Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Paušální účet jako pomocník i pastička od Q - Kdysi jsem byl u jisté kampeličky - akciové...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 10. 2007 10:13

    Q (neregistrovaný)
    Kdysi jsem byl u jisté kampeličky - akciové společnosti Česká spořitelna. Ústav preferuje nižší měsíční poplatek a většinu služeb zpoplatnil zvlášť - za vedení to nebylo tak hrozné, a jednotlivé položky tolik "nekřičely". Úhrnem za měsíc to však dělalo docela velký peníz. Tak jsem zkusil na internetu porovnání, zadal položky, které jsem tak do měsíce míval, a ejhle: spořitelna mi vyšla jako jedna z nejdražších. Naopak, má současná banka - ŽB, mi vyšla v rámci balíčku levně.
    Své nynější konto jsem si tedy vybral na základě mé analýzy, nikolív na základě nabídky či přesvědčování bankéřů - a v době zřízení produktu jej ŽB ani nijak vehementně nevyzvihovala.

    Netvrdím, že se jedná o nejlepší alternativu výběru banky pro všechny f.o. nepodnikající, ale mne konkrétně vyhovuje. Banky mění sazebníky neustále, ale když pozoruji ŽB, tak ona zvyšuje relativně nejméně a vždy mezi posledními. Uvidíme, co s tím udělají italové, jestli budou chtít hrabat a hrabat a mít sumu za koupi banky za rok zpátky jako naši rakouští sousedé v případě ČS. A nebo co udělá sloučení s HVB - ale dosavadní GŘ ŽB (který je ve funkci snad nejdéle ze všech bankovních ředitelů) má dělat ředitele v nově sfúzované bance, tak snad k němu má důvěru jak vedení celé fin. skupiny, akcionáři tak i klineti, pro které by mohl být zárukou, že i nadále nebudou tak oškubáváni jako u jiných bank. Je sice úlohou podnikatelského subjektu vytvářet zisk, ale nemusí přece téci proudem, stačí, když bude kapat.


    Mne ale vzhledem k druhu služeb a objemu, které na účtu využívám, ŽB zatím vyhovuje. Mám tam balíček tzv. osobní menu Forte, stojí to 169,- měsíčně a v rámci tohoto balíčku jsou např. veškeré převody/platby zdarma. Neplatí se za clearing ani za položky a jestli jich mám měsíčně pět, sto nebo tisíc, je to jedno. Pak je tam v rámci balíčku mezinárodní embosovaná platební karta zdarma a pro další osobu za polovic. A zase žádné další poplatky za vedení karty. Navíc má karta prý jedno z nejkvalitnějších cestovních pojištění (u AIG, nemá milion výluk), a to v ceně té karty, která je , jak jsem již uvedl, zdarma nebo za 50 % pro další osobu. Někde se musí platit za pojištění zvlášť, někde se zase platí zvlášť vydání či "provoz" karty. Kvalitu pojištění jsem naštěstí neměl možnost si vyzkoušet, ani to nebylo kritérium pro výběr karty či účtu, ale několikrát jsem četl srovnání karet v Hospodářských novinách a dalších nezávislých a hlavně objektivních zdrojích, a vycházelo to tam dobře. Kromě toho je v balíčku vedení dalšího účtu zdarma, sleva za zpracování hypotečního úvěru, kontokorent zdarma ... těch položek označených v sazebníku "bez poplatku" je tam zkrátka mnoho. Zatím jsem nevyužil snad jen slevu za poskytnutí hypotečního úvěru.

    Vedle tohoto balíčku banka ještě nabízí jak levnější, tak dražší balíčky. A nově zavedla konto Mozaika za 99,-- měsíčně, kde si můžete "namíchat" 9 libovolných pŕoduktů nebo služeb zdarma.

    Nyní jsem si z netových stránek stáhl nové sazebníky ŽB (asi už ovlivněné Unicredem) (www.zivnobanka.cz) tak i ze Slovenska a je to supr. ŽB od 8.10.2007 upravila poplatek za výběr z cizího bankomatu za 9 CZK (dříve za 30 CZK), čímž eliminovala omezený počet svých bankomatů, a dále přidala transakce na pobočce zdarma.


