Vlákno názorů k článku Pozor na reklamace od Zdeněk Krajdl - ... tedy úroveň velmi nevalnou. Před časem jsem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 1. 2002 12:24

    Zdeněk Krajdl (neregistrovaný)

    ... tedy úroveň velmi nevalnou. Před časem jsem opustil IPB (ještě před jejím pádem) a přešel k ČSOB. Když jsem se dozvěděl, že IPB se dostává k ČSOB, bylo mně jasné, že spojením budou smíchány horší vlastnosti obou. Poslední zkušenost: 29.12.2001 jsem zadával přes GSM příkaz k úhradě, splatný 2.1.2002. 3.1. jsem zjistil, dle stavu účtu, že příkaz proveden nebyl. Volal jsem na klientské centrum, kde jsem se dozvěděl o "technických problémech" a byl jsem ujištěn, že příkaz bude proveden 3.1. Podle stavu účtu 3.1. ve 21.15 příkaz proveden opět nebyl, dáma na klientské lince mne odbyla s tím, že nemá přístup do systému, ať si zavolám druhý den mezi 7. a 17. hodinou nebo ať podám písemnou reklamaci. Nebudu dělat ani jedno, ani druhé. Odcházím ke konkurenci.

  • 6. 1. 2002 22:33

    Matt (neregistrovaný)

    Vážený pane, máte pocit, že se již ČSOB dostala na úroveň IPB? V čem byla nevalná úroveň IPB - v rozsáhlejší pobočkové síti, v nabídce produktů, ve výši poplatků, v oblasti elektronického bankovnictví, v přístupu k Vašemu běžnému v celé ČR? Nerozebírejte úvěrovou politiku banky, která stála za potížemi banky, které vedly k připravenému převzetí ČSOB za účasti státu (nepište o pádu banky, úvěrové portfolio IPB bylo shodné s dalšími velkými bankovními ústavy v zemi a nikoho nepobuřoval přesun ztrátových a nevymahatelných úvěrů původně do KOB nyní do ČKA). Jen pro upřesnění, z Vašeho pohledu před časem, z mého pohledu před 18-ti měsíci. A Vy si stěžujete, že IPB může za to, že se s Vámi operátorka na klientské lince ČSOB odmítne bavit - mimochodem, přestože na Vašem účtu v danou hodinu (21:15) nedošlo ke změně, neznamená to, že druhý den nebude Váš příkaz k úhradě odepsán z Vašeho účtu s datem 03.01.2002. Asi nebude, neb se mi platby provedly s datem 04.01.2002 (zjištěno nahlédnutím na ČSOB homebanking 24), ale opět to nemá souvislost s IPB, protože homebanking mám již od dubna 1999 (původně u IPB), a takové problémy se zasíláním příkazů na platební bránu jako mám v poslední době (cca před měsícem, chápu že pro Vás by výraz v poslední době mohl znamenat třeba i 5 let) jsem nikdy před tím neměl, přestože se forma masového elektronického bankovnictví v té době teprve rozjížděla. Na závěr - je na Vaší svobodné vůli, jaký peněžní ústav si zvolíte - doporučuji nějaký zahraniční peněžní ústav o malém počtu poboček, ale pak se zase nedivte výši poplatků za vedení účtu.

  • 7. 1. 2002 7:37

    Zdeněk Krajdl (neregistrovaný)

    Klientem IPB, tedy spíše Poštovní spořitelny, jsem byl do r. 1998, takže je jisté, že od té doby se nabídka služeb zlepšila, či spíše zvýšila zejména s ohledem na rozvoj elektronického bankovnictví. Otřesná byla úroveň jejích pracovníků, tedy zejména dam na poštách. Na stížnost zaslanou mailem jsem dostal, po 3 urgencích, poštou odpověď začínající slovy ve smyslu "použil jste neobvyklý způsob komunikace"... Výše poplatků - ČSOB je od listopadu zvýšila zhruba na dvojnásobnou úroveň, zdůvodnění je "sjednocení produktů obou bank". GSM Banking, který měla IPB lepší, je u ČSOB na úrovni betatestování - nevím, jestli v rámci sjednocování produktů tedy ČSOB vnutila klientům bývalé IPB svůj horší produkt. Jinak máte pravdu v tom, že volba peněžního ústavu záleží pouze na svobodné vůli - v této republice to ale bohužel chodí tak, že i zpočátku slibně vypadající banka se časem zhorší, výrazně zdraží služby nebo dokonce padne...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).