Já taky čekal 3 dny na telefonát, až jsem se včera stavil na Václaváku, tam mou žádost zrušili a dotáhli jsme do konce novou žádost na msítě. Byli jsem tam celou dobu 2 noví klienti. Uvidíme, co bude dál, zatím je dnes adresa zuno.cz plně mrtvá. Že by profylaxe přes den...? Zajímavý přístup... :-/
Škoda, že autopilot není zdarma.
Mohla to být zrovna ta "funkce navíc", která rozhodne, jestli jít k mBank, FIO a nebo Zuno.
Když vidím administraci, tak se mi zdá FIO o hodně lepší...
Haha, jinak k autopilotu, je sice pěkné, že autor začernil formulář, ale čísla jsou zopakována v textu (20000 standard + 5000 max ;) ). Aspoň je vidět, jak to funguje.
Jinak já Zuno vítám. Prakticky celá má existence je na Internetu - FIO nemá zadarmo dobré karty pro Internet, mBank je sice má, i s perfektním nastavením limitů a počtu transakcí, ale zase tím svým šíleným kurzem při kterém mě oberou u každé dolarové transakce o 4,5 to úspěšně torpédovali (ještě, že je Axa spořící účet s čistými kursy od VISY a dolarový účet na PayPalu (kde nejsou konverze vůbec, pokud má člověk příjem v USD...)). Takže Zuno má šanci aspoň se projevit v kartách a kurzech...
Jedu fundamenty, nečekám na cenu, tady nespekuluji (to na Forexu), takže nakupuji ihned (i když se to vzhledem k poplatkům moc nevyplatí), protože cena kolísá stejně moc a jednou je to nahoře a jindy dole. A když člověk čeká na pokles (aby nakoupil), tak mu to obvykle pěkně roste a neklesne.
Kdybych spekuloval, tak bych samozřejmě čekal na vhodné formace, či přiblížení k supportu, ale protože jedu tady fundamenty, tak jen spočítám, jestli se mi to k aktuální ceně vyplatí (zisk, dividendy, a dalších asi 5 věcí) a koupím.
Navíc, když každý měsíc člověku přibývají akcie, tak má pocit, že ta jeho "rachota" má aspoň smysl :) (I když mě práce baví).
Ano, jejich IB za moc nestoji, presneji receno je to tragedie. O tech 3 mesicich nevim, ale to me netrapi. V cizich menach platim kartou celkem dost, takze jsem v IB peceny-vareny (kontroluji kolik se strhlo).
Vypis chodi 25. nasledujiciho mesice, pozde, ale prece.
Suma sumarum hruza. Ale urok 2 % a hlavne super kurzy na karte - to je pro me ta prava kill application. Dokud budou mit kurzy jake maji, tak jsem "jejich" :)
V obchodních podmínkách nic není o tříměsíčním přihlašování, takže fáma. Papírový výpis 1x měsíčně chodí spolehlivě a pro mne zbytečně. Od ING jsem vychovaný, že dostanu jeden za rok a pokud chci měsíční tak si jej stáhnu. Obsluha na netu je sice kostrbatá, ale už jsem si zvykl. Funkčně nemají problém.
Předem bych chtěl říci,že jsem klientem Zuna,abych nebyl podezříván z předpojatosti. Pokud se týká autopilota,tak si myslím,že je to pěkná kulišárna.Nastavením min.20000---max 25000,méně to nejde, vlastně přijdete o úroky na spořícím účtu,protože když dejme tomu vyberete 10000 Kč tak by vám autopilot v noci měl vyrovnat částku na 20000 Kč.Nevěřím tomu ani za mák,a myslím si,že to dorazí na ten max.25000 Kč a ze spořáku za chvíli nebudete mít nic. Tak když to tak v globále sečtu,výběry z bankomatu+autopilot,tak mi to denní připisování úroků není nic platné. Asi budu migrovat k Equa,kde je to mnohem výhodnější.
Přemýšlím, jestli má cenu zůstat u eKonta - je dražší, má horší úroky u spořicího účtu (který díky tomu nevyužívám) a protože se RB vykašlala na rozvoj internetového bankovnictví, tak ani to už není co bývalo. Prostě RB se tváří, že je eKonto prémiový účet, ale spíš mám pocit, že je určený pro lidi, co se nechají obrat.
