Hlavní navigace

Názor k článku Paušální účet jako pomocník i pastička od Pan D. - No, když už to sem rveš všechno, tak...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 10. 2007 16:35

    Pan D. (neregistrovaný)
    No, když už to sem rveš všechno, tak to aspoň zkrať. Neztožňuji se v osobních útocích s tím předchozím příspěvkem reagujícím na tvoje stesky, ale považuju za hodně neduchaplné, takhle opakovat.
    Jak jsem už uvedl, jsi zaujatý a není vůbec jisté, že problém není také na tvé straně. Osobně jsem se setkal s hodně chybami různých institucí a úřadů, ale ještě se mi nestalo, abych si nedokázal sjednat nápravu. Víš, ono přistupovat ke všemu á priori jako k naschválu a zlému úmyslu a ne jako k pochopitelné lidské chybě, to už samo o sobě předurčuje nositele takových ideí do postavení potížisty, který nikde nebude oblíben a co víc, nikdo pro něho neudělá ani maličko navíc.
    Nevím, jestli chápeš, v čem tkví smysl poskytování služeb (nejen finančních, ale jakýchkoliv) a v důsledku i vytváření si spokojených zákazníků a co všechno patří k základním předpokladům oboustranně dobrého vztahu. Ovšem podle tvých příspěvků si myslím, že v tomto ti správné informace buď chybí úplně nebo máš o nich hodně chabé znalosti. A jestli sám děláš ve službách, potom by ses měl najdříve podívat mezi své zákazníky, jestli opravdu všichni od tebe odcházejí spokojeni. Ne, nemusíš to tady přiznávat, to má být především vodítko pro tebe samotného, ale nesmíš sám sobě lhát.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).