    Poté, co jsem si u ŽB účet založil, přišla ŽB s kampaní ne tak vehementně propagovanou jako nedávno odstartovaná masáž GE, že mimo jiné povede novým klientům účet 3 měsíce na zkoušku zdarma a že sama zařídí i převod stávajích transakcí z původní banky. Nevím, jak to dělali prakticky, mne se již tato nabídka netýkala. A spořitelna bojící se o ztráty dalších klientů namítá ve smyslu "Domníváme se, že vyřízení všech náležitostí nelze po právní stránce zvládnout bez klientovy osobní přítomnosti v bance, ze které chce odejít." Ano, aby to ještě ne plně rouhodnutému klientovi odejít mohli rozmluvit a nahodit mu vábničkou něco zdarma, co vzápětí zpoplatní a tak si ho zase na nějaký čas uváže.


    ŽB ale nemá tolik poboček a je celkem pochopitelné, že se k ní nebudou asi hrnout typičtí klienti České spořitelny - příjemci sociálních dávek z nějaké vesnice, kde nejbližší pobočka ŽB je vzdálená 20 - 50 km. Na druhou stranu pobočku až tak nenavštěvuji. V minulosti byly u ŽB výběry z bankomatu zdarma a dokonce dva v měsíci z cizího bankomatu zdarma. Toto však zrušili a nechali pouze neomezený počet výběrů z vlastních bankomatů. Těch bankomatů opět není mnoho, ale já mám dva bankomaty z práce 4 a 6 minut, ale opět je moc nevyužívám, protože se snažím všude platit hlavně kartou; obchodnící, co chtějí každou korunu hotově, aby jí obratem mohli zaplatit zboží dodavateli, mají u mne smůlu - jdu utratit peníz jinam, kde karty akceptují.


    Ale nic horšího, než je ČS, snad již existovat nemůže. Pár známým jsem ČS rozmluvil, dnes mi za to děkují. Taky se cítili u ČS "dobře", nějaké fronty či častá nefunkčnost čehokoli jim připadalo normální. Navíc ten jejich konzervatismus, lenost něco změnit (trvaláky ...) - vždyť ono to bude všude stejné, a když přejdeme jinam, tak ty negativa tam dorazí časem taky - nechali se slyšet. Kdyby takto přemýšlelli všichni (a klienti spořky hlavně takto přemýšlí), byl by tu opět takřka monopol jedné kampeličky esero v rukou rakouských odpůrců Metelína ...

    PS: tuhle jsem musel navštívit jednu pobočku ČS v jednom okresním městě k hotovostní transakci. Na vyvolávacím zařízení Q-matic jsem si navolil požadovanou operaci a čekal. Přede mnou bylo 8 klientů. Pořadová čísla k odbavení se posunovala velmi pomalu vpřed. Půl hodiny, tři čvrti. Z velké řady přepážek jich bylo otevřeno jen pár a z nich jely jen dvě pokladní, které mezitím ještě dělaly i bezhotovostní operace, na které však nebyl takový požadavek a tak klienti přijivší až po mne byli beztotovostně již dávno odbaveni. Po pracovišti se však pohybovalo mnoho dalších pracovníků, kteří něco vzkazovali, třídili, zakládali atp., jen a jen neobsluhovali. Po skoro hoďce (ještě čtyři klienti přede mnou) jsem to vzdal. Je to nesoulad mezi poptávkou klientů (i přes zdražení všeho možného na přepážkách) a nabídkou molochu ČS. Trvalý nesoulad - takovéto situace nezažívám ojediněle, ale snad téměř vždy. Sice jsem někde na netu četl od "spokojeného" klienta ČS, že fronty nezažívá, jen plánuje a vybírá si k návštěvám ČS dny, kdy nejsou např. výplaty nebo sociální dávky. Za takovéto plánování vřelé díky. Mimochodem, nevím, co to bylo za den - výplaty snad ještě nejsou, sociální dávky nevím. Když jsem po čas čekání na odbavení pozoroval chování klientů ČS, byl jsem překvapen, že u Q-maticu stála neustále pracovnice ČS a klientům radila, kterou ze 4 operací si mají navolit. I podle vizáže a způsobu vyjadřování některých osob mi připadalo, že nějaký ústav má vycházky.


