Lituji, ale i odd. stiznosti CS (kupodivu s adresou ombudsman@csas.cz) je podle mych zkusenosti obsazeno lidmi s reakcemi typickych "starych struktur" - zakaznik je otrava, i kdyz Vam servilne budou tvrdit, ze Vam naslouchaji. Skonci to tak, ze Vam daji optimistickou zpravu ve smyslu, ze Vase pripominka je velice podnetna a ze ji okamzite predaji kompetentnimu oddeleni k posouzeni a realizaci. Tak to opravdu skonci.
Napada mne jedine napsat seriozni doporuceny dopis (s dorucenkou)primo osobne nejakemu vrcholovemu manazerovi - pokud je tento manazer cizinec, tak radeji v jeho jazyku (nejspis nemecky).
Snaha neco prosadit "normalni" cestou je, dle mych zkusenosti, ztracena.
Jedinou pozitivni zkusenost mam s lidmi na pobocce - ti vedi, ze pro ne nejste otravny anonym, ale zavazna rozhodnuti, pochopitelne, nemohou delat.
Sorry, ze nedavam mail.