Vlákno názorů k článku Novým bankám se daří, získávají stovky tisíc nových klientů od _ Tonda - Docela mě překvapuje nízký počet klientů UCB vzhledem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 6. 2015 15:09

    _ Tonda (neregistrovaný)

    Docela mě překvapuje nízký počet klientů UCB vzhledem k tomu, že je to čtvrtá největší banka v ČR dle bilanční sumy (a uzavírá skupinu velkých bank dle členění ČNB) a vlastně i vzhledem k zisku (vychází cca 15 000 zisku na klienta)

  • 3. 6. 2015 15:29

    - (neregistrovaný)

    Já si tam chtěl před lety zřídit spořící účet.
    Na internetu psali, sjednejte si schůzku, navrhněte pobočku a termín, budete kontaktováni. Ozvali se - po několika týdnech.
    Na pobočce ze zákazníků nikdo, z pesonálu pán kouřil u dveří, paní u počítače, odmítla se se mnou bavit. Pán dokouřil, a pravil, ať přijdu třeba zítra.
    Mě ty reklamy FIO nepřijdou povedené. Ale v té poslední sérii s italským bankéřem, jako by si brali inspiraci právě odtud, a vůbec nepřeháněli.
    Ale třeba to bude tím, že jsou zaměřeni na firmy, a na koncového zákazníka kašlou. Ačkoli nevím o žádné firmě, co by tam měla účet.

  • 4. 6. 2015 9:45

    thr

    Já u Unicredit teď aktuálně řešil účty dva - jeden pro sebe (přešel jsem k nim), druhý to U-konto pro mladé pro nezletilého syna.
    Můj účet vyřízen naprosto automaticky online - absolutní pohoda. U syna se narazilo na to, že měli nějaký bug na webu a ta verze "pro mladé" nešla online, tak jsme zašli na pobočku a spokojenost absolutní.
    Přijde mi, že pro tu současnou kampaň s U-kontem docela zamakali a lidi školili docela slušně, takže bych dnes potíže spíš nečekal.

    Jinak ale tohle hodnocení poboček je vždy o náhodě, já třeba jasně největší průser s kvalitou lidí zažil kdysi v mBank (to bylo fakt na přesdržku), ale když jsem po nějaké době u mBank potřeboval na pobočce něco jiného, tak to bylo naprosto v pohodě. Kdybych zažil jen ten první případ, tak budu mBank naprosto odsuzovat, kdybych zase zažil jen ten druhý, tak je budu naprosto chválít...

  • 4. 6. 2015 12:03

    - (neregistrovaný)

    To je sice pravda, že záleží na koho člověk narazí, ale uvědom si, že jestliže se mi člověk ozve po čtyřech, či šesti týdnech, už si nejsem jistý, tak to není chyba člověka, ale vedení banky. To byl kluk, co obtelefonovával a bylo mu celkem jasné, že po tak dlouhé době už obtelefonovávaný nebude chtít. Ale to není jeho chyba, že vedení na to dá naprostý nedostatek lidí.
    Stejně tak je chyba vedení, a ne tím na koho náhodně narazíš, že ten účet tehdá nešel zřídit na dálku, byť v té době to jiné banky už několik let běžně dělaly.
    Takže jen ta návštěva pobočky lze do jisté míry připsat náhodě, a ne vedení banky.

  • 6. 6. 2015 23:52

    PP (neregistrovaný)

    s mBank mám podobné zkušenosti. Ono to u nich je prostě o tom, že žádné jiné služby, než vedení účtu a správu karty raději nechtít. Jakmile chcete víc (např. kontokorent), nestačíte se divit jejich přístupem typu horký brambor.

  • 4. 6. 2015 22:00

    Karel (neregistrovaný)

    To, že nevíte, nic neznamená. V UCB má účty snad polovina advokátů (výhodné účty úschov a konto Profese pro svobodná povolání), mraky SVJ (konto Domov), hodně movitých lidí ještě z dob Živnobanky ...

  • 7. 6. 2015 16:08

    JirkaZ (neregistrovaný)

    Ano, je to tak. UCB je spíš banka pro firemní klientelu, kde jim to docela funguje. Pro konverze měn FX trader, pro zahraniční obchod akreditivy a záruky, dobré IB, jedna kontaktní osoba pro všechno, která zařídí vše a rychle. Něco to sice stojí, ale kolik jiných bank nabídne podobný servis ?

    A k dotazu výše - ze známých firem např. LINDE, Ferona...a dále docela dost menších a středních firem, právě z výše uvedených důvodů.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).