    Když to shrnu, tak mne se balíček vyplatí. Služby na balíček napojené využívám, takže se nedá říci, že bych platil za něco, co nepotřebuji. A položky, za které se platí zvlášť, mimo balíček (např. výběr z cizího bankomatu) nevyužívám. Jedná se o soukromý účet, u podnikatelského to možná může být jinak, ale to není můj případ.

    Můj příspěvek není PR, jen rada pro některé nespokojence, co se nemohou rozhodnout. I "ruční" rušení trvaláku i celého účtu však nebyla pro mne skoro žádná tragédie. Jen zrušení automatické výměny karet předcházející zrušení účtu bylo spojeno s další "botou", která se spořitelně povedla, ale o tom možná někdy jindy - je to zas na dlouhé psaní ...

    V době, kdy jsem sporožiro rušil, se spořitelna capila, že nebude účtovat poplatky. Se s sporožirem se rušily současně i trvaláky, poplatky mi byly stejně napáleny. Ale pro mne to bylo vydechnutí do nového života, konec všem potupám, vykořisťování a nucení všech možných "superČS FSproduktů".
  • 2. 10. 2007 11:24

    Jirka (neregistrovaný)
    Vynikající popis situace u našeho snad nejhoršího bankovního ústavu - České spořitelny. Jsem jejich naštěstí již bývalý klient. Jednou, co jsem skoro hodinu pozoroval mátožně se pohybující zaměstnance, kteří dělali všechno možné, jen ne obsluhovali, jsem se postupně na*íral do té míry, že když jsem konečně přišel na řadu, tak jsem na místě zrušil účet.

    Zde - na serveru Měšec jsem v jakési diskusi našel zmínku o jakési "bance" FIO, tak jsem tam účet založil a dnes už mohu na hrůzu ČS jen vzpomínat jako na vzdálenou noční můru.
  • 2. 10. 2007 14:00

    Klára (neregistrovaný)
    Tak to jste udělal dobře. Asi nejste takový zpátečník jako ostatní klienti ČS. Když slyším ve frontách, jak neustále nadávají na to či ono a já jim říkám: tak jděte jinam - tak že to jinde prý bude také stejné, a že by to bylo moc starostí s převodem inkas a trvaláků. Tak tedy trpte, když nejste ochotni udělat něco pro své blaho. Ale nevím, jestli by spořitelna úbytek několika málo odvážlivců vůbec postřehla - oni by ten úbytek vyrovnali ti stávající klienti, co si nechají "doporučit" nějaký výhodný produkt či službu, kterou ještě nemají sjednánu. Obdivuji jejich s prominutím přitroublost, že si po oslovení a 15 minut přednášení o "výhodách" odnášejí s sebou smlouvu na obchod se závazkem na dlouhou dobu. Jak kdysi na domovní párty lidi kupovali na splátky hrnce za několik desítek tisíc nebo na zájezdu protialegické deky - a paksi s hrůzou spočítali, co je to bude stát za majlant ...

    Já kdybych nemusela chodit do spořky v rámci svého zaměstnání, tak tam v životě nepáchnu. Co tam ty lidi drží?
  • 2. 10. 2007 17:55

    Pavel (neregistrovaný)
    Stejná zkušenost z příšerné pobočky Spořitelny - a stejné řešení - nyní mám běžný účet u FIO a svatý klid.

    Ty pohybující se mátohy na pobočce ČS a neobsluhující prázdná okénka - to mně silně připomíná jistou pobočku ČS jistého bývalého okresního města úplně na východě Pardubického kraje - nemluvíme oba o totožném místě? :-)))
  • 2. 10. 2007 21:29

    Q (neregistrovaný)
    Navazuji zde na svůj příspěvek z 10:13 a uvádím zde, co se spořitelně podařilo provést u automatické výměny karet:

