Za jménem "Miroslav Maléř" se zcela zjevně skrývá někdo z PR oddělení eBanky. Proboha, takové rektální horolezectví snad ani nikdo nemůže myslet vážně - navíc při těch šílených cenách, které eBanka má, a při tom, jak se krásně zachovala ke svým dlouhodobým klientům (měl jsem účet v eB od roku 1999 do posledního března roku 2002), se snad takhle nadšený hejl ani najít nemůže.
Tak ja treba nesouhlasim...u eBanky jsem jiz pres 2 roky a zadnej problem jsem nikdy nemel...Poplatky?Pri urovni sluzeb (rozumej: cena/vykon) vychazi minimalne stejne jako konkurencni banky...Plus rada vyhod plynouci z OnLine bankovnictvi.Soucasne rozsireni pobocek-pokladen je dost velkym krokem kupredu a odstranilo tak nejvetsi nevyhodu eBanky...
Ad poplatky - do 1.4.2002 pokud jsem mel zustatek 30kKc jsem mel poplatek 0, od 1.4.2002 by pak cinil 160 CZK mesicne. Dnes mam poplatek 0 nezavisle na zustatku. Pomer cena/vykon mi vychazi u eBanky hrozny - to co umi eBanka uz umi dneska vsichni ostatni taky a ti, kdo vidi dal nez na letosni budget to maji i mnohem vyhodnejsi.
Tak tak. Za bratru 12% puvodni ceny mam tak 80% sluzeb (a mozna jeste vic chybi mi pouze online blokace platebni karty a stranky psane dle W3C ci DOM, abych nebyl odkazan na deravy Exploder, mozna jeste online uctovani, ale to mi nechybi) a v neposledni rade to, ze se ke mne chovaji jako ke klientovi a ne k obtiznemu hmyzu.
Jsem také spokojen a o změně jsem se dověděl včas. Souhlasím, že poplatky by mohli být nižší, ale stejnou kvalitu a rozsahu služeb tu jiná banka neposkytuje, takže se ve své podstatě jedná o monopolní ceny - respektive není konkurent na trhu. Osobně mi eBanka vyšla vstříc při bezplatné konverzi měny. Měl jsem nějaký převod z Eura na koruny již dříve, ale zůstalo tam několik centíků. Nestopl jsem sestavování výpisů, takže jsem se vlastní vinou dostal do minusu asi 0,14 Euro. Samotná konverze by mě stála více než dluh, eBanka mi sama nabídla bezplatnou konverzi. Možná řeknete maličkost, ale potěší!
to by me zajimalo, kdo ma takovehle veci v pravomoci, protoze me se stala uplne stejna vec a musel jsem zaplatit 50,- za konverzi men plus 50,- za zmenu vypisu (jinak bych se dostal do stejne situace dalsi mesic) plus cenu dle prepoctu kurzu tj. dohromady vice nez 100,-
chybama se clovek uci :-(
no ... jen skoda ze eBanka tak dokonale neinformuje klienty i o dramatickych zmenach v ceniku k horsimu, coz uz tady nekolikrate bylo ...
je tedy pekne ze sve klienty informuje o dulezitych vecech, ale mela by tedy informovat o vsech, protoze jak je videt, kdyz se chce, prostredku k tomu ma tato banka vic nez dost, jen je vyuzit.
Nicmene to me uz netrapi, protoze jsem o eBanky utekl pred rokem a nutno podotknout ze jsem si vyrazne oddechl i za cenu ze jsem prisel o nejaky ten "komfort". Mezitim mam vedle dve banky a v obou jsem maximalne spokojeny.
informovani o vymene bankovniho systemu bylo skutecne perfektni, skoda ze toho eBanka nevyuziva i kdyz se jedna o zmeny v neprospech klientu a odvolava se na vlastni obchodni podminky
nicmene samotna vymena bankovniho systemu asi neprobehla prilis dokonale, kdyz hned v uterni odpoledne po vymene nebylo mozno se do klientskeho systemu dostat (a dle autora ani ve stredu). na druhou stranu chapu ze vymena operacniho a databazoveho systemu najednou je obrovsky zasah do fungujiciho systemu a ostatni banky takove problemy nemaji, jelikoz nemusi zajistovat provoz online vzhledem k davkovemu zpracovani vzdy pres noc
A to ja bych dal e-bance alespon 3 dukaty a jeste par stribrnaku k tomu, jak squele vymenila bankovni system. Dale bych odmenil autora za opravdu hodnotny prispevek a na all-in-one by se taky nemelo zapomenout. Tolik chvaly, co na e-banku v diskuzich "mesce" vyprodukuje, by se nemusel stydet ani placeny agent ... Fakt premejslim, ze si u e-banky zalozim ucet. A az se pak na nej budu chtit prihlasit a nepujde to, tak jen mrknu na web, tam si prectu proc to nejde a hned jsem v klidu ... a tak to ma bejt ... ;)
Čím byste mě odměnil? :-))) Je to pro Vás asi nestravitelné, když je někdo s něčím spokojen co? Jen pro Vaši informaci, že to není pouze můj trapný názor nebo názor hloupého Měšce:
http://penize.seznam.cz/ článek se jmenuje: Jak dopadl test internetového bankovnictví?
Možná je lépe diskutovat o skutečnostech než o fikcích - hezký den. (Třeba si ale eBanka koupila všechny servry píšící o penězích. Kdo ví?) :-)))
Tak tohle vyřešit jde.
U ŽB jsem si vedle běžného účtu založil ještě spořící účet s týdenní výpovědní lhůtou. A všechny malé platby si nechávám posílat tam. Vtip je v tom, že za přijetí peněz na spořící účet se neplatí žádné poplatky. No a pak (třeba i jednou za čas) dám jednoduše výpověď a to, co tam mám, si nechám zdarma přeposlat na běžný účet :-) (protože převod v rámci banky není zatížen žádnými poplatky ani na spořícím, ani na běžném účtu).