Lituji, ale i odd. stiznosti CS (kupodivu s adresou ombudsman@csas.cz) je podle mych zkusenosti obsazeno lidmi s reakcemi typickych "starych struktur" - zakaznik je otrava, i kdyz Vam servilne budou tvrdit, ze Vam naslouchaji. Skonci to tak, ze Vam daji optimistickou zpravu ve smyslu, ze Vase pripominka je velice podnetna a ze ji okamzite predaji kompetentnimu oddeleni k posouzeni a realizaci. Tak to opravdu skonci.
Napada mne jedine napsat seriozni doporuceny dopis (s dorucenkou)primo osobne nejakemu vrcholovemu manazerovi - pokud je tento manazer cizinec, tak radeji v jeho jazyku (nejspis nemecky).
Snaha neco prosadit "normalni" cestou je, dle mych zkusenosti, ztracena.
Jedinou pozitivni zkusenost mam s lidmi na pobocce - ti vedi, ze pro ne nejste otravny anonym, ale zavazna rozhodnuti, pochopitelne, nemohou delat.
Sorry, ze nedavam mail.
Opravdu zajimave: pani sice je na jedne strane natolik neinteligentni (zamerne se vyhybam slovu idiot :-)), ze se udajne necha napalit u bankomatu podvodnikem, ale na druhe strane je natolik informovana a ma takovy prehled o tom, kam vsude psat, ze se tento clanek objevuje temer ve stejnem case na serveru Mesec, Penize, Fincentrum, iDnes, atd. Holt, konkurencni boj v novem havu...
Návod, jak se tomuto unránit je naprosto jednoduchý. Existuje totiž pravidlo, že pokud klient stojí u bankomatu a provádí výběr nikdo, ani pracovník banky, nesmí stát v jeho blízkosti, či požadovat náhlou "opravu bankomatu". Nikdo, ani pracovník banky Vás nesmí přerušit. Proto, pokud bych vybírala z bankomatu a někdo (kdo se ani neprokázal průkazem) po mě chtěl, abych transakci přerušila by měl smůlu. Já bych přinejmenším požadovala průkaz banky a pracovníka a i tak bych asi výběr dokončila.
Trochu informační mlha. Dle popisu události plyne, že podvodník získal peníze po tom, co byla tranzakce ukoncena (hlaska na obrazovce) a po tom co bankomat kartu vydal. Sporitelna se ve svem stanovisku k tomu nijak nevyjadruje, dle clanku by se mohlo jednat o zavadu v bankomatu.
Vase argumentace (a CS) je chybna v tom, ze zrusit tranzakci prece klient muze treba na zaklade sveho rozhodnuti. Fakt, ze mu to (pripadne) nekdo poradil, nema zadny technicky vyznam.
Dale - v okamziku, kdy se citim byt ohrozen, mi pripada i celkem logicke tranzakci ukoncit. Rizikem je prece také, ze se dotycny muze pak snazit "pomoci" s odnesenim vydanych penez ;-)
Ano presne tak, vzdyt i banky takto radily - pokud se u bankomatu citim kymkoli ohrozen, transakci stornuji. Karta je vracena a penize nevydany....
Pokud po stisknuti tlacitka Storno se transakce nezrusi (a to ihned a definitivne), je to chyba bankomatu a zodpovednost pada na banku, nemohu si pomoct.
Spořitelna může hlásit pořád, že nikdo nemá právo vám vstupovat do transakce... lidi jsou nepoučitelní... tak ať platí :-)
I když opravdu nešlo by, že nejprve vylezou peníze a pak teprve karta? Resp. když vyleze karta, tak už nic jiného???
Sorry, já nemám kartu (nevim jak se dá upéct v peci :-)))