    V minulosti jsem měl u České spořitelny sporožirový účet a k němu i platební kartu a společně i manželka. V rámci "došlatrpělivost" jsem se rozhodl ukončit automatickou výměnu PK a postupně přejít k jiné bance. I když jsem v předstihu nařízeném ČS (asi 2 nebo 3 měsíce) uplatnil požadavek, aby mi již novou PK nevyráběli (byl jsem ujištěn, že k výrobě a následnému zatížení poplatky opravdu nedojde), přesto ji vyrobili a ještě chtěli za to nehorázný poplatek (šlo o mezinárodní Visu). To jsem odmítl a tak se mnou sepsali "žádost o vyřazení karty".
    Když jsem chtěl pak na jedné ze svých cest platit v Praze zboží přes elektronický terminál, byla má původní karta tvrdě odmítána. Bylo to v Tescu v Letňanech a jelikož tam v té době ještě měla náhodou otevřeno pobočka ČS (dnes má otevřeno již pouze do cca 19:30), zkusil jsem nejprve bankomat a když ani on mi nedal oběživo, šel jsem je zeptat do ČS. Tam mi potvrdili, že spořitelna zrušila jak budoucí PK, tak i ty stávající, co měly ještě platnost. Samozřejmě i u manželky, kterou jsem musel sehnat na opačném konci areálu, abych mohl zaplatit původní nákup, která naštěstí u sebe měla hotovost. Paradoxem bylo, že manželka platila dopoledne v jedné lékárně kartou, ale přes mechanickou žehličku. Tam to šlo samozřejmě bez problémů. Doma jsem pak začal shánět nějaký rychlý kontakt na lékárnu, abych jim vysvětlil, že budou mít problém s připsání částky díky "zrušené" kartě. Na uvedenou lékárnu mi obchodní rejtřík zjistil jen nějakou lékárnu v Plzni a ani na tlf. informacích mi nedokázali poradit. Tak jsem kontaktoval tuším že Komerční banku, kde měli účet. Výsledkem bylo, že spořitelna lékárně připsala částku ze zrušené karty. Na jednu stranu jsem měl obavy - lékárna na základě platebního dokladu ze žehličky uplatňovala právo na inkaso v KB značně později než nám bylo provedeno odmítnutí transakce platební kartou přes elektronický terminál a spořitelna tomuto inkasu vyhověla. Kdyby nám třeba byly karty zcizeny a byly v Zákazech, tak by spořka transakce hradila ještě jak dlouho? Na druhou stranu jsem byl rád, že nebudeme mít vůči lékárně pohledávku. Při další návštěvě za cca čtvrt roku jsme si v lékárně vše vysvětlili osobně, dnes už tam mají taky elektronický termínál, a je s nimi vždy dobrá spolupráce.
    Když jsem si pak stěžoval u ombudsmana ČS, bez jakékoliv omluvy mi jen sdělil, že jsem podepsaný na žádosti o vyřazení karty. Ano, já podepsal vyřazení, ale těch vyrobených, co jsem vyrobit nechtěl. Na formuláři totiž žádná čísla karet nebyla uvedena, jen číslo účtu. Asi to tedy vzali komplexně. Tak jsem si s nimi ještě chvíli dopisoval, nicméně trvali na svém, že jsem podepsal onu žádost. Pak jsem se oklikou dověděl, že "fundovaná" obsluha ČS mi dala podepsat nesprávný formulář. To mám jako klient obsluze hejbat rukama a říkat, co má dělat? S podobnou "odborností" jsem se bohužel setkával u Spořitelny často, v rámci různých míst republiky. Co je platné, že obsluha je mladá a hezká, když nic neumí! Kam zmizeli všichni ti starší, co tam byli léta a opravdu dovedli poradit, ne jen uhnat klienta na uzavření nějakého "supervýhodného" (ale jen pro spořitelnu) produktu? Pokud jsem přišel do spořky a něco chtěl, skoro vždy nevěděli, museli někam volat a mezi sebou se dohadovat. Opravdu "profesionální" jednání. Dospělo to tak daleko, že ani na pokladní doklad nebyli schopni uvést údaje, co jsem si přál, aby tam byly uvedené. Když napsali dobře variabilní symbol, nezvládli z minulého dokladu opsat vkladatele. Když uvedli dobře vkladatele, neuvedli popis operace. A tak dokola. K tomu ty nekonečné fronty, výpadky počítačové i bankomatové sítě. Jednou se mi zase stalo, že o víkendu nešlo u benzínky platit kartou ČS (ČS má vlastní kartové centrum). Viselo tam sic upozornění, ale co já jako klient mám dělat, abych se dostal dál? Tuto otázku jsem položil ČS. A hádejte, co mi odpověděli: navštívit nejbližší pobočku a udělat výběr v hotovosti (prý v takovýchto případech odpustí i poplatek za výběr). V rámci reklamy "jsme vám blíž": rušení poboček a redukce pokladních hodin jsem usoudil, že ve spořce nemohou pracovat normální lidi nebo že zkoušejí, jací jsou klienti debilové a co si necháme líbit. Pokud je víkend, mají v rámci ČS o víkendu otevřeno asi dvě pobočky v celé ČR: Letňany v Praze a v Liberci v Hypernově. Nedávno ještě měla otevřeno i Hypernova v Průhonicích - Čestlicích, ale to je už minulostí.

