Určitě není špatné takový přístup ke klientovi zmínit, nicméně si myslím, že by to měla být samozřejmost ... eBance nefungoval jejich bankomat, kvůli tomu klient zaplatil více.
Spíše by bylo napováženou, kdyby se eBanka k odpovědnosti neznala.
Takhle mi to nepřijde až tak moc na pochvalu, pokud nebude standard chválit za to, že někdo se zachoval normálně. Jiná věc by byla, kdyby byl poplatek zrušen zcela, přeci jen klient musel "hledat" jiný bankomat a stálo ho to více času. Necelých sedm korun českých je sice téměř symbolická částka, avšak mnohdy jde hlavně o princip.
je to hezke, ale ja jsem rozhodnuty od ebanky odejit. mam u nich ucet od roku 1999, takze transakcni historie je dlouha a prece jsem nestal ebance za to, aby mi pujcila mizernych 100 tisic, ikdyz zna pohyby na uctu. nikdy jsem se nespozdil s zadnou platbou ani splatkou.
tohle by duvod k odchodu nebyl, ale nejvice mne dostala posledni veta u zadosti o uver, cituji "ze zadna vyse spotrebitelskeho uveru nebude poskytnuta bez rucitele".
takze byebye ebanko, myslim, ze sve penize sverim nekomu jinemu.
MartensPh
přesně tak, tady nezbývá než souhlasit, a to ještě nevíme kolik dotyčný protelefonoval peněz při své zcela odůvodněné žádosti, takže opět platí "Nechci slevu zadarmo"........
Neprotelefonoval nic. Telefoni cisla eBanky, pro komunikaci s klienty, zacinaji na 0800 - tj. telefonat hradi eBanka i kdyz vola klient a to jak z pevne linky, tak z mobilu.