Názory k článku Okrádání nebo opomíjení?
Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
-
Lubor Kolar (neregistrovaný)
Kdyz se mi to same stalo v prodejne Julius Meinl (tam to bylo jeste pikantnejsi - u vyrobku bylo nekolik cenovek ruznych barev, pricemz "nahodou" platila vzdy ta vyssi cena). Kdyz jsem to ohlasil vedouci, div jsem nedostal vynadano, co se divim, kdyz tam pracuji brigadnici a delaji to spatne a ona za to prece nemuze, snad bych po ni nechtel, aby to kontrolovala!
Take se mi to stalo v Bille, kde jsem na chybnou cenu upozornil vedouci. O nekolik dni pozdeji (!!) tam ta cena byla porad spatne a dokonce mi to i spatne markovali na kase. Kdyz jsem to opet sdeloval vedouci, tak nejdriv ze me delala blba, ze to neni mozne, ze ta cena tam takova neni, tak jsem ji tam vzal a kdyz to videla, rekla neco ve stylu "to tam zbylo z minule akce" a tim to pro ni koncilo.
Opravdu super kultura prodeje. Jine samozky u nas v bydlisti nemam, takze nemohu slouzit, ale ty dve opravdu stoji za to. -
Pavel (neregistrovaný)
Jsem značně rozladěn postupem ČOI. Jak může ČOI tvrdit, že správná cena je cena na pokladně? To by mě zajímalo, jak tedy pokutují předražování např. při stánkovém prodeji zeleniny a ovoce. Běžně je pokutují při předražení a jak to dělají? Dle nesmyslného argumentace v článku by mohl stánkař prohlásit, že správná kilogramová cena je jiná než vyvěšená, a proto naúčtoval větší cenu a ČOI mu to sežere i s navikákem? Nejspíš se ale jednalo a dalšího líného pracovníka ČOI, neboť byla publikována řada správních řízení s pokutami právě za předražování.
Řešil jsem s ČOI jinou věc, a to je nevyřizování reklamací do 30 dnů. Jednostranně jí prodlužují prakticky všechny řetězce prodávající nábytek z dovozu tak, že zveřejní jakési obchodní podmínky, kde je to uvedena 90denní lhůta. Při kontaktu s ČOI mi velmi neochotně arogantní dáma sdělila, že že si mohou dělat co chtějí, a že mám jít nakoupit jinam!!! Zajímavé je, že čím větší firma (tím více zahraniční), tím víc je ČOI ochotna tolerovat jakékoli prohřešky. Nemůžu např. pochopit, jak může dodnes mít Radiomobil reklamační podmínky v rozporu se zákonem, samozřejmě v neprospěch zákazníka???? -
Mraková Karla (neregistrovaný)
Do schránky jsem dostala leták Penny Marketu - informaci o slevách, které právě probíhají. Zaujalo mě 1 kg kuřecích řízků za Kč 65,--. Až po zaplacení u kasy mně pí prodavačka oznámila, že došlo k tiskové chybě - že to je cena za 1/2 kg!!! Jaká je to tedy sleva??? Není to záměrné matení a okrádání zákazníků?
S pozdravem Karla Mraková -
Klára (neregistrovaný)Inteligentnostní tohoto příspěvku v 1:11 bych typovala na jezevce nebo jemu podobný chorý mozek.
Ještě jste opomenul dodat, že když se paní nelíbí předražení vlastně o 100 %, tak ať se vystěhuje, jde podnikat, zvýší si kvalifikaci, učí se cizím jazykům.
Já jsem tuhle v Kauflandu kupovala tělový šampon. Celý regál stejný druh, nad i pod jiné druhy stejné značky, ale dražší. Tak jsem si vzala ten levnější. Jelikož zbytek toho co jsem chtěla koupit, neměli, měla jsem jen dvě položky nákupu a nesprávnou cenu na pokladním bloku zaregistrovala.
Na informacích se mne snažili přesvědčit, že zboží (celý regál !?) přemístili zákaznící a že mne mohlo trknout, že když jsou jiné druhy stejného výrobce za jinou, vyšší cenu, tak že i ten můj bude za tu vyšší cenu. Pak mi doslova hodili finanční rozdíl s tím, že to ani do toho závadového lístku psát nebudou. S odstupem času jsem si uvědomila, že jsem to uvedení do závadového lístku měla vyžadovat. Jak jsem se přesvědčila o týden později, nesprávná cenovka u výrobku stále je.
