Přeji hezký den,
v bankovnictví pracuji na volné noze již nějaký čas. Setkávám se se spousty klienty, kteří využívají různé služby, různých bank. Pravda je taková, že když s klienty řeším hypotéku nebo jakýkoliv úvěr, tak vždy hledám řešení u bank tipu KB, ČS nebo ČSOB. Cílem je vždy spokojený klient. Pokud má klient například účet v AIR BANK, FIO atd., tak zároveň s hypotékou přetahujeme účty právě do velkých bank a víte co? Vždy se podaří vyjednat klientům účet zdarma.
Vždy když řeším s klienty jiné potřeby např. pojištění, tak vybírám pojištění FLEXI, právě od Vámi kritizované České spořitelny. Když řešíme investice, tak řešíme investice právě např. s KB nebo ČS.
Pokud chci, aby byl klient zajištěný na zdraví nebo finančně, tak malé banky " levné banky " mi v tomto moc nepomůžou a produktově co se týče produktové nabídky jsou velmi slabé, téměř žádné.
Vždy, když čtu názory klientů "bývalých nebo stávající", vždy kroutím hlavou, protože se jedná ve většině případů o kritiku.
Vždy jsou tři různé druhy klientů - NESPOKOJENÝ - PASIVNÍ - SPOKOJENÝ. Každá banka má své odpůrce i podporovatele.
Osobně mám vše pouze v jedné bance od účtu přes hypotéku včetně investování.
Pokud nejste s něčím spokojení, tak souhlasím s panem šéfredaktorem, běžte do své stávající banky a vyjednejte si slevu. Proč hned odcházet. To co umí AIR BANK zdarma, tak dokáže KB nebo ČS také zdarma.
Místo hanění velkých bank, které drží tento bankovní trh v České republice na velmi vysoké úrovni, začněte své problémy řešit místo vypisování v těchto diskuzích.
Přeji hezký den