Přesně tak, jen 40% lidí v ČR má aspoň tu tříměsíční rezervu, zbytke žiji z ruky do huby a 5% má dokonce záporný rozpočet.
5000 kartou člověk rozhodně neutratí, pokud nedojíždí někde 50 km děnně a platí benzína a nebo přes kartu nekupuje potraviny pro celou rodinu.
A pro "spořílky" to není taky, protože provedou jednoduchý výpočet 5000*0,02 a zjistí, že jim vhodná kreditní kartá za utracených 5000 vrátí 100 Kč...
Mimochodem ti nejlepší zelináři a uzenáři terminály na kartu nemají vůbec... To jen euro pííííp se dají nakoupit v hypermárketech za kartu, takže já osobně utratím za jídlo (když jsem se snažil platit kartou) tisícovku měsíčně (nedosáhnul jsem tak ani na jeden výběr z bankomatu u mbank) a dalších pár set jsem platil právě v dobré masně, u lokálního zelináře atd. u holičky, trafikanty atd. typicky taky nezaplatíte kartou, což se snad zlepší bezkontaktními kartami.
Podle mě je limit 5000 ujetý, pokud nejde o střední třídu a nebo živitele rodiny a 200 000 Kč je ujetých taky, protože cokoliv nad 50 000 mít na spořáku je vražda, ty peníze mají být zainvestovány v dividendových akciích atd.
Tak tam jsem jeste nebyl i kdyz me tam kdysi nekdo lakal, ale nejak jsme spolu ztratili kontakt.
Ja jsem spise na takovou tu "valeci" dovolenou, nejvic mi vyhovuje Dominikanska republika, tam jsem byl uz ctyrikrat a urcite ne naposled. A ani to neni tak drahe, kdyz se leti s nemeckou cestovkou.
Nejdrazsi byly 3 tydny na Maledivach.
Dobrý deň,
Mal som záujem o otvorenie účtu v Zuno bank CZ, som občanom SR, žijem v ČR cca 7 rokov, mám prechodný pobyt v ČR, trvalý v SR (zatiaľ som ako občan inej krajiny EU nikdy nepotreboval trvalý pobyt k otvoreniu bankového účtu či akémukoľvek podobnému právnemu úkonu).
Podľa vyjadrenia pracovníčky Zuno bank CZ a ich obchodných podmienok Zuno bank CZ mi odmietla otvoriť účet s odôvodnením že nemám trvalý pobyt na území ČR.
Nemám problém s predložením pasu, prechodného pobytu, potvredenim o zamestnaní alebo iných dokladov potvrdzujúcich účel môjho pobytu v ČR. Zuno bank tieto doklady neakceptuje jedinou podmienkou je trvalý pobyt na území ČR .
Domnievam sa, že je to hrubé porušenie základných občianskych práv Mastrichtskej zmluvy o EU.
Tento incident ma dosť rozladil, žijem v ČR, platím dane, vlastním nehnuteľnosti a dokonca zamestnávam občanov ČR a domnievam sa že mam rovnake prava ako cudzinci s trvalým pobytom alebo občan ČR. Je to zarážajúce, že Zuno Bank CZ máte takýto diskriminačný prístup.
S pozdravom
Michal Pilka
Budou, ale to se prokazuje dopisem. Je jim jedno, jestli je to přechodné nebo trvalé bydliště. Osobně jsem si ten dopis sám sobě vytisknul. Do Anglie jsem přicestoval v sobotu a v úterý jsem měl otevřený účet.
Já to beru ale tak, že on píše, že v ČR žije 7 let. Já jsem byl schopný založit si účet v USA, když jsem tam byl na letní brigádě. Nechápu, že mu někdo nezaloží účet v ČR.
Proč podvod, copak je podvod, že si sám sobě někdo pošle dopis? To že akceptují i vytištěný Word je už jejich věc. A i kdyby ne, tak dopis vám může poslat každý. Stačí si třeba objednat SIM kartu od operátora a ona během pár dnů dorazí v dopise. Např. v HSBC mi ten dopis nevzali a chtěli dopis od operátora, nebo účet za vodu.
