Hlavní navigace

Názor k článku Paušální účet jako pomocník i pastička od Klára - Tak to jste udělal dobře. Asi nejste takový...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 10. 2007 14:00

    Klára (neregistrovaný)
    Tak to jste udělal dobře. Asi nejste takový zpátečník jako ostatní klienti ČS. Když slyším ve frontách, jak neustále nadávají na to či ono a já jim říkám: tak jděte jinam - tak že to jinde prý bude také stejné, a že by to bylo moc starostí s převodem inkas a trvaláků. Tak tedy trpte, když nejste ochotni udělat něco pro své blaho. Ale nevím, jestli by spořitelna úbytek několika málo odvážlivců vůbec postřehla - oni by ten úbytek vyrovnali ti stávající klienti, co si nechají "doporučit" nějaký výhodný produkt či službu, kterou ještě nemají sjednánu. Obdivuji jejich s prominutím přitroublost, že si po oslovení a 15 minut přednášení o "výhodách" odnášejí s sebou smlouvu na obchod se závazkem na dlouhou dobu. Jak kdysi na domovní párty lidi kupovali na splátky hrnce za několik desítek tisíc nebo na zájezdu protialegické deky - a paksi s hrůzou spočítali, co je to bude stát za majlant ...

    Já kdybych nemusela chodit do spořky v rámci svého zaměstnání, tak tam v životě nepáchnu. Co tam ty lidi drží?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).