U Kauflandu jsem prokoukla, že již během čtvrtku a pátku umisťují do akčních prostor zboží, které bude v akci až od soboty. Chápu, že přes páteční noc to asi dělat nebudou. Kaufland má však specialitu v tom, že běžnou cenu výrobku týden před akcí značně zvýší, aby pak v letáku mohl prezentovat bombastickou slevu. Ve skutečnosti je pak cena mnohdy nižší oproti běžnému prodeji také třeba jen o korunu. A takto připravené zboží bývá někdy označeno již novou, akční cenovkou a lidé si u pokladny nevšimnou, že jim není účtována akční cena uvedená na cenovce v regálu platná až od soboty. A nebo je zboží označeno správnou, vyšší cenou, a lidé neznalí cen si toto zboží před akcí předražené, kupují za tu vyšší cenu, domnívaje se, že se jedná již o cenu akční, sníženou. Tento chytrý tah ovšem vede k tomu, že hlavně venkovští zákaznící přes sobotu a neděli vykoupí akční zboží a pokud se do města nechystá návštěva prezidenta či aspoň hejtmana, tak zboží až za nižší cenu není. Prodejce na tom vydělá, místo aby zboží prodal za nižší, akční cenu, prodá ji ještě za vyšší cenu, než je cena obvyklá. Dle letáku to samozřejmě nemohou porovnat, protože letáky jsou na prodejnách Kaufland úzkoprofilovým zbožím. Napadlo mne, a to ještě nikono z řetězců nenapadlo, že by si lidé tyto letáky s akcemi mohli kupovat (podobně jako zavedli placené tašky) v rámci ochrany životního prostředí. Pak by ušetřili na papíru ... Pak ještě zavést placené parkoviště (ne hlídané) a placené WC (mimochodem právě v Kauflandech otřesné - špína, smrad, pouze studená voda, jen z reproduktorů se line kravál hodný diskotéky pro -náctileté)... -
Eva (neregistrovaný)
V místní Jednotě měli u minerálek označení ( od výrobce ) - akce - při nákupu balení, což je 6 ks, je 6. zdarma.
U pokladny ale namarkovali všech 6, a na dotaz, co to má znamenat nám vysvětlili, že ta sleva je už započítána v ceně. Když jsme se zeptali, kolik ta minerálka teda stojí, pokud koupíme jen jednu, tak nám úplně v klidu vysvětlili, že stejně! Ještě se divili, co se nám nelíbí, že přece platíme méně, než je obvyklá cena. -
Jakub (neregistrovaný)
Koupil jsem si košile po 49 Kč v Tescu - cena byla na cedulkách na košilích a velký leták upozorňoval ne slevy košil: Ceny 49-199 Kč.
Na pokladně mi narazili 199 - měl jsem tři košile. Chtěl jsem si nechat zavolat ředitele Tesca, ale v te době tam nebyl. Nakonec mi na reklamacích vrátili přeplatek - 150Kč na košili (na 4 košilích 450 Kč) - velice jednoduše mi peníze vrátili a nehádali se.
Závěr: nenechat se odradit, výrobek nevracet a požadovat nižší cenu. Mám za to, že se ČOI mýlí, protože výrobce je mi povinen prodat výrobek za inzerovanou cenu (zákon nebo vyhlášku bych musel hledat). -
Jovitka (neregistrovaný)
Tos měl kliku.Ja si jednou šla koupit šanon.Obrovska cedule,že 49,90.Na kase se ale cena zdvojnásobila na 99,90. Když jsem začala protestovat,zvedla znuděná prodavačka p.... teda kostru ze židle,hodinu se hrabala v regalech a nakonec prohlásila,že ty šanony z nabídky už nejsou.Maj v tom chaos.Na jednu stranu chápu,že supermarket je velkej a je těžký dávat bacha na všecko.Ale některý věci by si ohlídat mohli,ne???
-
puvča (neregistrovaný)
Před pul rokem jsem pracoval také v Hypermárketu a proto vím,že né vždy to musí být úmysl.Denně se dělá před otevřením přecenění zboží,řádově takových25-80 změn ceny na jednom oddělení a né vždy projde všechno systémem.Cenovky pak projdou několika rukama než se dostanou na místo.Prostě i v obchodech pracují jenom lidi a hypermárkety mají i tak slušné zisky,že nepotřebují provádět tak lacíné tryky.