Je pravda, že Social Security mám, protože jsem tam byl přes Work and Travel. Ale nepamatuji si, jestli ho v bance chtěli. Každopádně si tam ale třeba studenti nebo au-pair otevírají účty běžně i bez trvalého bydliště.
Je prostě nesmysl, aby si člověk žijící v ČR 7 let nemohl otevřít účet v bance.
Dobrý deň,
Mal som záujem o otvorenie účtu v Zuno bank CZ, som občanom SR, žijem v ČR cca 7 rokov, mám prechodný pobyt v ČR, trvalý v SR (zatiaľ som ako občan inej krajiny EU nikdy nepotreboval trvalý pobyt k otvoreniu bankového účtu či akémukoľvek podobnému právnemu úkonu).
Podľa vyjadrenia pracovníčky Zuno bank CZ a ich obchodných podmienok Zuno bank CZ mi odmietla otvoriť účet s odôvodnením že nemám trvalý pobyt na území ČR.
Nemám problém s predložením pasu, prechodného pobytu, potvredenim o zamestnaní alebo iných dokladov potvrdzujúcich účel môjho pobytu v ČR. Zuno bank tieto doklady neakceptuje jedinou podmienkou je trvalý pobyt na území ČR .
Domnievam sa, že je to hrubé porušenie základných občianskych práv Mastrichtskej zmluvy o EU.
Tento incident ma dosť rozladil, žijem v ČR, platím dane, vlastním nehnuteľnosti a dokonca zamestnávam občanov ČR a domnievam sa že mam rovnake prava ako cudzinci s trvalým pobytom alebo občan ČR. Je to zarážajúce, že Zuno Bank CZ máte takýto diskriminačný prístup.
S pozdravom
Michal Pilka
je to zaujimavy podnet. rovnaky problem je aj napriklad v ceskej AXE (vyplyvalo to z obchodnych podmienok ktore som cital, neviem ako je to v praxi...), ale tiez v rakuskych, nemeckych, anglickych... bankach moze mat obyvatel z EU problem zriadit si ucet, ak tam nema trvaly pobyt.
slovak si v CR moze zriadit ucet u FIO alebo mbank, pripadne v "kamennych" bankach.
cesi na slovensku to maju este horsie - pokial viem nezriadia im ucet v mbank, FIO ani v zune
Osobně jsem si zakládal účet v anglické bance, jediný problém je, že v Anglii nemají občanské průkazy, takže je potřeba prokázat bydliště dopisem. Je to blbost, ale když nejsou občanky, tak to jinak nejde. Pro založení účtu v anglické bance potřebuješ pas a dopis, na kterém je tvé jméno a anglická adresa. Ale nemusíš tam mít trvalé bydliště.
Ve Švýcarsku je to složitější, tam musíš prokázat, že máš povolení k pobytu a pak ještě adresu. Ale jestli někde žiješ 7 let, tak ti zřídí účet bez otázek.
Myslím, že předevčírem jsem tady psal, že bank jako po dešti, ale služby pořád jako za socialismu a vidím, že jsem se moc nemýlil. České banky se mají pořád ještě co učit.
No ono ti ho zda sa nezalozia ani ked im predlozis preukaz od cudzineckej policie s potvrdenim o trvalom pobyte (ja uz v CR zijem 11 rokov, z toho 4 roky mam trvaly pobyt) + u obcanov EU akceptuju ako druhy doklad iba cestovny pas! Pokial nemate pas, tak smolec. A to sa celkom v pohode moze stat, kedze dnes na cesty po EU pas vobec nepotrebujete. WTF? ;)
V mojom pripade som sa ucet u ZUNO CZ pokusal zalozit na Vaclavaku. Zmluva podpisana, akurat nedorazilo via SMS docasne heslo. Tak ze mam cakat este hodinku a ked nie tak urgovat na infolinke. Druhy den som telefonoval na infolinku, operatorka hovori, ze tam maju nejaku chybu (bez udania blizsieho dovodu), ale ze posiela niekam na opravu a ozvu sa. Tyzden nic. Po tyzdni som tam znova volal, zevraj to pourguju...uz vyse tyzdna zase nic... Takze mam so ZUNO zmluvu, ale ucet nemozem vyuzivat. Nikto sa k tomu zatial oficialne nevyjadril, v com je problem a ci dojde k naprave. ;)
Podobna zalezistost u AXY. Pokus o zalozenie uctu priamo na pobocke, pani si oskenovala pomaly aj moje maturitne vysvedcenie. ;) Nasledne po 14 dnoch dorazil od AXY dopis v ktorom ma ziadaju o doplnenie dokladov o nejakom danovom reziduu. WTF again? Ako keby som pre bezproblemovost nebol priamo na pobocke a dvakrat sa tam neuistoval, ze maju vsetky doklady co potrebuju.;) Tak som ich poslal do prdele...
