Pro většinu lidí je nějaká změna strašný problém. Mám kamarádku co roky volá s týmobajlem. Platí 2x tolik než by mohla u Vodafounu. Roky jí tlačím do změny, o možné úspoře ví.
No a nakonec setrvání u dražšího operátora zdůvodnila tím že je cituji ".. zvyklá na ten nápis TMOBILE na displeji.."!!
V této souvislosti se o ní jako o piči mluvit nedá. Protože pouze předvádí běžné lidské chování. Co já jsem se v rámci rodina naagitoval za úspory za telefon, energie, za bankovní služby atd. Výsledek? Voip nechceme, protože bychom měli doma další krám. Navigaci nechceme, protože jezdíme jen na chatu. Ale po dálnici. Proto si radši každoročně koupíme dálniční známku, než bychom si koupili navigaci s doživotními aktualizacemi a jeli na chatu po silnicích první třídy. Účet měnit nebudeme, protože jsme zvyklí platit 200 kaček měsíčně za jeho vedení, jsme s tím spokojeni.
Stačí nebejt lenivej a podstatné info si dohledat. O technickém pozadí voipu vím pramálo a ani mě to nezajímá. Zajímá mě, že oproti pevné lince platím pakatel. Kvůli pár stokorunám jsem přešel k Amper Marketu - stálo mě to cca 5 minut doma a 10 na poště (+ 10 minut cesta tam a zpět) a poštovné.