Vážený autore článku. Jako historka to je docela zajímavé, ale podle mého názoru když se nad tím zamyslíte z ekonomického hlediska, je to cesta do černé díry. Váš čas je totiž to nejcennější, co máte. Když jsem si četl, co vše jste musel Vy a pro Vás ostatní udělat kvůli dvaceti korunám, tak takhle špatně placený není v přepočtu ani student na brigádě. Pokud takhle uvažujete pořád, tak by jste si měl víc začít vážit Vašeho času. Teda alespoň pokud někdy chcete zvýšit své příjmy a dosáhnout alespoň na ten program Zdarma ;-)
Svůj čas si samozřejmě cením víc, ovšem zábavu také. Cena cca 10 minut (když to přeženu) za otestování solidnosti přístupu banky ke klientovi, mi nepříjde špatná.
A jak kdosi poznamenal v příspěvku výše, o 20 Kč rozhodně nejde - to není zajímavá částka. Jde o princip. Kdyby neprošla takováto triviální reklamace, jak bych se mohl spolehnout, kdyby se objevily větší potíže?
asi jste i víc protelefonoval, než tech dvacet korun, nicht wahr?
plat zaměstnanců banky, kteří se vaší žádostí zabývali, je též nenulový, a zaplatíte ho v režii banky.
no hlavně že váš princip zvítězil, když vám o něj tolik jde.
hmmm - tak vy to máte zdarma ....
a kdo myslíte že za ten váš telefonát platí?
ufoni???
vítej z marsu, potvůrko podivná - nebolelo to moc, spadnout tak z vysoka?