Já si tam chtěl před lety zřídit spořící účet.
Na internetu psali, sjednejte si schůzku, navrhněte pobočku a termín, budete kontaktováni. Ozvali se - po několika týdnech.
Na pobočce ze zákazníků nikdo, z pesonálu pán kouřil u dveří, paní u počítače, odmítla se se mnou bavit. Pán dokouřil, a pravil, ať přijdu třeba zítra.
Mě ty reklamy FIO nepřijdou povedené. Ale v té poslední sérii s italským bankéřem, jako by si brali inspiraci právě odtud, a vůbec nepřeháněli.
Ale třeba to bude tím, že jsou zaměřeni na firmy, a na koncového zákazníka kašlou. Ačkoli nevím o žádné firmě, co by tam měla účet.
Já u Unicredit teď aktuálně řešil účty dva - jeden pro sebe (přešel jsem k nim), druhý to U-konto pro mladé pro nezletilého syna.
Můj účet vyřízen naprosto automaticky online - absolutní pohoda. U syna se narazilo na to, že měli nějaký bug na webu a ta verze "pro mladé" nešla online, tak jsme zašli na pobočku a spokojenost absolutní.
Přijde mi, že pro tu současnou kampaň s U-kontem docela zamakali a lidi školili docela slušně, takže bych dnes potíže spíš nečekal.
Jinak ale tohle hodnocení poboček je vždy o náhodě, já třeba jasně největší průser s kvalitou lidí zažil kdysi v mBank (to bylo fakt na přesdržku), ale když jsem po nějaké době u mBank potřeboval na pobočce něco jiného, tak to bylo naprosto v pohodě. Kdybych zažil jen ten první případ, tak budu mBank naprosto odsuzovat, kdybych zase zažil jen ten druhý, tak je budu naprosto chválít...
To je sice pravda, že záleží na koho člověk narazí, ale uvědom si, že jestliže se mi člověk ozve po čtyřech, či šesti týdnech, už si nejsem jistý, tak to není chyba člověka, ale vedení banky. To byl kluk, co obtelefonovával a bylo mu celkem jasné, že po tak dlouhé době už obtelefonovávaný nebude chtít. Ale to není jeho chyba, že vedení na to dá naprostý nedostatek lidí.
Stejně tak je chyba vedení, a ne tím na koho náhodně narazíš, že ten účet tehdá nešel zřídit na dálku, byť v té době to jiné banky už několik let běžně dělaly.
Takže jen ta návštěva pobočky lze do jisté míry připsat náhodě, a ne vedení banky.
Ano, je to tak. UCB je spíš banka pro firemní klientelu, kde jim to docela funguje. Pro konverze měn FX trader, pro zahraniční obchod akreditivy a záruky, dobré IB, jedna kontaktní osoba pro všechno, která zařídí vše a rychle. Něco to sice stojí, ale kolik jiných bank nabídne podobný servis ?
A k dotazu výše - ze známých firem např. LINDE, Ferona...a dále docela dost menších a středních firem, právě z výše uvedených důvodů.