že když si nějaký produkt vyberu, tak to tak bude fungovat pořád a ne v řádu měsíců.
Jinak bych zmínil ještě používané kurzy - jedny z nejhorších na trhu.
GE ovládají marketink doopravdy " dokonale" .Přesně podle pořekadla : když ptáčka lapají, hezky mu zpívají . Měl jsem u nich 2 půjčky a creditku.Vše bylo vázáno na běžný účet , který byl formální a bez poplatku. Bohužel jsem se dostal do insolvence - GE se samožřejmě přihlásila . Po dvou letech mi oznámilo jejich odd. pohledávek , že mi ten účet stále běží ,že ho vypovídají a jsem v nepovoleném debetu (celou dobu mi účtovaly cca 150 Kč/měs za vedení nikdy nepoužívaného účtu, který byl prý bez poplatku) samozřejmě je vůbec nenapadlo mě hned upozornit , že tam ten dluh narůstá.Když jsem to šel řešit na pobočku, tak se mnou jednali jak s nejhorším povlem. Raději od této tzv. banky dál.