Hlavní navigace

Názor k článku Vyznejte se v mBankovštině: nejlépe složitě a nepřehledně od Radka - Je to tak. Byla jsem disponentem manželova účtu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 10. 2010 9:52

    Radka (neregistrovaný) 193.86.145.---

    Je to tak. Byla jsem disponentem manželova účtu a hned po vydání nového ceníku v létě 2010 jsme zažádali o změnu mojí osoby na spolumajitele, čímž jsem měla jako majitel účtu nadále mít tři výběry z bankomatu zdarma po splnění obratu v karetních transakcích. Banka měla při prvním zřizování našeho účtu všechny moje údaje, kopii občanského průkazu, rodného a snad i oddacího listu... Na pobočce jsme tedy vyplnili jen žádost o změnu. Když jsme se ptali, jestli je to opravdu všechno a opravdu nechtějí naše doklady nebo podepsat ještě něco dalšího, řekli nám, že ne. Změna měla trvat 30 dní. Ok. Selským rozumem bych řekla, že v centrále banky někdo kompetentní udělá v systému dvakrát dvojklik a jsem majitelem účtu! Kdepak. Ihned mi v mBank zablokovali přístup k účtu, zablokovali mi platební kartu. Na účet mi přicházely peníze, ale já jsem pro banku byla NIKDO, neexistovala jsem a na své peníze jsem neměla nárok, na účet jsem se nedostala. Měsíc se vůbec nic nedělo. Když jsme věc urgovali na mLince, nikdo nevěděl, kde se naše žádost v danou chvíli nachází, ale snad prý šla do Prahy, a z Prahy zase do Polska. Super. Po měsíci z Polska přišel dopis, kde nás k naší velké radosti nemilosrdně žádali o kopii mého i manželova dokladu totožnosti, protože „jsme poslali nekompletní žádost o změnu k účtu“. Hlavně, že jsme se na to měsíc nazpět v pobočce ptali. Odeslali jsme kopie dokladů. Několikrát jsme věc urgovali na mLince. A pak se to stalo. Po dalším měsíci, světe div se, jsem se zase dostala ke svému účtu a teprve tam jsem si mohla laskavě zažádat o novou platební kartu. Naštěstí lhůta na výrobu karty netrvala dalších avizovaných 30 dní, ale jen deset, takže od srpna počínaje ke dnešnímu dni už týden zase platím kartou. Jaké překvapení, ta rychlost!!! „Ale, moje milá mBank, v čase, který jsi mi poskytla, jsem horlivě hodnotila Tvé služby a stihla jsem udělat hned tři záložní plány, jak s Tebou taktéž vydrbat v případě, že se mi někdy alespoň trochu zachce.“

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).