Na školení řidičů nám přednášející sliboval, že co nevidět přijdou pojišťovny s pojištěním sjednávaným na osoby, tzn. že nás na školení už nebude tolik, protože by se zaměstnavatel nedoplatil.
Pro soukromo by to znamenalo, že pokud jezdí v rodině každý (ale jen občas), za celou rodinu bychom se nedoplatili) - pokud by pojišťovny nepřepočítaly pojistné na nějakou alikvotní část, protože nemohou dvě osoby naráz řídit jeden auťák (pokud máme v rodině jen jedno auto).
Dále by mne zajímalo, zda by mohlo být pojištění od zaměstnavatele uznáno i do soukroma. To by se pak vyplatilo ...
Myslím, že by to bylo naopak. Ty by sis jako aktivní řidič platil povinné mručení a byl bys pro zaměstnavatele atraktivnější. Mohl by Ti na to - po dohodě - připlácet. To, že by se v rodině platily dvě pojistky by v tomto systému nemělo být dražší, než pojištění jednoho auta. Určitě by se to rozběhlo dobře, nehody totiž nedělají auta, ale řidiči.
a co případ kdy auto chytne v garáži (např. podzemní) - shoří pár okolních aut, barák nad ním, nějací lidi atd, docela by mě zajímalo kdo by platil škodu když není řidič ???, a co když nemám auto a jednou mě někdo poprosí abych ho někde zavezl - že bych si sjednával pov. na den nebo podle kilometrů ??? sem pojišťovák, řidič a zatím sem neměl problém s tím že je pojištění na vozidlo
Jseš pojišťovák a máš jedno auto. Pak je to jasné, v pohodě. A kolik znáš událostí, kdy chytne auto v garáži a zlikviduje vše v okolí? A případ, že nemám auto a občas někoho odvezu? To je těžké.Ale je víc příkladů, že mám auto a jedu s ním 2x za měsíc a platím taky plnou částku... Zejména v situaci, kdy po městě popojíždím v nějakém šuplíku a na víkend a dovču si vezmu MPV... Nebo (z vlastní rodiny) znám případ, že chlap půjčil (u moře na dovče) auto na chvíli kamarádce, ta lehce zaspala a zbořila stojícího golfa. A bonus byl v troubě.