    Na http://www.mesec.cz/clanky/zadost-o-uver-zakaznik-jste-vy/nazory/ se rozjela diskuze, na jejímž závěru mluvčí ČS napsala:

    Vážení,
    děkujeme Vám za všechny podněty. Všechny je vnímáme jako důležitou zpětnou vazbu a budeme s nimi dále pracovat. Jak sami uvádíte, máme nejvíce klientů na tomto trhu. Prakticky každý druhý člověk v této zemi, počítaje v to i nemluvňata, u nás má účet nebo využívá nějaký produkt. Takové množství klientů zavazuje k tomu, abychom poskytovali služby v maximální možné kvalitě. Ráda bych Vás ujistila, že právě toto je prioritní cíl České spořitelny.
    Nejsme dokonalí, ale za posledních pět let jsme z České spořitelny - někdejšího molocha na trhu - udělali banku evropské úrovně. Stalo se tak díky úsilí našich zaměstnanců, které tak vehementně kritizujete, ale stalo se tak i díky Vaší loajalitě a trpělivosti i díky zpětné vazbě, kterou od Vás máme. Děkujeme za jakoukoli konstruktivní kritiku a připomínky.
    I díky nim můžeme dál posupovat stejně dynamicky jako doposud.
    Klára Gajdušková
    tisková mluvčí ČS.

    Výše uvedené je jen jeden z mnoha prohřešků, kterými mne ČS znepříjemnila život. Můj postřeh jako bývalého klienta je právě opačný: za 5 let od převzetí Erste spořitelna v úrovni služeb značně klesla. Proto jsem přešel jinam. A i občasné návštěvy poboček v nynější době mne stále přesvědčují o neschopnostech pracovníků a celého systému ČS. Bohužel. Co je mi platné, že zavedli internetové a tlf. bankovnictví (které mimochodem často nefunguje - reklama ve stylu "24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce" je naprosto lživá), když některé operace přes tyto kanály provést nejdou a já jdu do pobočky, kde zjišťuji, že to, co v minulosti šlo bez problémů, nyní nejde nebo jde s velkými problémy. Starší, zkušení byli vyměněni za mladé, nezkušené, ale schopné vám ovšem prodat jakýkoliv pro vás nevýhodný produkt včetně vaší tchýně. Krédem spořitelny totiž je oškubat zákazníka takovým stylem, aby byl spokojený a ještě za to poděkoval. Tréninkový systém prodejních dovedností udělá z pracovníka ČS cvičenou opici-prodavače šaškující nikoliv za banán, ale za pěkný peníz pravidelně navyšovaný.

    Loajalita s ČS skončila !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 2. 10. 2007 23:15

    anonymní
    I když jsem měl co do činění s ČS naposledy v roce 1994 a od té doby jsem o nich jen slyšel, tak takhle zaujatý a nekorektní příspěvek, aby jeden pohledal. Jasně, je to tvůj názor, ale naprosto neférový a házející do jednoho pytle dobré i špatné pobočky a pracovníky, kteří jsou v konečném důsledku těmi, co dělají kvalitu a zodpovídají za spokojenost svých klientů.
  • 3. 10. 2007 7:07

    Q (neregistrovaný)
    Můžete mi říci, co je na mých zkušenostech s ČS (pokud reagujete na mé příspěvky) zaujatého a nekorektního, když se opravdu staly?
    Těch negativních zkušeností mám mnoho, a nevyužívám služeb pouze jediné úřadovny, ale vícero (cestuji) - je to těžko ukočírovatelný moloch, kde levá neví co dělá pravá !!!
    Pokud bude čas, napráskám tady další negativa na spořku.
  • 3. 10. 2007 9:36

    Pan D. (neregistrovaný)
    Tyhle tvoje stesky jsem už někdy určitě četl a kopírovat svoje staré příspěvky do nové diskuze, to je sakra plýtvání místem a časem ostatních.