Nechapem ich politiku a pripadam si nie ako obcan EU s trvalym pobytom v CR, ale ako ukrajinsky ilegal prizivujuci sa na Ceskom state. Pritom zjavne ide len o maniere AXA a ZUNO, kedze predosly ucet u CSOB a mBank zalozeny a pouzivany dlhu dobu absolutne bez problemov.
Zalozeni uctu je vazano na kuryra, aby jste si mohli otevrit ucet u Zuno banky musite cekat na kuryra, ktery vam rekne nazdar opise si cislo obcanky a preda vam startovaci balicek. To je spis jako u tel. operatoru a ne banky. Bance to zvysuje naklady a Vas to stoji cas. Zadna jina moznost u teto banky neni kdyz jste v zahranici tak uz vubec nemate sanci si ucet otevrit.....zadna alternativa, zadna vstricnost....
Kurýr je super. Předem zavolá, kdy budeš doma nebo mít volno v práci, staví se za tebou, podepíšeš a je hotovo. U Ing nebo AXA příjde (taky třeba až za 3 týdny) doporučená obálka. Pošťák Tě doma nezastihne, nechá lístek. Musíš na poštu (která zavírá v 17.00, takže to máš z práce co stíhat) doma přečteš, poděpíšeš a musíš znova na poštu odeslat jeden výtisk. A u ING jsi pak myslím běžel na poštu ještě jednou vyzvednout si PIN, heslo apod.
Krom již zmíněných věcí má Zuno např. problém i s tím, že u ní nelze jakkoliv zrušit souhlas s poskytováním osobních údajů pro marketingové účely. Dle zákona je standardní možnost tento souhlas obsažený ve VOP dodatečně zrušit, ale dle vyjádření ze ZUNO oni takové odvolání souhlasu neumožňují a neakceptují. Čili úmyslně porušují platnou legislativu a ztrácí mou důvěru.
Vůbec se s nima o tom nevybavuj. Nejlepší postup je takový, že při rušení účtu jim vrazíš do ruky písemný příkaz pro zrušení účtu/služby včetně oznámení typu
Tímto odvolávám svůj souhlas se zpracováním svých osobních údajů. Požaduji tedy, abyste nadále neuchovávali mé osobní údaje, které nejsou nezbytné pro plnění zákonem vám stanovených povinností.
a necháš si tento tvůj poslední příkaz bance potvrdit. Pokud tě pak například budou otravovat reklamními telefonáty tak jim pohrozíš s tím že třímáš v ruce své odvolání souhlasu pro zpracování osobních údajů a neměli by mít k dispozici tvé telefonní číslo pro účely reklamy,...
Takové odvolání jim pochopitelně můžeš i jen zaslat doporučeně, poštou, ale je to hůře prokazatelné, po letech.
Abys tomu rozuměl. Banka některé údaje opravdu potřebuje a bude je zpracovávat ještě celou řadu let. Ukládá jí to zákon.
Když jsem kdysi zakládal konto v GE, tak nevyškolená obsluha absolutně nic nevěděla a mimo jiné mi tvrdila, že souhlas s využitím OÚ pro marketingové účely musím podepsat. Odmítl jsem, načež mi prý konto neotevřou, bez toho to nejde. Když jsem chtěl vědět jediný důvod, proč by to bez toho nešlo, tak jsem jako argument dostal, že "některou agentu pro ně zpracovávají třetí subjekty". Odvětil jsem, že svůj souhlas s předáním osobních dat třetím subjektům v rámci vedení účtu jsem již podepsal na papíru předtím.Zase si něco jiného vymyslel, což jsem mu opět vyvrátil. Tak dlouho jsem se hádal (evidentně stádo vždy podepsalo, co jim strčili pod nos), až někam zavolal a zjistil, že celou dobu kecal a povolení spamu nepatří mezi nezbytně nutné požadavky pro vedení účtu.
