Vlákno názorů k článku Za nesplnění podmínek vedení účtu 2500 Kč měsíčně. Erste Premier zdraží od anonym - Banka vymyslela skvělou službu, ale lidi ji bohužel...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 9. 2020 10:11

    bez přezdívky

    Banka vymyslela skvělou službu, ale lidi ji bohužel začali zneužívat.
    Benefity pro ,,přeposílače,,? Fejkovat příjem na účet, chodit si do salonku, mít černou kartu a dál využívat jiné banky nebo nedej Bože rádoby poradce, co pracují za provizi? Taky přece nebudete navštěvovat ordinaci toho nejlepšího kardiochirurga jen proto, že má skvělé bonbony, kterých si nacpete pokaždé kapsy, že?
    Erste Premier není pro všechny. Kdo chce svého bankéře, skvělé služby, premiovou obsluhu a vůbec prostě něco VIP, myslím, že jsme na správné adrese. Já jsme nikdy nebyl spokojenější v bance. Skvělý přístup bankéřky. Nic není problém. A jestli mám platit za takovou službu 2 500,- ... KLIDNĚ!

  • 18. 9. 2020 11:37

    Dalibor Z. Chvátal

    Zdravím do spořky. Se vší úctou k vašim klientům, myslím si, že není moc finančně gramotných, ale i negramotných, kteří by dali bance měsíčně 2500 Kč za balík služeb k účtu. Tato částka se platí tak za správu investic, ale v trošku jiném objemu.

    Je mi jasné, co má ten poplatek způsobit a zcela jistě bude účinný. Ovšem fejkovat příjem na účet lze snadno. Tedy pokud jej nebudete porovnávat zpětně s daňovým přiznáním. Pak už stačí jen doladit podněty k finanční správě a kruh se uzavře :-)

  • 18. 9. 2020 15:06

    xls

    "Banka vymyslela skvělou službu, ale lidi ji bohužel začali zneužívat."

    Tak ono to rozhodně není tak skvělá služba, jak se to tváří, spíš 1/3 použitelná a 2/3 ne. Pokud by někdo čekal, že se to bude postupně zlepšovat, tak to jde spíš opačným směrem.

    Hlavním problémem není, že by to lidi zneuživali, ale že se spořka snaží zneužívat lidi a místo kvalitní služby jim nacpat předražený naleštěný shit.

  • 19. 9. 2020 9:23

    Patrik Chrz

    Zásadní nedostatek Erste Premier vidím v nekonsistenci služby. Když jsem si produkt zakládal, byla podmínka 100 000 kč měsíčního obratu na účtu a 250 000 kč ročního obratu na kartě a nebyly žádné problémy s přeposílači. Pak přišla na trh ČSOB se srovnatelným programem Premium, kde byla jediná podmínka - obrat 50 000 kč na účtu. Česká spořitelna šla s požadavky dolů a nabídla stejné podmínky, jenže pozdě, zajímavé klienty jí ČSOB vyfoukla, přece jen investice umí lépe, než ČS, která má navíc mezi investory špatnou pověst po zrušení Brokerjetu. Po dalších dvou letech ČS zvýšila požadavek na 70 tisíc měsíčně a po nějaké době začala vypovídat účty těm, kdo nedali bance vydělat (jak mi řekla moje bankéřka, na každém obchodě musí jedna strana vydělat). Dokonce to došlo tak daleko, že vypovídala účty i těm, kdo měli investováno, ale ne do produktů, které jim jejich bankéř "doporučil" . Zkrátka osobní bankéř má kvóty kolik a kterých produktů musí prodat a tlačí je stůj co stůj.  Investujte s někým, kdo co dva roky mění podmínky a klidně vám vypoví účet s odůvodněním, že mu nedáte dost vydělat. Očekávám další změnu podmínek za dva roky.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).