Hlavní navigace

Názor k článku Pojišťováci jako lovci klientů od Rodič - Všeobecná informovanost a povědomí klientů je přímo úměrné...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 12. 2007 11:28

    Rodič (neregistrovaný)
    Všeobecná informovanost a povědomí klientů je přímo úměrné tomu, co vidí v TV reklamě a co se dozví od pojišťováka. Ale to je přeci účel, ne? Kdyby totiž byla informovanost klientů na vysoké úrovni, mohla by spousta pojišťoven rovnou zavřít :-)) Máte naprostou pravdu, že "hranice pro výplatu tzv. odbytného se pohybuje zhruba na úrovni min. dvou let od počátku pojištění, ale výplata je hodně nízká". Jenže právě tohle nikdy žádný pojišťovák klientovi před podpisem smlouvy neřekne, jen básní o pohádkových ziscích, aby klient zapomněl na to, že se chtěl jen pojistit proti riziku KDYBY, ale začal platit částky na tzv. spořící část pojištění...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).