Názory k článku Petr Illetško, ANO spořitelní družstvo: S klientem chceme mít vztah

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 2. 2016 8:05

    Blanka (neregistrovaný)

    S "ANO" máme ty nejlepší zkušenosti, v loňském roce nám velmi pomohli s poměrně vysokým překlenovacím 6ti měsíčním úvěrem v řádu milionů (dnes již splaceno). Z jejich jednání opravdu bylo znát, že se snaží vše řešit individuálně. Tam, kde nás většina bank odmítala, nám vyšli vstříc a bylo to zcela v duchu toho, o čem p. Illetško hovoří, tj. v duchu zásady win-win. V konečném důsledku totiž vyhrály obě strany - my jsme získali dočasný překlenovací úvěr, družstvo pak trvale minimálně na 10 let spokojené členy s poměrně vysokými vklady.

    K článku samotnému jen jedna drobná připomínka:
    Dle záhlaví článku činí bilanční suma k 31. 12. 2015 "1,304 mil. Kč."
    Pokud to čtu správně, tak je to necelého jeden a půl milionu korun. V článku samotném je již uvedena správná částka, tj. 1,3 mld. Kč. Domnívám se, že v záhlaví je buďto navíc desetinná čárka, nebo je chybně uvedena jednotka "mil" a měla by být "mld".

    Přeji "ANO" (a tím i nám) hodně úspěchů, za nás bychom ale byli rádi, kdyby více inklinovali k přeměně na banku :-).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).