Hlavní navigace

Názor k článku Povinné ručení 2009 – podrobný přehled od anonym - Nepotřebuji žádné ekonomické podklady, abych si vybral to...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 10. 2008 14:14

    anonymní
    Nepotřebuji žádné ekonomické podklady, abych si vybral to co jsem si vybral. Do hospody nechodím s tím selským rozumem jsem si vybral třeba stavebko, účet v bance. Nedělejte z komára velblouda, když to není nutné. Když mi někdo neřekne negativa stavebka, tak k němu další cyklus uzavřít nepůjdu. Když mi řezník prodá nasmrádlé maso, taky už k němu nepůjdu a studovat VŠ kvůli tomu taky nebudu

    Pro Pepu níže: celodenní svícení má opravdu neblahý vliv na elektrickou soustavu vozu. A je to i veliká ekologická zátěž. Ostatně, vyspělé státy uvažují o tom, že celodenní svícení s určitými úpravami zruší.
    Pokud jedete Praha-Bratislava do dálnici, tak tam dobíjení stíhá. Ale pokud jedete po městě, neustále stojíte nebo jedete někde po vesnici a mezi nima, kde když to rozjedete na 70 a hned zase musíte zpomalovat z důvodů zatáčky či hrbolů, tak tam alternátor při zapnutých světlech a topení nestíhá. Tudíž nějakou dobu část elektriky jde z baterie, pak z alternátoru a tyto cykly samozřejmě nemají dobrý vliv zvláště na baterii. Alternátor totiž dává potřebný proud až od několika tisíc otáček, při nižších otáčkách také něco vyrábí, ale málo. A při volnoběžných otáčkách (stání) dává vůbec málo - to mi můžete ověřit někde ve tmě, kdy postřehnete, že výkon světel při volnoběhu klesne. Proč někteří výrobci osazují auta LED světly pro denní svícení, případně jinými žárovkami s nižším příkonem? A že třeba xenony nejsou pro denní svícení vůbec vhodné ... Praskají i normální žárovky, což je rovněž velká zátěž pro životní prostředí.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).