-
Evik (neregistrovaný)
Další "legrace" s Hypernovou ( a věřím že to tak dělají i jiné obchody ) je např. u krájených sýrů, salámů apod. Mám namysli takové ty kousky, co si sami obchodníci nakrájí, zabalí a zváží, a vy nemusíte čekat frontu ale z chlad. boxu si je vezmete. Skoro pokaždé (!) u toho regálu byla velká cedule !AKCE! např. 120,-/kg, ale když se podíváte pořádně na lísteček s cenou, nalepenou na výrobku, zjistíte že konečná cena toho kterého kousku je počítána z o dost vyšší ceny, než oněch 120,-/kg .... takže - na tohle si taky dávejte pozor.
-
Ja (neregistrovaný)
Jak sleduji tuto debatu, mám dotaz. Stalo se někomu, že cena na pokladně byla nižší než uvedená u zboží? Pokud ne, je to dle mého názoru zcela jednoznačné klamání spotřebitele. Osobně přiznávám, že ceny nekontroluji. Dělávám zpravidla velký nákup a snažím se na hrubo počítat nákup při vhazování do koše. Obvykle se +- trefím do tolerance 20Kč.
-
Lubor Kolar (neregistrovaný)
To se mi stalo jednou a neveril jsem vlastnim ocim. Kupoval jsem balene syry, ktere mely na sobe nalepku s carkovym kodem a cenou. Pokladni carovy kod prejizdela snimacem, ten to nevzal. Tak tam to cislo z caroveho kodu natukala rucne. Pokladna ohlasila "neplatny kod". Tak ten sejr vzala a rovnou ho soupla mezi namarkovane zbozi. U dalsiho to bylo obdobne, akorat se uz vubec neobtezovala tam ten kod cvakat rucne a ihned pote, co to snimac neprecetl, mi ho dala. Takze jsem usetril asi 70Kc, coz potesi, ale hlavne jsem to "rozdejchaval" jeste asi dva dny - tohle se mi v zivote nestalo a asi uz nestane...
Jinak je pravda, ze si nepamatuju na jedinej pripad, kdy by mi na pokladne zbozi ocenili mensi castkou, nez byla na cenovce. Zatim tomu bylo vzdy naopak - je to opravdu divne. -
Lubor Kolar (neregistrovaný)
Takze vcera na mne byly naaplikovany reverzni Murphyho zakony! Kupoval jsem v Bille slehacku. Meli jich tam nekolik, ceny byly 32.90, 34.90 a 37.90. Vzal jsem tu 32.90 (protoze znacka je mi ukradena) a na paragonu jsem zjistil, ze uctovali 29.90, takze par dni pote, co jsem napsal, ze se mi to v zivote nestalo, se to opravdu stalo :-)))))
-
Patrik Chrz (neregistrovaný)
A to bylo označené jako šlehačka (nebo přesněji smetana ke šlehání) nebo jenom jakosmetana?. Protože jestli to bylo označeno jako šlehačka, tak jde dle mého názoru o normální podvod. Myslím, že je to horší než nějaký korunový rozdíl u poklady. Nevím jak je v případě šlehačky, ale v EU existují přesné definice např. pro to, co se smí označovat jako maso, mléko, máslo, ... .
Ono to může na první pohled vypadat jako prkotina, ale když se ti kvůli tomu např. nepovede cukroví, tak to dost naštve. A převážně starší lidé na tohle naletí.
1. tomu nerozumí, neví kolik pravá šlehačka má mít tuku
2. většinou tak dobře nevidí
Já osobně, když kupuju šlehačku, tak jedině 33 % tuku a to i když jí dávám do omáčky, prostě z principu, protože výrobce, kteří jí prodávají ředěnou považuji jednoduše za podvodníky.