    Jo a k tomu, co ti někdo psal, že jsi zaujatý, tak pod to se také podepíšu. Vůbec se na to nedokážeš podívat z jiného pohledu, jak by to vyžadoval korektní přístup a myslím, že i kdyby se spořka dostala na úroveň švýcarského bankovnictví, ty to stejně neuznáš - A to je právě zaujatost, která činí z tvých příspěvků jen málo důvěryhodný zdroj.
    Ovšem, tím se nechci zastávat šlendriánu, který často panuje, ovšem určitě zdaleka ne naprosto všude, jak to prezentuješ.
  • 3. 10. 2007 10:15

    Q (neregistrovaný)
    Opakování je matka moudrosti a řada lidí mé stesky v minulosti nečetla, takže pokud se jednou staly, klidně je zase připomenu, až se na dané témě zase něco objeví.

    V tom, že pravdivě uvádím, co se mi přihodilo, nespatřuji žádnou zaujatost. A proč bych se měl dívat z jiného pohledu? Je fakt, že řada lidí se na vnucování produktů dívá jako na "výhodnou nabídku" s nutností ji využít, já zase hledám za vším nějaký podraz. To by se zachvíĺi tady nemohl vůbec nikdo svobodně projevit, protože každý příspěvek obsahuje buď souhlas na nějaký vytýkajcí příspěvek nebo sám něco vytýká.

    Pokud jste nevytáh paty ze své rodné vísky a nesledujete, co se děje jinde či dokonce vy sám nebo někdo z vašich známých či příbuzných v uvedeném ústavu pracuje (či je s ním jinak ekonomicky spojen), či si nemumíte představit, že by něco mělo fungovat tak jak fungovat má, tak se nedivím, že neunesete pravdivou kritiku. Ostatně, i další přispěvatelé na Měšci nemají s tímto ústavem dobré zkušenosti. Takže tu zaujatost bych pasoval spíše na vás!!!
  • 3. 10. 2007 12:04

    Pan D. (neregistrovaný)
    Ano, ale rozumnější by bylo jen tak vložit odkaz na původní příspěvek.

    Já netvrdím, že se ti to nestalo. To si nemohu dovolit, u toho jsem nebyl, takže nelze říct, do jaké míre jde o prostý popis reality a do jaké spíše o výlev pod dojmem subjektivního vnímání. Ale tvoje slova jen potvrzují můj dojem z tvých příspěvků - vidíš za vším podraz a s tím také přicházíš do poboček spořky. Dáváš jim vůbec šanci na tebe zapůsobit kladně, nebo je odsuzuješ už dopředu, ať se děje, co se děje?

    Rozhodně ti nevěřím, že jsi se všude setkal jen s neprofesionalitou, zbytečným zdržováním a vůbec jen s negativy. Ačkoliv nejsem zaměstnancem ani klientem ČS a ani nikdo z mých známých či příbuzných tam nepracuje a nemám žádný zájem na vytváření nějakého nereálně růžového obrazu totoho peněžního ústavu, tak přesto si myslím, že tvoje popisy jsou zaujaté.

    Jestli za něco bojuju, potom je to i tady v diskuzi na Měšci férovost a korektnost. Když kritiku, tak podloženou konkrétními údaji a ne jen takové to všeobecné stýskání a nadávání. Když chválu, tak také v tomto duchu. Rozhodně odmítám zkratkovité vazby typu: spokojený klient ČS = hlupák, co neumí počítat a neví, co je kde lepšího, zaměstnanec ČS = podvodník, diletant, apod.

    Je v tomhle státě nějakých možná 7 mil. lidí, co mají nějaké zkušenosti s bankami. Z toho 3-4 mil. má osobní zkušenost se spořkou. Čistě statisticky musí být poměrně velké množství lidí, kteří s nimi nejsou spokojení a myslím, že kdybychm se bavili s klienty současnými i bývalými jakékoliv banky, došli bychom řádově ke stejnému výsledku, co se týče počtu spokojených i nespokojených právě s jejich službami. I kdyby bylo nespokojených 10%, potom u spořky půjde vždycky nejméně o dvojnásobné množství lidí než u druhé největší banky atd.
  • 3. 10. 2007 12:44

    Q (neregistrovaný)
    Zdůrazňuji: mluvit o něčem pravdu NENÍ ZAUJATOST !!! Uvedl jsem konkrétní případ, které se staly. Opravdu nevím o jiném způsobu, jak vás usvědčit, že mé příspěvky jsou pravdivé. Mám umístit na rapid scany korespondence nebo dokladů či vyvolávacích lístků? Zatím nevím, jak se to dělá, zatím jsem jen stahoval. Záznamy se ve spořce pořizovat nesmějí - abych je umístit na YouTube.

