Souhlasím, jsou to tupci co se snaží vydrbat s každým co to jde. Taky odcházím. Měl jsem eKonto ktrým se chlubili cca před 5lety a nyní mě změnou podmínek (příchozí platba 9kč, výběr z bankomatu 30kč, vedení účtu 50kč atd...) na hnusné donutili odejít. Je to smutné ale dobře jim tak šmejdům. Unicredit při správném příjmu nabízí daleko víc a je to značka!
No, jelikož mi po podání výpovědi dali na (další) rok bez poplatků, tak tam rok ještě vydržím, a potom se (zase) uvidí.
Vadí mi, že se vymlouvají na regulaci EU. To by platilo pro pro snížení % vratky. Jenže oni tam udělali vícero změn k horšímu, kde se na EU vymlouvat nemohou. Například vratky nejdou připisovat v internetovém bankovnictví. Vrchol amatérismu je, že postup popsaný na vyúčtování týkající se vratek v telefonním bankovnictví nefunguje. No, aspoň že je to na správném čísle. Vratka se nesčítá k čerpání průběžně, ale až na konci období. Snížení z 500 na 350, tam se také nemohou vymlouvat na EU. Příšerné internetové bankovnictví (to je ten zázrak z indie za miliardy?). Internetové bankovnictví pro karty na stránkách je těžké najít, těžko hádat kde vlastně člověk je. Nejlépe je tam jít přes google. Nefunguje to co v Citi, že když chci něco nakoupit přes kreditní limit, tak si už nemohu kartu "přednabít" (kvůli vratce).
No vlastně jedno pozitivum zde je: neotravují tolik s telefonními nabídkami jako Citi.
Nemohu posoudit dění kolem účtů, ten jsem v Citi neměl, ale u kreditky mi to zas tak divoké nepřijde. Pokles bonusů je bohužel realitou EU, jsem si dost jistý, že u Citi by to bylo víceméně stejné.
Čerpání bonusů přes telefon mi funguje v pohodě, netuším, kde máte problém. Přes bankovnictví by to sice potěšilo, ale popravdě je to asi ten nejmenší problém. Vlastní web pro zobrazení stavu kreditky (http://kartyonline.rb.cz) mi naopak u RB přijde skoro přehlednější než předtím u City.
Sečteno a podtrženo musím připustit, že podle mne ten přechod dopadl lépe, než jsem čekal. U mne bylo pikantní to, že jsem nedlouho před tím zrušil účet u RB, takže jsem z tohoto "návratu" skřípal zuby, ale nakonec to zas tak divoké nebylo a zatím u nich kreditku užívám i nadále a odchod zatím nechystám.
Ale ještě jednou opakuji - toto relativně pozitivní hodnocení se týká POUZE KREDITKY, je naprosto možné, že účty dopadly podstatně hůře - to nijak nehodnotím.
Po letech u CITI jsem odešel od Raiffeisen kvůli poplatkům = podzim 2016 k Home Credit(karta O2) kde bylo vše ZDARMA a byl jsem spokojený. Nyní však - nevím proč O2 přechází k Raiffeisen - takže z bláta do louže - jak píšete poplatek 89,-. Kč(půl roku odpuštěn).
Ještě mají tu odvahu mi nabízet po telefonu účet . . . Vše je strašně pomalé, na lince Vám slíbí, že se ozvou - avšak do týdne nic . . .
Nevím proč je v televizi reklama na "Nejvstřícnější banku" !!! Kde to proboha sebrali . . . Mělo by to být "Nejhorší banka" . . . .
Na co šáhli po Citi, to zku...li . . . . veškeré bonusy u MALL karty pryč. . .
Dnes uvažuji o kartě Cetelem, kde jsou stále 2% ze všech nákupů = tip pro lidi.
"Dnes uvažuji o kartě Cetelem, kde jsou stále 2% ze všech nákupů = tip pro lidi."