Když budu chtít slabší, tak si jí můžu klidně mlékem naředit (ale nikdy jsem to nedělal). -
pepa (neregistrovaný)
Moje mamka dělá supermarketu Julius meinl takže něco o zákulisí těchto obchodů vím. Je to jedinej větší obchod ve městě s 10 000 lidma. takže tam jsou slušný tržby a zboží se moc dlouho na pultu neohřeje. A každou chvíli je nějaká akce, sleva či něco podobného. Naneštěstí tam těch prodavaček není tolik, aby to všechno stíhali. A lidi samozřejmě nadávají, tu na to že jedou už zase jenom dvě pokladny, potom na to že v úseku lahůdek je jenom jedna prodavčka. A to zboží taky samo do regálu nenaskáče a na cenovky se občas prostě zapomene. Ovšem vedení v Praze nechce slyšet o tom aby šéf prodejny mohl přijmout nějaké další prodavačky. Dokonce mu v létě - v době většího výběru dovolených nechtějí povolit ani ty brigádníky. Takže se hned nerozčilujte když tam je špatná cedulka. Neříkám že někde to nemají schválně, ale ve většině si myslím, že to je z důvodu skrblení vedení, aby dostali větší platy na úkor několika prodavaček, které mají sedmihodinovou pracovní dobu( i když moje máma chodí domů, jako by dělala 8 hodin ) a plat takový, že na podpoře by se měli líp!
-
Razzi (neregistrovaný)
Když by ji bylo na podpoře líp, ať jde na podporu. Sakra, proč se nechává zaměstnávat pod úroveň a odvádí zároveň podprůměrnou práci (nehlídá cedulky)? Pokud je zaměstnanecká politika Meinla taková, jak popisujete, tak musí zákonitě zkrachovat! Jenže Češi jsou líný solidní práci hledat, tak radši sedí na pr...i tam kde jsou i za podmínek, za jakejch by v USA nemakali ani barevný!
-
Xaver (neregistrovaný)
Zaměstnanecká politika Meinla je taková. Taky se tam personál střídá jak na běžícím pásu, vedení je to samozřejmě šumafuk. Meinl je rakouská firma, v Rakousku nezavadíte ve svátek o otevřený obchod. U nás Meinl uznává jen Boží hod a Nový rok. To všechno jsou důsledky raného kapitalismu 19. století, který nám tady zavedl debilní Klaus. Tak ho všichni nezapomeňte zase zvolit, nejlépe hned dneska odpoledne.
-
Xaver (neregistrovaný)
Soudruhu si oslovujte členy své rodiny, já Vás také neoslovuji debile. Patrně jste nepochopil, co jsem napsal, ale to nevadí (domníváte se, že v Rakousku jsou u vlády komunisté, když mají o svátcích zavřeno?).
K té bolševické pakáži: ta nejhorší je nalezlá ve stranách, které jsou dnes u koryta. Patrně jste nepostřehl, že např. soudruh Tlustý, kandidát ODS na ministra financí, byl členem KSČ ještě počátkem roku 1990. Jenže přesvědčovat zarytého příznivce ptákostrany je zbytečné. BTW, jak se Vám líbí volební pták ODS mířící z modré minulosti do rudé budoucnosti? -
Zip (neregistrovaný)Myslim, ze debata odbocila, ale budiz. Jde o to, ze Mainl (stejne jako jine supermarkety, napr. nonstop Tesca) se snazi mit z trznich duvodu otevreno co nejdyl. To je v poradku. V poradku neni, kdyby se do toho s*** vlada a narizovala, ze nesmi mit otevreno v noci a ve svatky. Kdyz se to zamestnancum nelibi, vzdycky muzou jit jinam (podle toho, co jsem slysel stejne nejsou prodavacky v HM buhvijake terno kseft) a nebo pres odbory vynutit na HM zmenu otviraci doby a nebo prijatelne ohodnoceni za praci o vikendech a v noci (coz by bylo asi nejkorektnejsi). Ale ja pak jako zakaznik, co chce nakoupit v nedeli nebo v noci (nesnasim davy lidi v HM, takze kdyz musim 1-2x mesicne do HM, tak ejzdim ve 2 rano) pujdu proste tam, kde je otevreno a nebudu cekat. Kazdopadne porad plati, ze kdyz se to prodavackam nelibi, muzou jit jinam. A kdyby to udelali vsechny (vetsina), byly by HM nuceny jejich podminky alspon do jiste iry prijmout, protoze proste se bez nich neobejdou.