Nechce se to nechat hned odbýt - možná to není strategie banky, ale jen neschopnost personálu (což sice banku také nešlechtí, ale je to trochu jiný problém než seshora nařídit porušování zákona).
Ja jsem se zasae obtizne vyrovnaval s tim, ze me odmitli otevrit ucet bez dvou dokladu totoznosti
http://forum.finexpert.e15.cz/viewtopic.php?f=316&t=1068137
Na stránkách ZUNO banky se píše:
"Díky dennímu úročení je naše sazba 2 % p. a. u SPOŘENÍ v CZK srovnatelná se sazbou 2,35 % p. a. při použití měsíčního úročení, a to až do částky 127 500 CZK na jednom SPOŘENÍ."
Není to náhodou nesmysl? Není vždy denní úročení vyhodnější než měsíční - v tomto případě nechápu to omezení částkou 127 500 CZK. Rád se nechám vyvést z omylu.
PS: U druhé podmínky to chápu - úrok prostě nesmí být větší než 6,99 CZK. Zde je jasné omezení částkou 127 500 CZK. Viz citace:
"Při úroku 2 % p. a. to v praxi znamená, že pokud vaše zůstatky na jednom SPOŘENÍ nepřevyšují v daný den 127 500 CZK, nemusíte z úroků, které vám vyplatíme, odvádět daň. "
Děkuji
pokud si chcete zalozit ucet je jedinou moznosti krome Zuno zony v Praze cekat na kuryra. Protoze jsem prakticky porad na cestach mimo republiku nemam sanci se s kuryrem setkat a tim si nemohu otevrit ucet v Zuno bance. Zadna alternativa neni. Napr. ING banka online se stanete klientem a vse ostatni pres doporuceny dopis, Jak to muze byt jednoduche, vstricne..... u Zuno banky vam jen sdeli je nam lito...nejenze jim kuryr zvysi naklady, ale tim maj i o jednoho klienta mene....
Ze světa se nevypaříte a hned druhý den ráno Vám volá kurýr např. PPL, kterých jsou po republice tisíce, jenom v našem malém městě jich je víc než jeden. Ověří doručovací adresu kterou jste udal v dokumentech a jede za Vámi. Denně doručují chudáci snad stovky balíků např. internetových objednávek fyzických osob, tak jsou z toho celí zchvácení. A ZUNO právě využívá těch PPL. Možná by byla lepší Česká Pošta, když Vás nezastihnou tak si dojdete sami na danou poštu a nemají pokuty za nedodání jako ti chlápci z PPL. A tím že kurýr osobně fyzicky ověří Vás kontrolou občanského průkazu, tak Vám také může předat balíček ZUNO s jejich razítkem a smlouva je na světě. Jinak byste posílali kopie výpisu a občanky a poté by razítkovali a posílali smlouvu poštou.
Takže všechno do sebe zapadá. Prostě tady nemusíte kopírovat občanku. Ale taky jsem to musel poznat na vlastní kůži. V INGu to mají přes Poštu, na to jsme víc zvyklí, ale doba se mění.
Volají předem.
Taky jsem byl pro toho svého první.
Mimochodem chlápek z DPD byl slušný a milý. Počkal, než si přečtu smlouvu (což je normální) a ještě jsme pokecali.
Naopak když jsem zakládal podnikatelský účet u mBank (už je pryč...) tak přijel ve staré herce nabubřelý 25 letý fracek, který mě nazval paranoikem a byl nasraný, že si čtu papíry (jsem si na něj i stěžoval).
DPD je rozhodně lepší...
Ale nejlepší je stejně si smlouvu vytisknout a ověřit podpis u notáře.
Mimochodem na té smlouvě NENÍ PRÁVOPLATNÝ PODPIS OD ZUNU!!! Ten jejich podpis je jen vytištěný, podle ta smlouva nemá žádnou právní platnost. Nevím, jestli si to tam ještě nepodepisují, každopádně já mám kopii jen se svým podpisem a s vytištěným podpisem od Zuno, to je vážně děs!!!
no vidíš jak seš nepozornej :) Tvými vlastními slovy: jsi zářný příklad toho, jak se smlouvy podepisovat nemají :) Já třeba mám ruční podpis i na úrazovce, i na autopojištění, i na ČSOB, Patrii, i Unibonu.