Zkuste a uvidíte, zda budete spokojený s CETELEMEM. Klientem CETELEMU, jsem byla několik let. Podotýkám, že spokojeným, než jednoho dne naúčtovali neoprávněně poplatek 1500 Kč. Prý jsem se spozdila se splátkou na kreditní kartu, přesto jsem posílala platbu pravidelně každý měsíc, ke stejnému datu. Komunikace s CETELEMEM je na úrovni malých dětí. Nic se od nich nedozvíte, nejčastější odpověď neboli výmluva typu, požadavek předám dál, někdo se vám ozve a stejně se nikdo neozve. Takže to neberu. Nakonec to dopadlo tak, že sami od sebe zablokovali kreditní kartu, aniž by mě upozornili. Neměla jsem prodlení ze splátkou, nic jim nedlužím, nemám exekuci. Nic. Blokaci mi dodnes nevysvětlili. Jen požadovali výpis z účtu, který je v jiné bance a není propojený s jejich kreditkou. Důvod dodnes neznám, nevím proč ho požadují. Ale každopádně ho nedostanou. Ale to už je jejich problém, akorát se stalo to, že přišli o klienta, který jim pravidelně platil. Asi s tím měli problém. Takže CETELEM nedoporučuji. A už nikdy s ním nechci mít nic společného!
Nefunguje slíbený automat, podle postupu na výpisu, čerpat lze jen přes živou operátorku.
POroblém je, že když se přihlásím na rb.cz tak co? Je tam položka kreditní karty... a nic. Jen jakáýsi přehledonabídka.
Tak osobní finance? Taky ne.
Je tam jakýsi "vstup na účet"... ale sakra na jaký účet?
No tak google...
Mě to čerpání chodí, jen jsem hned po přechodu musel chvíli komunikovat s hotline kvůli správnému nastavení telefonního PINu, od té doby není problém. Fakt je, že tento návod trochu zmatený byl, ale vyřešit to zas tak extra složité nebylo.
Ad internet - tady trochu nechápu, v čem máte problém. Hned při přechodu přišel mailem návod, který na rozdíl od toho čerpání odměn šlape na první pokus. Jak jsem psal výše, je na to samostatný web kartyonline.rb.cz, který je naopak logičtější než u Citi, kde i člověk pouze s kreditkou musel používat defakto plné bankovnictví, kde se ho týkala jen nepatrná část.
Pokud se to chová nějak jinak pro klienta, který u Citi měl kartu i klasický účet, tak o tom netuším nic, to můj případ není.
No tak pokud máš jako koníček řešení zcela zbytečných problémů, tak si spokojený.
Já v tom vidím pro mě naprosto neuvěřitelný a zbytečný amatérismus. Takhle primitivní věci přeci musí fungovat bez nastavování pinu, pátrání, archivace jakýchsi návodů atd.
Tady nejde o to, že bych si nedokázal někde vyhledat dokumentaci, někam volat k řešení a pomoc do banky. Ne, tyhle základní a primitivní věci prostě musí prostě jen fungovat na první dobrou. Zvláště pak po roce provozu.
Opravdu je pro mě neuvěřitelné, aby každý měsíc posílali návod, který nefunguje. Ještě tak první měsíc po zavedení nového systému.. Je neuvěřitelné, aby na výchozí stránce neměli jednoduchý odkaz na nejběžnější služby.
Ale zase to ukazuje jejich přístup. Oni to neberou jako službu klientům, ale jako reklamní plochu pro získání nových klientů. Viz. ten odkaz na nabídku karet pro nové klienty, a zároveň dobře schovaný přístup pro uživatele.
Tohle není vůbec o tom, že se to chová jinak nežli Citi, problém je že se to chová naprosto proti běžným obecným zvyklostem, logikou a dokonce i v rozporu s vlastní dokumentací (Citi vůbec nebylo dokonalé, ale aspoň se drželo nějakých základních principů, jako naprostá většina bank, takže klient občas narazil na problém, ale naprosto nebloudil a nebyl bankou vědomě maten).
Já jsem s tím nastevením u RB neměl problém. Jel jsem přesně podle návodu a napoprvé to zafungovalo a od té doby to stále funguje. Jestli on ve vašem případě nebude problém mezi židlí a klávesnicí.
Popravdě, získání karty od Citi bylo mělo mnohem více much. Jestli si vzpomínáte, tak oni posílali všechny dokumenty zaheslované kombinací telefoního čísla a data narození. Já ty dokumenty stále nemohl otevřít, na telefonu mi nepomohli a až po pár dnech jsem přišel na to, že v tom heslu přehodili měsíc a den. Uznání jejich chyby a omluva mi od nich přišly až po půl roce.