-
Patrik Chrz (neregistrovaný)
Tak včera mě poslal kámoš do Meinla (Praha 8 - Invalidovna) pro takovou tu skládací bednu, ale chtěl jí jenom když bude do 50 Kč. Tak si tak stojím frontu k pokladně a vidím tam ty bedny. Tak se ptám pokladní, kolik že ta bedna stojí. A ona že 49,9. Tak já, že si jí vezmu. Tu znejistěla a řekla, že neví jistě, že stojí tolik, že jí měli v akci. Projela jí na snímači a hopla 59,9 Kč.
-
Ela (neregistrovaný)
Mám obdobnou opakovanou zkušenost z Carrefouru. Pokud si na pokladně všimnu vyšší ceny a zvednu se k odporu, musím zaplatit účet v plné výši a na informacích vyreklamovat přeplatek, který mi prozatím vždy vrátili. Otázkou ale zůstává, kolikrát má zákazník šanci, hlavně u těch velkých nákupů, za kterými do všech těch hyper a supermarketů obvykle chodíme, toho šizunku si všimnout.
-
Lenka (neregistrovaný)
V Carrefouru nakupuji pravidelně a rozdíl v cenách inzerovaných na regále a které pak prochází pokladnou, bych řekla, že je na denním pořádku. Pravda je, že rozdíl mi vždy vrátili na info přepážce, ale když vám rozdíl dělá např. pětikorunu, čekejte tam frontu, když v řadě před vámi stojí zákazníci vyřizující řádné reklamace a taky, protože se jedná o Carrefour v Ústí nad Labem, řada Němců čekajících na vrácení DPH.Mám pocit, že razí heslo:"My se můžeme omluvit vždycky".Zaměstnanci tam totiž prochází řadou školení a jsou tak asertivní, že to až bolí.Ale heslem "náš zákazník - náš pán" se rozhodně neřídí.
-
Zip (neregistrovaný)Me u CF Praha-Smichov dost zarazilo, ze jim to pomerne casto nebere karty. Kdyz rikam, ze na karte je zarucene limit, reknou mi, at si jdu vybrat do bankomatu vedle. To jednak dost odporuje filozofii karet, pripada mi to, ze bud maji mizerne zajistene spojeni s bankou nebo vadne terminaly a pak by to meli resit a nebo se pokousi prenest naklady na platbu kartou ze sebe na zakaznika, coz je cunarna a vcelku v rozporu s pouzitim kater. Nehlede k tomu, ze to zdrzuje jednak zaaznika a druhak vsechny lidi ve fronte. Priste jim tam asi necham nakup vyskladany a proste odejdu.... treba jim to casem dojde...
-
Andrej (neregistrovaný)Kupoval som si kosacku na travu v Belgicku, na tovare mali akciovu cenu. Pri pokladne stala o 10EUR viac. Po upozorneni predavacka zistila ze akcia uz neplati. Ked som jej priniesol cenovku z regalu, zauctovala mi tu nizsiu cenu.
Aj to je cesta ako zabezpecit aktualne cenovky. -
kviti (neregistrovaný)Musim říct, že v posledním půlroce mám velmi špatnou zkušenost s Kauflandem. Protože to co dělají, je opravdu zlodějna!!! Např. v nabídce uváděli, že bude v akci Omnio bianko (prací prostředek)v balení 3L za cenu 150 Kč. Normálně stojí 1L skoro stovku. Tak jsem si říkala, fajn, vezmu to. Jaké překvapení ale na pokladně, když mi pokladní napočítala 300 Kč. Když jsem se ohradila, tak mi odpověděla, že to je v akci, ale až za 2 dny. Což samozřejmě nebylo nikde v letáku ani na plakátě u samotného výrobku uvedeno...a takovýchto "nedorozumění" i když v nižší cenové hladině bylo více...takže nezbývá, než být neustále ve střehu a všechno kontrolovat.
-
tomáš (neregistrovaný)V tomhle případě nemusí být na vině Kaufland-letáky platí vždy od soboty a ti co je roznáší je mají roznášet tak aby byly ve schránkách v sobotu. A někteří je roznesou třeba už ve čtvrtek. Ale to, že platí od soboty by na nich být uvedeno mohlo, aby se předešlo podobným situacím, ale asi nechtějí aby lidi čekali s nákupem když to od soboty bude levnější, proto mají ty letáky "přijít" až v sobotu. Na tom letáku je někde vzadu číslo, na kterém si můžete stěžovat, když ho nedostanete, dostanete brzo nebo pozdě a podobně.
