Návod, jak se tomuto unránit je naprosto jednoduchý. Existuje totiž pravidlo, že pokud klient stojí u bankomatu a provádí výběr nikdo, ani pracovník banky, nesmí stát v jeho blízkosti, či požadovat náhlou "opravu bankomatu". Nikdo, ani pracovník banky Vás nesmí přerušit. Proto, pokud bych vybírala z bankomatu a někdo (kdo se ani neprokázal průkazem) po mě chtěl, abych transakci přerušila by měl smůlu. Já bych přinejmenším požadovala průkaz banky a pracovníka a i tak bych asi výběr dokončila.
Trochu informační mlha. Dle popisu události plyne, že podvodník získal peníze po tom, co byla tranzakce ukoncena (hlaska na obrazovce) a po tom co bankomat kartu vydal. Sporitelna se ve svem stanovisku k tomu nijak nevyjadruje, dle clanku by se mohlo jednat o zavadu v bankomatu.
Vase argumentace (a CS) je chybna v tom, ze zrusit tranzakci prece klient muze treba na zaklade sveho rozhodnuti. Fakt, ze mu to (pripadne) nekdo poradil, nema zadny technicky vyznam.
Dale - v okamziku, kdy se citim byt ohrozen, mi pripada i celkem logicke tranzakci ukoncit. Rizikem je prece také, ze se dotycny muze pak snazit "pomoci" s odnesenim vydanych penez ;-)
Ano presne tak, vzdyt i banky takto radily - pokud se u bankomatu citim kymkoli ohrozen, transakci stornuji. Karta je vracena a penize nevydany....
Pokud po stisknuti tlacitka Storno se transakce nezrusi (a to ihned a definitivne), je to chyba bankomatu a zodpovednost pada na banku, nemohu si pomoct.