A platná/neplatná... jsou jen bezvýznámká slova. Otázka je, jestli pesvědčíte soud, když protistrana řekne, že jste si tu smlouvu vytiskl doma sám. A soud má mnohem raději ruční podpis, u kterého lze ověřit pravost, což u fotokopie nejde. Polehčující okolností budiž to, že u peněžních ústavů tohoto typu jsou dohledatelné platby, na základě kterých by pojišťovna těžko tvrdila, že o vás slyší prvně v životě. Ale smlouva samotná tím ztrácí hodně na důvěryhodonosti a prokazatelnosti. To už nemusí jezdit kurýr vůbec. Můžete rovnou do mailu napsat: "souhlasím" :) Nicméně oni váš podpis mají, takže VY jste s podmínkami souhlasil. Ale chci vidět pojišťovnu, když se ji zpátky vrátí smlouva s vaším razítkem nebo dotiskem :)
Všechny smlouvy musí být podepsané ručně a nebo el. podpisem, to za chvíli můžeme tisknout i směnky...
Nevím, jak tvé, ale mé pojistky a smlouvy jsou všechny podepsané. Bych je chtěl vidět, kdybych na tu smlouvu dal jen oxeroxovanou kopii svého podpisu, to by vylétli jako čertík z krabičky a přitom to oni dělají...
"
ZUNO je momentálně nedostupné
Služby ZUNO jsou nedostupné. Ačkoli se v každém směru snažíme být k dispozici 24/7/365, čas od času musíme naše systémy vylepšit nebo se na ně podívat, zda fungují tak, jak mají. Brzy budeme zase online.
ZUNO is currently not available
ZUNO services are not available. Although we strive to be here for you 24/7/365 there are situations when we have to upgrade or carry out maintenance of our systems.
© ZUNO member of Logo RBI
"
Tak tohle jsem nezažil u FIO za celou dobu :( !
Tak isto to je aj na Slovensku. Reakcia banky bola takáto:
Žiaľ, momentálne si nemôžete pridať disponenta k Vášmu účtu. Na tejto možnosti pracujeme. Akonáhle túto službu budeme poskytovať, budete o tom informovaný prostredníctvom našej internetovej stránky www........
Majú to uvedené v zmluve aj vo VOP. Z toho usudzujem, že Zuno vedome a bez hanby jednostranne porušuje zmluvy.
Ziji v Anglii, v Cechách potřebuji otevřít konto pro Důchodový úřad na zasílání symbolické penze, kterou pak při návštěvě doma utratím. Do Prahy jsem jela hlavně kvůli tomu, neb se musí člověk dostavit osobně. Otevřela jsem konto u Mbanky, vyžadovali trvalé bydliště, pak trvali na nějaké adrese v Čechách a slíbili vést pražskou adresu kamarádky coby přechodnou. Po nastavení všech detailů, co přišly na mobil mi vyskočila její adresa jako moje trvalá. Anglická adresa tam vůbčec nebyla. Po telefonu mi bylo vysvětleno (to už jsem byla zpět v Anglii), že to tak musí zůstat, protože to je podmínka. Navazuje to taky na povinnost placení daní v Čechách. Já žiji v Anglii trvale, pracuji tu a platím tu daně. V EU platí povinnost placení daní jen v jedné zemi. Musím tedy do Čech znovu založit jinou banku, ale vypadá to, že to nepůjde. Je to anomálie z dřívější doby, vše je stále hrozně ztuhlé. Ještě něco: koupila jsem na Aukru a chtěla to zaplatit z konta Mbanky. Protože je prodejce Polák, chtěl, abych peníze poukázala na jeho banku v Polsku. Objevilas jsem další překážku. Nejen, že tam nemohu poslat peníze ze zahraničí, Mbanka taky do zahraničí peníze neposílá, ani tedy do Polska, přestože je to banka polská!!!
