Hlavní navigace

Názor k článku Účty s paušálním poplatkem: Vyplatí se? od A.P. - Ač nejsem klient ani zaměstnanec ČS a kvalitu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 1. 2007 9:53

    A.P. (neregistrovaný)
    Ač nejsem klient ani zaměstnanec ČS a kvalitu jejich služeb nikterak nepřeceňuji, přesto mám jednu připomínku: ŽB obsluhuje cca několik desítek tisíc klientů a tomu odpovídá její zaměření - rozhodně to není klasická retalilová banka. ČS obsluhuje nějakých 3,5milionů klientů. Porovnávat kvalitu služeb u takových firem, to je teda něco podobného, jako porovnávat Porsche 911 a VW Golf.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).