To by snad ani nikoho s podprůměrným a vyšším IQ nemohlo napadnout, že by nějaká banka, zejména ČS, udělala něco výhodného pro klienty. Samozřejmě to je perfektní, ale pro spořku.
Já mám zkušenosti takové, že čím větší reklama, tím horší služba a naopak. Předvedla to Česká pojišťovna, která má chránit naše sny. Přitom chrání jenom svoje sny. Nějak si ale nevybavuju, že bych viděl v televizi reklamu pojišťovny Uniqa, která stejnou situaci vyřešila u jiného člověka perfektně, tak že nebyl škodný. Narozdíl ode mě a České...
Stejně tak třeba VOIP telefonie 802.cz, ha-vel apod. Reklamu v TV jsem na ně neviděl, zato reklamy na drahé O2 je všude plno.
Už v jedné staré knize je psáno "Co je dobré, nepotřebuje obhajobu. Co potřebuje obhajobu, není dobré."