Hlavní navigace

Názor k článku Povinné ručení 2009 – podrobný přehled od BornÝ - Chcete tvrdit, že by pojišťovna přistoupila na...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 10. 2008 10:12

    BornÝ (neregistrovaný)
    Chcete tvrdit, že by pojišťovna přistoupila na platby třeba 10 let nazad? Co vím, tak dělají drahoty se čtvrtletními či pololetními platbami a dokonce je některé ústavy finančně znevýhodňují.

    U ostatních pojistek, pokud do nějaké doby nezaplatíte, tak v souladu s Občsným " zákoníkem zanikají, ale pojišťovny po Vás

    Co se týče cen nových vozidel a jejich oprav - tak ceny nových aut nevzrostly oproti minulému režimu tolikonásobně jako vzrostly cen oprav. Jak píšete, už se neopravuje, ale vyměňuje. Nicméně ona výměna by měla vyjít levněji než oprava. Pokud vezmeme plechařinu, tak vám počítají na dm2 a ty peníze za opravu jsou šílené. Nebo barva - ta se odměřuje na mililitry a cena je rovněž šílená. Bohužel jsou šílené i ceny nové plechařiny - Škodovka nedávno (ono už to možná nějaký ten pátek bude - jak ten čas letí ...) třeba hodně zdražila díly často na autech měněné (vč. plechařiny) a zlevnila nebo nechala nastejno díly "držáky" - třeba startery se moc nemění. Když pak vidíte třeba leták Auto-Kelly, kde kus výfuku v originále na Octávku stojí přes 6 tisíc a u Auto-Kelly pod 3 tisíce nebo světlomet 3.707,- / 1.607,-, tak je to na pováženou. Některé díly se sice dělají v Číně, ale řadu dílů dodává zcela stejný výrobce jak do prvovýroby, tak jako "originální náhradní díly" (ty akoráte ve Škodovce olepí nálepkami VW/Seat/audi/Škoda originál náhradní díl, přebalí do hezkého pytlíku a napočítají si za to nemalý peníz) tak i na náhradní díy k ostatním prodejcům. Ale třeba novou baterku do škodovky jsem sehnal nejlevněji kupodivu právě jako originál náhradní díl ve škodovce - a to ještě v onom průhledném plastu - toto provedení se nedalo sehnat ani u výrobce baterií - v Akumě - protože je určeno pro mne z nepochopitelných důvodů jen a jen do prvovýroby a do škoda autorizovaých servisů (ten průhledný plast je dobrý pro to, abych viděl, kolik je tam elektrolytu bez otevírání zátek jako u "černých" baterek - i když ja baterka bezúdržbová, tak občas potřebuje dolít). Chápal bych vyšší ceny u dílů na zahraniční vozy, ale u tuzemských s levnou pracovní silou jsou vysoké ceny neopodstatněné.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).