Vlastní zkušenost s pojištěním storna cesty: Zakoupili jsme zájezd last minute platba proběhla v pátek odlet se měl uskutečnit následující středu, k ceně zájezdu bylo nabídnuto pojištění od společnosti AXA, uhradili jsme společně s platbou zájezdu. V neděli byla dcera hospitalizována s zánětem mandlí( v předchozích měsících prodělala asi 2x anginu), v pondělí šla na akutní operaci. Proto jsme zájezd stronovali a na pojištovnu doložili veškeré potřebné dokumenty. K našemu překvapení bylo proplacení pojištění zamítnuto, z důvodu že dcera měla problémy již před uzavřením pojistky a nevztahuje se na ni tedy pojistné plnění!!! U pojištovny AXA již nikdy více!!!
Tohle je u všech pojišťoven.
Prostě pojistky jsou nastaveny tak, aby nemuseli plnit skoro nikdy. Typický příklad zrušení cesty kvůli úmrtí: pokud se někdy zemřelý na něco souvisejícího s úmrtím léčil, tak smolík: všechny infarkty, mrtvice, rakoviny a další typické důvody smrti. Pokud zaklepe bačkorama na choleru nebo na něj spadne meteorit, tak to samozřejmě plnit budou.
AXA je skutečně plná překvapení. Lákají na snad nejnižší pojistky, ale při plnění se uzavřou za hradbu výluk. Létám často do vzdálených zemí, především do Asie. Ale nikdy si k letence nekoupím storno, nikdy nezakliknu možnost cestovního pojištění. Pojištění mám jen díky platební kartě. S celkem slušným limitem. Takže mně "nic" nestojí. Stále píši, že pojišťovny si musí na nejvyšší mzdy v zemi "vydělat". Tím, že klientům v případě pojistné události téměř nic nekompenzují. Ale stále se i zde mnoho čtenářů bude přesvědčovat, jak jsou zodpovědní a jak jsou "chránění". ILUZE.