Doplňte si produkty Genuis Active a Genius Business Active, aby to bylo korektní srovnání, a nebo má článek být pomstou konkurence za agresivní reklamu ohledně 'poplatkových šoků, které utrpěla bankovka'?
ČS má spoluúčasť len pri bezplatnom poistení. Keď si priplatíte (napr. 170 Kč s limitom 10.000Kč) tak do výšky limitu sa neplatí nič. Priplácané poistenie zahrnuje aj PINové transakcie
Hezký den. Děkuji za upozornění. Dané tvrzení se týkalo pojištění, bylo však v textu na nesprávném místě. Již je to opraveno. Pro srovnání byl od počátku přehled v pořádku v minulém článku podobného tématu: http://www.mesec.cz/clanky/bojite-se-ukradeni-karty-pojistete-se
...mno, nevidím tady ani řádek o pojištění Maxkarty od Poštovní spořitelny, které je automaticky,-24 hodin od nahlášení, pro všechny majitele od r.2004.
Prosím autora o vysvětlení, jak to myslel s pětidenní dobou pojistné ochrany u pojištění karet od HVB a e-banky? Jestli to má znamenat, že se pojistná ochrana vztahuje na transakce vzniklé neoprávněnou osobou 5 dní před nahlášením ztráty, potom upozorňuji, že u výše zmíněného Merlinu u Komerční banky tento limit není omezen vůbec.
Zárovenň neplatí tak úplně informace o výjimečnosti pojištění karet u e-banky, protože také u Merlinu pojištění nezaniká vznikem pojistné události a platí nadále i pro nově vydanou kartu.
Ach jo, proč na "ekonomickém" serveru je takové množství článků s neúplnými nebo chybnými informacemi??
Dobrý den. Přesně jak jste uvedl, pojistná ochrana se vztahuje 5 dní zpět před nahlášením ztráty. U pojištění Merlin u Komerční banky byla uvedena chybná informace, která je již opravena. Děkujeme za upozornění.