Vlákno názorů k článku Rozhodnuto: Uber i Taxify jsou taxislužba. Zdržte se protiprávního jednání, vyzývá je ministerstvo od Goodbody - Zrušený strop 1.5 pro násobky Minulý týden došlo ke...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 1. 2018 7:38

    Goodbody (neregistrovaný)

    Zrušený strop 1.5 pro násobky
    Minulý týden došlo ke zrušení stropu 1.5 pro jízdy s násobkem. Také jsme změnili vzorec pro výpočet násobku. Nově tak násobek nebude omezen stropem 1.5 a vy se můžete těšit na větší výdělky!

    Jak postupovat při chybně spočítané ceně?
    Výjimečně může nastat případ, kdy vám v telefonu selže GPS signál nebo vypadne internet a aplikace započítá jen část cesty a výsledná cena je tak mnohem nižší, než by správně měla být. Pokud se to stane, je třeba po ukončení jízdy cenu jízdného upravit, aby odpovídala skutečně ujeté trase. K tomu využijte tlačítko “Úprava jízdného”, které najdete hned pod chybně spočítanou částkou. Jen tak můžeme změnu následně provést.

    V případě, že je jízda placena kartou, stačí se omluvit a říci, že cena bude dopočítána na centrále a poté nastavit do změny ceny předpokládanou cenu a my ji upravíme, aby odpovídala. V případě platby hotovostí se buď zeptat zákazníka, kolik měl navrhovanou cenu, nebo správnou cenu dle ujetých kilometrů a zkušeností odhadnout. Zákazník jistě vše pochopí.

    Děkujeme, že jezdíte s Taxify!
    Jakub, Taxify

  • 9. 1. 2018 12:27

    xls (neregistrovaný)

    Cena stanovená zpětně odhadem je dobrý vtip.

    To se mi mnohem víc líbí v článku uvedený princip, že alternativou k taxametru budu předem pevně stanovená a odsouhlasená cena. Jako zákazníka mě opravdu zajímá cena přesunu z bonu A do bodu B v danou dobu, A ne ujeté kilometry, zvolená trasa, doba čekání v koloně. Ono nakonec při té ceně přes 20 Kč za minutu čekání by mohl řidič zvolit trasu, kde se auto zasekne na půl dne - to by měl být jeho problém.

  • 9. 1. 2018 12:44

    Danek. (neregistrovaný)

    Jezdím jako taxikář dálkové trasy, ty dávno mají své smluvní paušály. Jestli na D1 ztvrdnu 2 hodiny kvůli nějakého trotla, tak mě to jistě zvedá ze židle, protože mi to žere čas, ale zákazník platí stejnou cenu. I proto raději volím delší objízdné trasy, ale zákazníkovi je to jedno, platí stejně, přijede včas a - hlavně - stále jedeme.

    Problém je, že kolegové v Praze NESMĚJÍ používat paušální ceny. Pokud by totiž daný paušál v jakémkoli bodu překročil magistrátní strop, tak je porušen zákon. Že je zákazník spokojený? Nezájem, pro taxi tým Městké policie je to porušení vyhlášky a mastná sankce okolo 30 000 Kč. Že to tak dělá Uber/Taxify úředníci a strážníci neřeší a uberáci se taxikářům smějí do obličeje. Pak se hádejte. My musíme vše do puntíku, "oni" ne.

    Mimo Prahu je svět v pořádku, dokonce v drtivé většině se jezdí jen na paušály a ne za kilometr. Ono to ve výsledku je stejné, ale vypadá to lépe. Zákazník ví, že víc nezaplatí více, než bylo dohodnuto. A řidič není ve stresu, že pokud pojede jinou trasou, zákazník jej obviní z toho, že záměrně jede delší (ale rychlejší) trasou.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).