Vlákno názorů k článku Okrádání nebo opomíjení? od Mraková Karla - Do schránky jsem dostala leták Penny Marketu -...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 6. 2002 11:32

    Mraková Karla (neregistrovaný)

    Do schránky jsem dostala leták Penny Marketu - informaci o slevách, které právě probíhají. Zaujalo mě 1 kg kuřecích řízků za Kč 65,--. Až po zaplacení u kasy mně pí prodavačka oznámila, že došlo k tiskové chybě - že to je cena za 1/2 kg!!! Jaká je to tedy sleva??? Není to záměrné matení a okrádání zákazníků?
    S pozdravem Karla Mraková

  • 27. 6. 2008 11:00

    Klára (neregistrovaný)
    Inteligentnostní tohoto příspěvku v 1:11 bych typovala na jezevce nebo jemu podobný chorý mozek.
    Ještě jste opomenul dodat, že když se paní nelíbí předražení vlastně o 100 %, tak ať se vystěhuje, jde podnikat, zvýší si kvalifikaci, učí se cizím jazykům.
    Já jsem tuhle v Kauflandu kupovala tělový šampon. Celý regál stejný druh, nad i pod jiné druhy stejné značky, ale dražší. Tak jsem si vzala ten levnější. Jelikož zbytek toho co jsem chtěla koupit, neměli, měla jsem jen dvě položky nákupu a nesprávnou cenu na pokladním bloku zaregistrovala.
    Na informacích se mne snažili přesvědčit, že zboží (celý regál !?) přemístili zákaznící a že mne mohlo trknout, že když jsou jiné druhy stejného výrobce za jinou, vyšší cenu, tak že i ten můj bude za tu vyšší cenu. Pak mi doslova hodili finanční rozdíl s tím, že to ani do toho závadového lístku psát nebudou. S odstupem času jsem si uvědomila, že jsem to uvedení do závadového lístku měla vyžadovat. Jak jsem se přesvědčila o týden později, nesprávná cenovka u výrobku stále je.
    U Kauflandu jsem prokoukla, že již během čtvrtku a pátku umisťují do akčních prostor zboží, které bude v akci až od soboty. Chápu, že přes páteční noc to asi dělat nebudou. Kaufland má však specialitu v tom, že běžnou cenu výrobku týden před akcí značně zvýší, aby pak v letáku mohl prezentovat bombastickou slevu. Ve skutečnosti je pak cena mnohdy nižší oproti běžnému prodeji také třeba jen o korunu. A takto připravené zboží bývá někdy označeno již novou, akční cenovkou a lidé si u pokladny nevšimnou, že jim není účtována akční cena uvedená na cenovce v regálu platná až od soboty. A nebo je zboží označeno správnou, vyšší cenou, a lidé neznalí cen si toto zboží před akcí předražené, kupují za tu vyšší cenu, domnívaje se, že se jedná již o cenu akční, sníženou. Tento chytrý tah ovšem vede k tomu, že hlavně venkovští zákaznící přes sobotu a neděli vykoupí akční zboží a pokud se do města nechystá návštěva prezidenta či aspoň hejtmana, tak zboží až za nižší cenu není. Prodejce na tom vydělá, místo aby zboží prodal za nižší, akční cenu, prodá ji ještě za vyšší cenu, než je cena obvyklá. Dle letáku to samozřejmě nemohou porovnat, protože letáky jsou na prodejnách Kaufland úzkoprofilovým zbožím. Napadlo mne, a to ještě nikono z řetězců nenapadlo, že by si lidé tyto letáky s akcemi mohli kupovat (podobně jako zavedli placené tašky) v rámci ochrany životního prostředí. Pak by ušetřili na papíru ... Pak ještě zavést placené parkoviště (ne hlídané) a placené WC (mimochodem právě v Kauflandech otřesné - špína, smrad, pouze studená voda, jen z reproduktorů se line kravál hodný diskotéky pro -náctileté)...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).