Určitě není špatné takový přístup ke klientovi zmínit, nicméně si myslím, že by to měla být samozřejmost ... eBance nefungoval jejich bankomat, kvůli tomu klient zaplatil více.
Spíše by bylo napováženou, kdyby se eBanka k odpovědnosti neznala.
Takhle mi to nepřijde až tak moc na pochvalu, pokud nebude standard chválit za to, že někdo se zachoval normálně. Jiná věc by byla, kdyby byl poplatek zrušen zcela, přeci jen klient musel "hledat" jiný bankomat a stálo ho to více času. Necelých sedm korun českých je sice téměř symbolická částka, avšak mnohdy jde hlavně o princip.
je to hezke, ale ja jsem rozhodnuty od ebanky odejit. mam u nich ucet od roku 1999, takze transakcni historie je dlouha a prece jsem nestal ebance za to, aby mi pujcila mizernych 100 tisic, ikdyz zna pohyby na uctu. nikdy jsem se nespozdil s zadnou platbou ani splatkou.
tohle by duvod k odchodu nebyl, ale nejvice mne dostala posledni veta u zadosti o uver, cituji "ze zadna vyse spotrebitelskeho uveru nebude poskytnuta bez rucitele".
takze byebye ebanko, myslim, ze sve penize sverim nekomu jinemu.
MartensPh
přesně tak, tady nezbývá než souhlasit, a to ještě nevíme kolik dotyčný protelefonoval peněz při své zcela odůvodněné žádosti, takže opět platí "Nechci slevu zadarmo"........
Neprotelefonoval nic. Telefoni cisla eBanky, pro komunikaci s klienty, zacinaji na 0800 - tj. telefonat hradi eBanka i kdyz vola klient a to jak z pevne linky, tak z mobilu.
Mám s Ebankou podobnou zkušenost.Asi před 2 roky jsem chtěl vybrat penize z jejich bankomatu. Ten ale nefungoval tak jsem použil bankomat ČS a poslal jsem žádost e-mailem, že jsem nemohl použít jejich bankomatu, protože nefungoval a žádám vrácení rozdílu v poplatcích. Mé žádosti bylo vyhověno (nejsem si jistý jestli mi nevrátili úplně celý poplatek)
Vážený autore článku. Jako historka to je docela zajímavé, ale podle mého názoru když se nad tím zamyslíte z ekonomického hlediska, je to cesta do černé díry. Váš čas je totiž to nejcennější, co máte. Když jsem si četl, co vše jste musel Vy a pro Vás ostatní udělat kvůli dvaceti korunám, tak takhle špatně placený není v přepočtu ani student na brigádě. Pokud takhle uvažujete pořád, tak by jste si měl víc začít vážit Vašeho času. Teda alespoň pokud někdy chcete zvýšit své příjmy a dosáhnout alespoň na ten program Zdarma ;-)
Svůj čas si samozřejmě cením víc, ovšem zábavu také. Cena cca 10 minut (když to přeženu) za otestování solidnosti přístupu banky ke klientovi, mi nepříjde špatná.
A jak kdosi poznamenal v příspěvku výše, o 20 Kč rozhodně nejde - to není zajímavá částka. Jde o princip. Kdyby neprošla takováto triviální reklamace, jak bych se mohl spolehnout, kdyby se objevily větší potíže?
asi jste i víc protelefonoval, než tech dvacet korun, nicht wahr?
plat zaměstnanců banky, kteří se vaší žádostí zabývali, je též nenulový, a zaplatíte ho v režii banky.
no hlavně že váš princip zvítězil, když vám o něj tolik jde.
hmmm - tak vy to máte zdarma ....
a kdo myslíte že za ten váš telefonát platí?
ufoni???
vítej z marsu, potvůrko podivná - nebolelo to moc, spadnout tak z vysoka?
Přesně toto se asi před dvěma roky stalo kolegovi u bankomatu ČS. Vlastní bankomat nefungoval (v městě je jen jeden), tak vybral z cizího. Poté napsal email ombudsmanovi ČS a ten poplatek za výběr z cizího bankomatu nechal stornovat.
Jsem klientem GE a také jsem nedávno musel vybrat z jiného bankomatu, protože ten jejich nefungoval. Druhý den jsem zašel na obchodní místo a situaci jim popsal. Dostal jsem vráceno vše do koruny
... jak s eBankou (bankomat v Průhonicích), tak s Raiffeisenbankou (bankomat u Anděla) - zde jsem dokonce hovořil s ředitelem pobočky, prd platné, obě banky mně naúčtovaly výběr z cizího bankomatu.