Dobrý den, jaká past? Nač mít peníze na běžném účtu? Ten stačí u Zuno jen založit, poplatky 0. Volné peníze převést na Vklad s 3,5% ročně, tedy na půl roku 1,75%, případně na Zuno spořící účet, kde je stabilně 2% a lze kdykoli vybírat. Na běžném nemusí ležet nic, za půl roku si z vkladu vše převedu tam kde bude výhodněji, nebo?
Několikrát jsem již psal do Zuna,aby se zamysleli nad poplatkem z výběru z bankomatů. Svoji politikou budou mít jen zbytečnou práci,neboť zákazníci si každý měsíc budou převádět určitou hotovost do jiné banky,která má výhodnější výběry.Oni si asi neprohlédli mapu bankomatů raifky.Někde nejsou ani v okresních městech!!! Jenom nepochopím proč se toho nechytí Mbank a neumožní na svém Emaxu plus alespoň 2% úrok. Potom by tyto nové banky asi honem rychle změnili pravidla,aby se tu udržely.
bohužel je kurýrem DPD.. Zavolá v pátek ráno po 7.hod., že někdy mezi 12-14hodinou přijede, ať čekám. Čeká 2 minuty, odjíždí.. Naprostá katastofa, zlaté PPL .. sdělí hodinu (nikoliv rozsah), pokud nedoručí napoprvé, není problém doručit na jinou adresu, v jinou hodinu, prostě komunikují..
Bohužel klientem ZUNO asi nikdy nebudu, neboť nejsem připraven čekat 2hodiny u brány na kurýra, do 2minut neproběhnu ani půlku cesty k bráně.
Že bych si vzal na čekání dovolenou, nebo že bych se vydal do Prahy, to vylučuji... Holt zůstávají mi mBank a FIO, škoda, na ZUNO jsem se těšil :-(
Mám účty jak u Zuna,tak u Equa bank,takže po krátké době používání mohu porovnávat.Internetové bankovnictví u Zuna mi připadá daleko lepší a svižnější než u Equa. IB u Zuna je asi nejlepší co jsem zatím měl.Platby mezi vlastními účty jsou provedeny okamžitě a to kdykoli,dokonce i výplata tam byla připsána dříve než u jiných bank co jsem kdy měl.Účet lze spravovat i běžným mobilem s javou.Spořící účet je úročen denně,což je výhoda nejen kvůli daním,ale mám úrok i když tam mám peníze třeba jen dva dny.Naproti tomu u Equi se převod mezi vlastními účty provede až druhý den,je to asi tím,že jsem převod provedl po pracovní době.To je nevýhoda,když si chci rychle převést částku ze spořáku na běžný účet pro platbu na internetu.U Zuna za 5 vteřin platím.Zase u Equi je IB lépe zabezpečeno,i když to někdy otravuje,ale lepší zabezpečení lze kdykoli změnit,nebo zrušit.Zuno má lepší úročení termínovaného vkladu (zatím) a převod mezi vlastními účty zdarma,ale zase na rozdíl od Equi se nedají peníze odesílat a přijímat přímo na spořící účet.Velký rozdíl je ve výběrech z bankomatů.Tam kde není bankomat Rajfky dáte 38 Kč na rozdíl od Equi,která má výběry kdekoli v Evropě za 9 Kč! Takže podtrženo a sečteno,kdo má možnost více platit kartou a má bankomat Rajfky za rohem,tak rozhodně výhodnější je Zuno.Kdo bydlí na vesnici,kde je jeden bankomat cizí banky a často cestuje do ciziny vychází lépe Equa.Navíc Equa má kamenné pobočky,což je výhoda,když člen rodiny,který jediný ovládá IB není k dispozici a rodina potřebuje něco rychle vyřídit.
Oprava. Napsal jsem,,Naproti tomu u Equi se převod mezi vlastními účty provede až druhý den,je to asi tím,že jsem převod provedl po pracovní době.To je nevýhoda,když si chci rychle převést částku ze spořáku na běžný účet pro platbu na internetu.U Zuna za 5 vteřin platím" Před chvílí po kontaktování operátora Equa bank mi bylo potvrzeno,že převod trvá pár minut.Tak se omlouvám.Equa se tím pádem pro mne stává výhodnější.
