Názory k článku Tankujte levný benzín za poplatek 4000 Kč. Vítejte v letadle FuelFond.cz

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 10. 2014 3:52

    Motorista. (neregistrovaný)

    Kdo by nechtěl levnej benzín. Možná bych nebyl k těm pánům tak kritický. Ten projekt je tak srandovní, až jim věřím, že to opravdu myslí vážně :-) Ale ty znaky letadla tam jsou a útěcha v podobě ubytování na horách je jen slabou náplastí a asi aby nevypadala jako letadlo. Kdyby ten systém postavili jako MLM, mohl by fungovat, a to i snad seriózní cestou. Takto ten projekt vypadá spíše pro srandu králíkům. Nedivím se lidem, že když náhodou na ten web narazí, začnou bít na poplach, že tu máme další rošťáky, co chtějí lidi obrat. Nazval bych je spíš naivními snílky, v roce 2014 jsou tyto snahy už za zenitem a překonané. Na ně se nechytnou ani největší hardcore vyznavači šetření, snad jen zbloudilí zoufalci :-)

    Pro autora: Vaše myšlenkové pochody jsou komplikované a zbytečně odcházíte od tématu. Musel jsem to číst dvakrát, abych pochopil, o co jde.

  • 6. 10. 2014 11:02

    ttt (neregistrovaný)

    Jednoducha matematika:
    - kazdy kdo vstoupi zaplati 4000
    - za kazdeho dostane ten kdo ho privedl 50l benzinu
    - 4000/50 = 80Kc za litr
    Tomu rikam sleva, ktera se vyplati.
    Takze jediny pripcip tehle blbosti je, ze vas benzin musi zaplatit nejaky blbec, ktereho jste privedli. Stranka si pritom necha 50% za snahu.

    Takze pokud uz mate par blbcu, co daji svoje penize za vas benzin, dobre zvazte jestli je nutne nechat 50% jejich penez nekomu jinemu.

  • 6. 10. 2014 14:59

    Jerry001 (neregistrovaný)

    Ano, jednoducha matematika to je. Obavam se ale, ze i spousta lidi je jednoduchych a pod vidinou, ze mi nekdo jinej bude platit benzin se urcite najde ne zrovna malo blbu, kteri do toho skoci jako jiz do spousty jinych letadel

  • 6. 10. 2014 16:32

    Lemming (neregistrovaný)

    Náhodou, já jsem rád, že o tom Měšec napsal, je to zajímavý projekt. Neříkám dobrý, ale zajímavý. Tím, jak není úplně mimo, ale balancuje na hraně smysluplné nabídky a letadla (viz níže).

    Je zvláštní, že jedno "kolo" v systému je poměrně nízké, 50 litrů, to je +/- jen jedna nádrž. Možná proto, aby úvodní poplatek byl nízký (?)

    To balancování je poměrně těsné. Při první aktivaci zaplatíte sice 4000,- a tím "dobijete" 50 litrů sobě a 50 litrů tomu, kdo vás přivedl, takže máte benzín za 40 korun litr. Ale při další aktivací platíte už jen 3700,-, což dává 37,- za litr - kolik může být marže provozovatele - 10%?

    Taky mě zaujalo, že zavádějícími formulace, nejsou jen ve prospěch provozovatelů (jak je obvyklé), ale i v jejich neprospěch. Třeba ta tabulka "Jedině s námi se dostanete na tyto ceny". Tam je sloupeček "Počet vámi získaných motoristů". Ten si normální člověk vyloží, že tolik kamarádů musí přesvědčit. Jenže když se podíváte na podrobné podmínky, tak zjistíte, že 50 litrů získáváte i za sebe. Tedy i vy sami se počítáte za "vámi získaného motoristu".

  • 7. 10. 2014 18:34

    cml11 (neregistrovaný)

    O žádném balancování nemůže být řeč. Systém je financován výhradně z členských příspěvků, které jsou oficiálně vybírány jako poplatek "za zavedení do systému". A to proto, aby nemohlo být požadováno žádné protiplnění. Získání několika sponzorujících následníků je zároveň absolutní podmínkou k tomu, aby pro vás systém fungoval. Jenže ti další musí sehnat další atd. Zkrátka naprosto klasické a prachsprosté letadlo. Konec konců jen proto může tenhle web ignorovat skutečné ceny PHM a házet všechna paliva do jednoho pytle.

  • 7. 10. 2014 21:46

    Lemming (neregistrovaný)

    Neuražte se, ale mám dojem, že jste ten systém poněkud nepochopil. Za zavedení do systému člověk získá 50 litrů paliva.