-
Vo nonfood (neregistrovaný)Zdravim vsechny.pracuji jako vedouci prumysloveho zbozi ve vychodnich cechach.Nevim kde a docela by me zajimalo v jakem kauflandu maji ceny od soboty kdy zacina akce uz akcni ceny v patek?za to zodpovida vedouci od nebo oddeleni.U nas roznasime nove ceny vzdy v sobotu rano, tak jako by to melo byt vsude.Jinak datumy v reklamnich novinach uvedeny jsou.dale je mi uprimne lito mych kolegu vedoucich co maji takovy nazor na vec viz. vyse. U nas se vzdy snazime vyjit vstric zakaznikovi.
-
Dira (neregistrovaný)Pracuji jako prodejce v jedné nejmenované firmě, a musím uznat, že i u nás se podobné věci občas stanou, bohužel u nás to býva problém zanedbání některého zaměstnance při výměně cenovek, ne vždy je to totiž v lidských silách
Uvedu příklad kdy vedení pošle několik listů s informacemi o změně cen (někdy jde o zlevnění, někdy o zdražení, ale na zlevnění si lidé většinou nestěžují, a to činí zhruba polovinu těchto případů u nás) a máme všechny během chvíle změnit a při tom navíc obsluhovat zákazníky. Pak nastávají dvě situace, zaměstnanec prosťe ani nestihne dojít k regálu než zákazník čapne zboží a maže k pokladně (v systému je od rána cena vyšší, ale cenovka se změní třeba až odpoledne bohužel) a druhá možnost zboží zaméstnanec prostě nenajde a tak to "zamete pod stůl", případně nestihne vůbec a další den nastupuje nová směna která nic neví.
Už se mi tudíž stalo že jsem nabídl výrobek v prakticky y poloviční ceně a na pokladně namarkovali o mnohem více....Naše firma to řeší tak že při zjištění takového nedostatku prodáváme výrobek za cenu, jež byla uvedena na cenovce (zezákona je to naše povinnost, abychom neporušovali obchodní zákoník)
Tímto komentářem chci jen poukázat na to, že ne vždy je v takovémto jednání úmysl "okrást" zákazníka (já osobně bych ani ve firmě s takovými praktikami nedělal, svědomí a nervy na hádaní se se zákazníky kteří na nás neurvalo řvou, ač jak se říká, brečí na špatném hrobě mám jen jedny :))) -
Pepánek (neregistrovaný) 188.120.197.---
Včera jsme byli v kauflandu české Budějovice,carro byl v akci tak dobře, a brambory shnilé přitelkyně sáhla tedy do papírového pytle a ruku měla pomachtanou hnilobou,takový hnusy jsme za ksč nekrmoly ani prasatům, manažer kaufladdu bych vyhodil nem nás bere jako odpad
-
- Hlavní účetní
- Senior financial analyst
- Samostatná účetní senior/junior | mezinárodní firma
- UNDERWRITER - analytik úvěrového rizika (na metru Pankrác)
- Product manager pro pracovní portály
- UX Kapitán/ka ke kormidlu!
-
- Knihovny na SharePointu 1: co je to knihovna a jak do ní dostat soubory
- Základy PPC reklamy v Google Ads a Skliku
- Jak úspěšně nastartovat projekt
- Seznamy na SharePointu 3: zobrazení pro přehlednou práci s daty
- Knihovny na SharePointu 3: Akce se soubory v knihovně online
- Jak si vytvořit a udržet produktivní návyky
-
- Hlavní účetní
- Regionální manažer pro Ústecký kraj
- Samostatná účetní senior/junior | mezinárodní firma
- UNDERWRITER - analytik úvěrového rizika (na metru Pankrác)
- Product manager pro pracovní portály
- UX Kapitán/ka ke kormidlu!
-
- Začínáme s Sklikem
- Knihovny na SharePointu 1: co je to knihovna a jak do ní dostat soubory
- Seznamy na SharePointu 3: zobrazení pro přehlednou práci s daty
- Projektové řízení krok za krokem
- Knihovny na SharePointu 3: Akce se soubory v knihovně online
- Word 2016: Základní kroky pro perfektní dokumenty
Komerční sdělení
Dále u nás najdete
Internet Info Měšec.cz (www.mesec.cz)
Váš průvodce finančním světem. ISSN 1213-4414
Copyright © 1998 – 2019 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.