    Bohužel, kdykoliv přijdu do úřadovny ČS (i opakovaně do stejné) a sdělím po notně dlouhém čekání svůj požadavek, už se nadechují sdělit mi, že budu platit poplatek /NEBUDU/, že se do textu nevejde mnou požadovaná poznámka /VEJDE/, že pro danou transakci potřebují mé r. č. a OP /NEPOTŘEBUJÍ ANI JEDNO/ a tak dále a tak dále ...

    Počet nespokojených klientů se asi úměrně neodvíjí od velikosti ústavu. Tuším, že Obchodka chce spořku předstihnout, tudíž bude zatím těsně druhou v pořadí, přesto o ní taková negativita nekolují. Jak jsem měl možnost ČSOB navštívit v souvislosti s pátráním po účtu v jiné bance, byl jsem mile překvapen. Kdybych se takto pídil ve spořce po účtu v Obchdoce, už by se mě snažili přelanařit k ČS, ale tam se tak nestalo, naopak, poslali mne vlastně ke své konkurenci.

    Obdobně jako o hlupáctví lze mluvit o úrovni diváků Novy, kteří ji vehemntně sledují a lámají rekordy v koláčích sldovanosti (když se pak s lidmi bavíte, nikdo o pořadech nic neví), či čtenářů Blesku či voličů některé ze stran, kteří nyní spílají, co že to prosazují za protiústavní věci.

    Co se týče vkládání odkazu, tak někdy po uložení příspěvku není aktivní (nevím proč), takže by ho čtenáři museli zkopírovat a ručně vložit do pole adresa, aby se otevřel. Tudíž raději uvedu celý příspěvek a nikdo nemusí nikam překlikávat.
  • 8. 10. 2007 10:07

    anonymní
    To je úžasné, ale co je nespokojenému klientovi např. v Ostravě platné, že (opět např. v Chebu je to lepší?
  • 8. 10. 2007 14:46

    jezevec (neregistrovaný)
    No přece není problém aby nespokojený klient z Ostravy si zajel do Chebu, kde je to lepší, né?
  • 2. 10. 2007 23:33

    Pavel (neregistrovaný)
    Nu, ja mam CS uz nejaky ten patek a musim rict, ze tak spatne to tam zase neni. Kdyz clovek trosku mysli a predvida, eliminuje hodne z vami popisovanych problemu. Ja jsem se osobne z zadnym z techto problemu nesetkal a to jsem aktivni klient a mam konto jiz od roku 1995. Kampelicka FIO pro me zatim nema vyznamnou historii, navic je prilis mala na to, aby ji v pripade problemu stat zachranoval. Je to jiste zajimave reseni, ale pro tech par stovek rocne to zatim takto resit nebudu. Ta Zivnobanka vypada vcelku obstojne, ale pro me je i tak dost draha. Navic ti Italove mozna take trochu zamichaji kartami. Za svoje transky u CS platim radove +/- 100 korun mesicne. Penize z bankomatu nevybiram a vsechno zasadne resim elektronicky. Otazkou je, jak to bude s CS do budoucna. Prestoze mi zatim vyhovuje, sleduji tyto diskuse a vsechno si pak overuji. KAzdopadne dekuji za informace, jsou velmi cenne.
  • 3. 10. 2007 2:26

    Dalibor Z. Chvátal (neregistrovaný)
    Uf, věřím, že to opravdu není PR ale názor :-) Česká spořitelna dnes není taková, jako byla před pár lety. Zrušení trvalých příkazů a inkas přes Servis 24 je zdarma, takže se u ní dá účet zrušit bez dalších poplatků. Navíc jako jedna z mála bank vám účet zruší ihned, přestože máte k němu platební kartu, jinde čekáte i 3 měsíce.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).