Proti tomu byl přechod do RB procházka růžovým sadem.
Asi tak - ta internetová část s informacemi o zůstatcích po přechodu do RB šlape od prvního pokusu naprosto v pohodě a zde si stojím za tím, že to předtím v Citi bylo naopak daleko zmatenější a je to zlepšení. Také si myslím, že pokud se s tímto někdo "pere", tak by měl hledat chybu spíš u sebe.
To čerpání odměn je jediná věc, která je proti Citi u RB složitější, nicméně "řešení" bylo na jeden telefonát s podporou (vlastně na dva, ale za ten druhý jsem si mohl jen a pouze sám) a bylo vyřešeno.
Od té chvíle vše šlape perfektně i zde.
Srovnáváš jednu individuální chybu - překlep s chybným systémovým nastavením po více než roce provozu. To myslíš vážně? Bez ohledu na to, že ta náprava měla vskutku být rychlejší.
Inu, nejsem jediný. A co se dá pokazit "mezi židlí a klávesnicí" na postupu zavolej na tohle číslo, tam bude nabídka ta a ta... a ona tam není?
U Citi, když mě začali otravovat telefonem, tak jsem jim řekl, aby mi nenabízeli jejich produkty žádným kanálem. Přestali volat, ale začali posílat SMSky (hned druhý den). Tak jsem tam zase zavolal, že opravdu nechci být obtěžován žádným kanálem, tedy ani SMSkami. Začali mi posílat e-maily. Tak třetí zavolání a byl od nich pokoj. Po převodu do RB obtěžování začalo nanovo, a to jak voláním, tak SMSkami, tak e-mailem. Nu, napsal jsem jim, že při převádění karty mi slíbili zachovat i veškeré nastavení a já měl nastaveno, že nechci být otravován nijakým způsobem. Od té doby je zatím klid.
Jako mnoho jiných se po posledních výhodách na kreditce této skvělé banky chystám na odchod. Jen čekám, až mi naběhne pár posledních korun do nutné pětistovky, kterou jim tam rozhodně nechci nechat, a pak adie a peníze za můj podíl v nákupu od Citi si můžete spláchnout.
Nechápu, proč to kupovali, když to během jednoho roku dokázali totálně zlikvidovat.
jsem také jeden z klientů Citibank, kteří měli kreditní kartu MALL. po převedení k RB a změně podmínek jsem kartu vypověděl a ke konci června končím. připravte se, při případné výpovědi, na pořádnou "masáž", kdy budete přemlouváni a ujišťováni jak kvalitní produkt opouštíte. RB si, myslím, to trochu přehnala, kdyby nechala alespoň 1 % u platbu u obchodníka a zrušila poplatek za vedení karty, tak bych snad i zůstal, ale takto ne.
Přešel jsem z Citi-Mall, původní ukončení ke konci 04/2017 z důvodu vyčerpání odměny 500. Ale mezitím od Rajfky přišla nabídka na transfer na jinou kartu Deluxe, vracejí 1% všech transakcí - viz podmínky, dobré i s pojištěním a bonusy. A k tomu dohodnuté vedení 12 měsíců free. Tak ještě nejméně rok zůstanu - zkuste taky chtít ... :-)
Řekl bych že RB tu Citi vykoupila jen proto, aby se zbavila konkurence. Zhoršení bylo rychlé a dramatické. Hned od dubna jsem s výrazným zhoršením podmínek odešel, ale zrušení byla fakt dřina. Pracovníci na pobočkách snad ještě vypadali rozumně, ale v "systému" se to pořád nedařilo provést. Je pro mne naprostou záhadou, jak mohla být Raiffeisenbank někým zvolena bankou roku 2016 - její klienti musí být opravdu nenároční.
Jsem teď u Cetelem - zatím dobré...
To je snad fuk, podstatné je, že "vratka" v podobě slevy pouze na cílené produkty (vlastní u ČEZ, různé kluby jako Sphere atd.) nemá nic moc společného s klasickou vratkou z kreditky za jakoukoli platbu.
Tohle už se sune do klasického marketingu, který někdy dokonce může dávat i smysl, ale je to prostě zcela jiné téma.
Klasické vratky ale legislativa EU skutečně likviduje velmi silně...