    Systém jde využívat tím způsobem, že se domluví parta kamarádů, kteří se budou vzájemně přidávat. Třeba se třemi lidmi: Člověk 1 vstoupí do systému, dostane 50 litrů paliva. Když je skoro vyčerpá, přidá se k němu člověk 2, který mu přidá 50 litrů a dostane 50 litrů pro sebe. Pak se přidá člověk 3., který se přidá pod č. 2., dá mu 50 litrů a sobě 50 litrů. Když člověk 1 palivo vyčerpá, ze systému vypadne, požádá o znovuzavedení za 3700,- a přidá 50 litrů člověku 3 a sobě. A tak pořád dokola. Tímhle lidé získají palivo (při opakovaném přidávání) za 37,- za litr, což není žádná láce, ale taky to není úplně mimo. Samozřejmě je to dost nepraktický systém, ale teoreticky možný a je vidět, že to na něj mají autoři propočítané.

  • 8. 10. 2014 10:01

    cml11 (neregistrovaný)

    Naopak, pochopil jsem ho velmi dobře. Systém slibuje finanční výhodu úměrnou počtu lidí které do systému na lákáte jeden stupeň pod sebe. Za možnost účastnit se platíte nesmyslně vysoký "registrační" poplatek, zatímco za kýžené zboží, pomíněné právě získáním dalších účastníků, neplatíte nic. Jeho cena je v systému irelevantní.

    Ale pokud to máte raději na kalkulačce, prosím. Pokud systém budu používat bez principu letadla a vstoupím aniž bych kohokoli získal, dostanu 50 litrů libovolného paliva (?) za registrační poplatek 4000 Kč. Tj. cena 80 Kč/l. Žádná úspora. Ve chvíli kdy na princip letadla přistoupím a registruji se pod kohosi ve struktuře nade mnou, je z mnou složeného poplatku dotyčnému přiděleno dalších 50l paliva. Náklady na palivo zakoupené z mnou složeného poplatku tak jsou 40 Kč/l.

    Rozdíl mezi skutečnou cenou paliva a částkou 40 Kč/l jsou provizí provozovatele. U opakované regitrace pak 37 Kč/l. Lepší cenu systém zkrátka neumí. Jenže kdyby Vám někdo řekl, že u něj můžete tankovat za 40, resp. 37 Kč/l, asi do toho nepůjdete. Tak se na to našroubovalo letadlo a ti co jsou v systému výše, jsou dotování těmi co jsou níže.

  • 8. 10. 2014 10:20

    Lemming (neregistrovaný)

    Ano, s tímhle se dá souhlasit. Ale těch 37,- je evidentně odvozeno od aktuální ceny benzínu. Kdyby to bylo o několik korun méně, tak je ten systém už ekonomicky zajímavý.

  • 8. 10. 2014 11:35

    cml11 (neregistrovaný)

    Ano, jenže v tom je právě ten háček. Systém nenabízí slevu z ceny paliva hromadným nákupem, což se může na první pohled zdát. A je to škoda. Protože hromadný nákup by byl nejen mnohem zajímavější, ale především dlouhodobě udržitelný a legální obchodní model. Takhle lze jen sledovat jak dlouho bude trvat než provozovatele někdo klepne přes prsty a web zmizí.

  • 7. 10. 2014 23:11

    poty (neregistrovaný)

    Děkujeme za zajímavé názory,ale některé jsou velmi odlišné od smyslu fuelfondu.Tak například poplatek za zavedení do systému,se dělí získanýmí litry a takto se dostanete na ceny uvedené v tabulce na našich vebovkách.Tudíž po třetím získaném motoristovi jste nakoupili 150l phm za 26,66kč l atd...nechápu o jakých slevách se bavíte... Tímto že se systém zakládá na získávání dalších lidí,tak bohužel připomíná letadlo,ale to je vše.My neslibujeme nesmyslné provize každému z každého!My dáváme každému pouze z jeho přímých lidí 50l phm na kterékoliv čerpací stanici po celé české republice s platebním terminálem ccs. Tak proč Nás někdo označuje za letadlo,když fuelfond nemá na čem spadnout a v systému se lidé mohou opakovat stále se stejnými lidmi? A to že máme náhradní program v podobě horské chaty vadí zatím jenom panu redaktorovi...My nikoho nepodvádíme a pokud se někdo aktivuje a nepodaří se mu pod sebe aktivovat 3lidi aby se mu investice vrátila a ušetřil,tak aby nepřišel zkrátka. Za fuelfond s pozdravem Martin Potyš

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).