Využívám již přes 20 let převod mzdy od zaměstnavatele na bankovní účet. Po celou tuto dobu u několika bank mi peníze zaúčtovali pravidelně 13 až 15 den v měsíci.Po založení účtu u Zuna mi již dvakrát byly peníze připsány na účet rychlostí warpu již 11 den v měsíci. Nechce se mi věřit,že zrovna teď by zaměstnavatel posílal mzdu o dva dny dříve.Mám za to,že naopak Zuno je neustále ve střehu a platby se okamžitě připisují a odepisují! Posílal jsem peníze ze Zuna do Equi a představte si,že tam byly ten samý den bez toho,abych použil prioritní platbu.Tak takhle nějak si představuji super banku. Ještě kdyby Zuno snížilo výběry z bankomatů a můžou to ostatní banky zavřít.
Čerstvý zážitek se ZUNO z dnešního dopoledne...
Telefonoval mi nevychovaný mladík, nepříjemný, nepředstavil se, věcně se domluvil, kdy mi přinese balíček...chtěl, abyc na něj čekala mezi půl jedenáctou a 13 hodinou....výborné načasování!
Každopádně dostavil se ještě před 12, vůbec se nepředstavil, na recepci byli dva pánové, tipovala jsem, který z nich je tam asi kvůli schůzce se mnou..zase se nepředstavil, ani nepozdravil, chtěl občanku, tak jsem ju ji poskytla, a že chce povolení k přechodnému pobytu (třeba řekl i potvrzení, tj. tak, jak je to správně, a bohužel si ani nepamatuji, jak to bylo v tom formuláři na netu). Řekla jsem, že jej nemám u sebe..on že, na netu jste to vyplňovala, já na to: ano, protože by mě to jinak nepustilo dál! On že: tak já Vám to nemůžu bez toho vydat. ... Upřímně, zadala jsem tam nějaký nesmysl, aby mě to pustilo dál...nikdy jsem k ničemu toto potvrzení nepotřebovala, ani pro založení účtu v jiné bance, a nemám čas ani vůli si jít vystát frontu bůhví kde, jak kdybych nebyla občan EU..
Žiji tady již cca 11 let, vyskoká škola a práce, platím zde daně, nechci po nikom nic zadarmo, jsem slušný člověk..ale ten mladík jak byl nepříjemný, mě tak strašně vytočil, že požadavek ohledně pobytu už jsem nezvládla..
Má mi zavolat příští středu (chtěla jsem zavolat já, ale on že ne, že "radši volají oni"), tak příští středu to tedy vzdám..žádný účet v ZUNO nebude. Odmítám vyvýjet energii na splnění diskriminačních podmínek, ponižuje mě to.
U Zuna mam ucet skoro 2 roky a byl jsem vesmes spokojeny. Sporeni prinasi vyssi vynos nez u vetsiny ostatnich bank, transakce (i do zahranici) jsou bezplatne, s platebni kartou jsem platil doma, v zahranici i na internetu. Proto jsem byl ochoten tolerovat pomerne caste vypadky jejich webovych stranek, ktere mi nekolikrat znemoznily provest transakci dany den (coz by mel byt pro banku problem). Co ale nejsem ochoten tolerovat, je blokace penez pri vyberu v bakomatu Raiffeisen Banky (ktere ZUNO pro vyber uprednostnuje). Bankomat penize odpocita, vytiskne stvrzenku, ze byly vydany, ale vubec se neotevre, abyste si je vzali. Zaroven vam ZUNO vyber potvrdi pres SMS a penize odecte z uctu. Kdyz se mi to stalo poprve, znervoznel jsem, ale po podani reklamace mi po nekolika dnech byla castka zpet pripsana na ucet. Nyni se mi totez stalo podruhe, jedna se o nasobne vyssi castku a jedinou odpovedi Zuna je, ze na vyrizeni reklamace maji 45 dnu. Penize jsou dva tydny odecteny z uctu, ja si netroufam provest dalsi vyber a tak jen cekam na vyrizeni reklamace a nasledny prevod vsech prostredku mimo tuto banku. Pro me ZUNO ztratilo duveryhodnost a odchazim jinam. Nejistotu, kdy mi opet zablokuji prostredky na 45 dnu, mi nemuzou kompenzovat ani sebelepsim zurocenim.