Vlákno názorů k článku U bankomatu řádí zloděj! od TakyKlient - Lituji, ale i odd. stiznosti CS (kupodivu s...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 3. 2002 15:06

    TakyKlient (neregistrovaný)

    Lituji, ale i odd. stiznosti CS (kupodivu s adresou ombudsman@csas.cz) je podle mych zkusenosti obsazeno lidmi s reakcemi typickych "starych struktur" - zakaznik je otrava, i kdyz Vam servilne budou tvrdit, ze Vam naslouchaji. Skonci to tak, ze Vam daji optimistickou zpravu ve smyslu, ze Vase pripominka je velice podnetna a ze ji okamzite predaji kompetentnimu oddeleni k posouzeni a realizaci. Tak to opravdu skonci.
    Napada mne jedine napsat seriozni doporuceny dopis (s dorucenkou)primo osobne nejakemu vrcholovemu manazerovi - pokud je tento manazer cizinec, tak radeji v jeho jazyku (nejspis nemecky).
    Snaha neco prosadit "normalni" cestou je, dle mych zkusenosti, ztracena.
    Jedinou pozitivni zkusenost mam s lidmi na pobocce - ti vedi, ze pro ne nejste otravny anonym, ale zavazna rozhodnuti, pochopitelne, nemohou delat.
    Sorry, ze nedavam mail.

  • 25. 3. 2002 10:27

    (neregistrovaný)

    Já mám naopak se stížností přes internetovou stránku spořitelny dobrou zkušenost, po odeslání stížnosti mě druhý den kontaktovali e-mailem a problém se vyřešil. Naopak mám špatné zkušenosti s pracovnicemi na pobočce v Kutné Hoře.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).