nevim, jestli je zlamana gresle za pochybeni jedne pracovnice uplne adekvatni. Jednou jsem byl take na pochybach, jaky je stav mnou odeslane dodirky (penize na ucet neprisly, zatimco druha strana je na poste zaplatila), zasel jsem na postu, na reklamacnim jsem byl srozumen (po te, co zjistili, ze jsem vyplnil zrejme vse spravne), ze prosetri vzniklou situaci -- tj. jestli byly penize na te druhe poste, jestli je chyba ve zpracovani apod.
Vysledek mi mel prijit postou a pred podanim reklamace jsem byl srozumen (a souhlasil jsem :)), ze pokud Ceska Posta neudelal chybu, zaplatim 50 Kc. Souhlasil jsem, reklamace byla cca do 1,5 tydne uspesne hotova a penize byly na ucte.
Nechci postu moc hajit, protoze jeji ceny jsou uz temer neunosne (a stale se zdrazuje), ale (skoro jako vsude jinde) zalezi, na koho narazite. Nemyslim si, ze to, co se stalo v clanku, bude standardni postup ;)
Tady proste doslo k chybe, protoze posta tomu cloveku nerekla, ze za tu vec zaplati - a nebyt toho, ze ten clovek napsal do redakce, tak na to doplatil. Uprimne, me by to taky pekne nastvalo a citil bych se pekne podvedeny.