Hlavní navigace

Názor k článku Účty s paušálním poplatkem: Vyplatí se? od anonym - Někdo se určitě najde. Třebas já. Pokud bude Porsche...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 1. 2007 15:17

    anonymní
    Někdo se určitě najde. Třebas já.
    Pokud bude Porsche i VW na zcela stejný peníz (koupě, servis, provoz), tak se určitě nerozhodnu pro lidové vozítko z N.D.R.

    Nahráváte mi s těmi auty: dovolil bych si škodovku přirovnat k České spořitelně: Obojí mají český název, ale peníze tečou do ciziny. Českou spořitelnu volí pro český název, tradici řada konzervativních lidí, ačkoliv s tou původní nemá již nic společného. Ani ten název. Dřívejc byla státní - byl zde pocit jistoty, že stát nenechá ústav padnout. Což už Rakušáci nyní zaručit nemohou. A škodovku také kupují konzervativní motoristé. Pravda, kvalita škodovek po vstupu VW vzrostla, asi tak jako vzrostla kvalita spořitelny (na výpis z účtu nečekáme měsíc, ale jen 10 - 14 dní), ale stále je to druhořadý produkt z východu. Koupí škodovky utratím zbytečně spoustu peněz a za řadu jinde standardních věcí si u škodovky musím připlatit nebo koupit vyšší stupeň výbavy. U spořitelny je to to samé. Pokud pohaníte škodovku, její majitelé jsou uražení místo aby přikývli na souhlas (tak jako majitelé trabantů po kritice a vtipkování na své vozíky běhávali na StB a Stasi bonzovat na nepřátele socialistických pořádků). Pokud napíšete něco špatného o spořitelně, je to váš ojedinělý názor a všichni ostatní konzervativci jsou navýsost spokojeni a nepřipouští si, že by to mohlo být někde lepší nebo levnější nebo obojí dohromady. Klienti obou subjektů zkrátka za ožebračení (koupi nekvalitního předraženého produktu) ještě rádi poděkují a musí mít pocit, jak kvalitně byli obslouženi a co že to nemají za IN produkt. Tak jako jsem se v minulosti nesetkal s tím, aby někdo přešel z kvalitní zahraniční značky na škodovku (vyjma případu koupě ojetého poruchového šrotu ze západu a následně koupě zbrusu nové škodovky s daleko menší poruchovostí a lépe vybavenou, než byl tenkrát před 15ti lety vybaven starý západní šrot), tak jsem neslyšel od dobrých známých stesky na to, že odešli od Spořitelny a že si pohoršili. Od závistivých rejpalů ano, aby si rejpli, když byli nasr*ni, že jiní mají něco lepšího než oni sami a že se nezmůžou na to převést účet jinam. "Vždyť ono to tam bude podobné (nebude fungovat počítačová či bankomatová síť, poplatky zdraží, fronty budou též, nevýkonné pobočky se uzavřou, sníží se otevírací doba)" argumentují oni konzervativci.

    K Vaší poznámce o ŽB: ŽB v minulosti retailovou bankou nebyla, vedla mimo jiné tuzexová konta. A pokud jako klient chci být včas, kvalitně a levně obsloužen, budu volit banku, která mi to splní. A jestli ČS obsluhuje miliony klientů a ŽB jen několik desítek tisíc, tak naopak kvantita by měla vést ke špičkovému chování banky a zároveň zlevnit její chod. Když to přirovnáme opět k autům, tak auta vyráběná ve velkých sériích jsou levnější než kusovky a zároveň si u nich podaří snáž a rychleji vychytat nedostatky. Vím, že pokud ŽB zdraží položku dejme tomu o 1,- Kč, vydělá na tom pár korun. Pokud to samé učiní ČS, má z toho miliony. Proto bych chápal, že velké banky by mohly být levnější než doposud jsou ... Ale nejsou, protože pokud se podiváme na malou centrálu ŽB v Praze Na Příkopě a pak na obří komplex 2 nebo 3 mrakodrapů v Praze na Budějovické - no někdo ten přebujelý aparát ČS musí zaplatit. A akcionáři to asi nebudou. Že by klienti...?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).