Nejlepší zkušenosti mám s HYPO stavební spořitelnou.
Mají dnes největší zhodnocení, nejnižší úroky z úvěrů
a bezkonkurenční řešení překlenovacích úvěrů.
Samozřejmě že nikdo není dokonalý. Za vším hledej člověka.
Od doby co mám HYPO už vím že k žádné jiné spořitelně nejdu , i kdyby
dávali zlaté prase za podpis smlouvy.
DODI
Co je to individuální přístup? Inu, občane, to když s tebou někdo zachází tak, jak ho podmázneš. Když namažeš dobře a na správných místech, tak to (cokoliv) jde jako švýarský hodinky, když málo nebo špatně, potom to drhne a když vůbec, tak se to zastaví bebo zpoalí a potom se obrň trpělivostí, prý přináší i růže. Ono to totiž silně zavání úplatkářstvím. Protože všichni spoří podle stejného zákona, všichni mají naárok na úvěr, sice někdo spoří větší částku, někdo menší, ale podkud nemá spořitelna jasně definované podmínky, za kterých poskytuje úvěr a které by byly průhledné je to počátek tunelování. Pokud umí žádast o úvěr posoudit rychle, měla by tak činit u všech klientů bez jakýchkoliv příplatků (všimného). On takový poplatek takový charakter má. Existuje stavební spořitelna, ktrá za takovou samozřejmou věc, na kterou máte i právní nárok žádné poplatky neúčtuje, respektive pouze poplatek za vedení účtu, ale to je obvyklé.
Malý kvíz:
- Jaký je rozdíl mezi Vladimírem Špidlou a Dežo Demeterem?
- Žádný, oba jsou lidé.
Individuální přístup mi připomíná jednu anekdotu z dob nedávno minulých:
Nejmenovaný šejk jednoho nejmenovaného emirátu se rozhodl, že si pořídí nový automobil. Do ruky mu přišly prospekty od Trabanta a když viděl, že dodací lhůta je 20 let, tak měl dojem, že auto je tak Hi-Tech že jeho výroba je tak náročná a objednal jej. Když přišla objednávka do továrny, tak všichni byli podělaní a říkali si šejk, to musíme vyřídit přednostně a poslali mu jej. A potom šejkovi sluha říká: "Sídi, to je solidní firma,oni zatím poslali papundeklový model, já do toho nalil benzín, a ono to jezdí!"