Hlavní navigace

Názory k článku Novým bankám se daří, získávají stovky tisíc nových klientů

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 6. 2015 6:00

    Tom (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz

    Mám ho asi 3 roky, nic jsem od té doby neplatil a všechno perfektně funguje. Přechod byl velmi jednoduchý.
    Konečně ty velké banky zvyklé obírat své klienty o fíčka jako dojné krávy někdo pořádně vyučil :)

  • 3. 6. 2015 8:41

    Martin Mančík (neregistrovaný) 77.48.59.---

    Naprostý výsměch starým bankám, které jsou založeny a fungují na okrádání obyčejných lidí.
    Nové banky jako jsou Airbank, Equabank, a další nově vznikající ty staré nenažrané banky odstaví. Zanedlouho až těm starým bankám umřou lidi které mají, což jsou především starší a důchodci, kterým se banky nechtějí měnit z důvodu pohodlnosti nebo nevědomosti, bankám nezbude žádný VÁŽENÝ KLIENT :-)
    Lidi nenechte se odírat, je naprosto jednoduché změnit banku, stačí zavolat a oni vám vše sami vyřídí, dokonce za vámi i přijedou.
    Hezký den.

  • 3. 6. 2015 9:21

    Honza (neregistrovaný) ---.o2.cz

    No ja doufam, ze to tak dopadne. Taky samozrejme vyuzivam uctu u bank bez poplatku. Nicmene u komunistu jsme si taky tak nejak vsichni mysleli, ze jim volici vymrou a budou postupne klesat volebni preference a jak do vypada dnes asi vsichni vime. Nejen ze nejsou skoro na vymreni, ale jeste posiluji. Moc doufam, ze stejna situace nenastane u bank a ze lidi opravdu dostanou rozum a vypadnou jinam, kde o ne maji zajem a nabidnou jim sluzby co potrebji za "dobrou cenu".

  • 3. 6. 2015 13:41

    BukeW (neregistrovaný) ---.kostal.com

    Jestli to nebude tím, že lidi nechodí k volbám... Voličská základna KSČM je prostě naučena chodit povinně.

  • 3. 6. 2015 15:54

    Lubik (neregistrovaný) 195.39.4.---

    To srovnání s komunisty a jejich voliči je opravdu trefné. Mám něco jiného – platím poplatek v bance měsíčně jako je cena krabičky cigaret, tedy průměrný kuřák zaplatí za měsíc 30x víc jak já a ještě si ničí zdraví. Kdo jedná racionálněji? A kromě rozumu je zde lidská psychika (a o té by se psychiatři mohly navyprávět) přece dražší služba musí být kvalitnější než levnější a něco zadarmo? V tom je určitě nějaká finta.

  • 3. 6. 2015 20:44

    Tom (neregistrovaný) 88.103.229.---

    Dražší služba musí být kvalitnější než levnější a něco zadarmo? Kde žijete pane. Dražší služba je proto, že ji dokážou hlupákům dráž prodat, nic jiného za tím nehledejte. Jinak krabičku cigaret bych platil taky. Slibovali tuhle cenu, ale reál byl 5 krabiček a to už pro mě bylo zbytečně moc.
    pozdravujte na obláčku :DDD

  • 4. 6. 2015 7:26

    Lubik (neregistrovaný) 195.39.4.---

    Spíš bych se chtěl zeptat já vás, kde to žijete. Vy a všichni lidé kolem vás jedí jen tolik, aby nezemřeli hlady, nikdo nenosí značkové oblečení? Já jsem psal o lidské psychice a ta hraje roli, doufám, u téměř všech lidí a až lidé začnou jednat racionálně ve smyslu, že přestanou mít zbytečné výdaje, tak to nebudou lidé, ale stroje. Už v pravěku vyráběli z bronzu nejen nástroje, ale i šperky.

  • 4. 6. 2015 8:10

    Jarmila (neregistrovaný) 193.179.3.---

    Kde by žil, v normální společnosti. Vy jste si nevšiml, že v řadě případů se nám naši milí spoluobčané snaží prodat předražené veci nebo služby s cvrlikáním, jak je to báječné, úžasné, neopakovatelné, jedinečné? Zářným příkladem jsou třeba předváděcí zájezdy. No, nekupte to za ty peníze. Ovčí deky za xxx tisíc, úžasné hrnce, které vaří samy za pouhých xxx tisíc, polarizační lampa, která léčí všechny nemoci, na které si jen vzpomente (a ješty ty, které nezná ani lékařská věda) za xxx tisíc... Možná věci nebo služby někdy i vcelku kvalitní, ale neskutečně předražené. Tak se pak nedivte, že existují lidé, kteří hledají rozumnou službu za rozumný peníz. A do této kategorie patří třeba vedení účtu + základní bankovní služby zdarma. Protože tyto služby cílí na spokojenost zákazníků, ne na jejich odrbávání. A spokojený zákazník je pak ochoten pustit i nějakou tu korunu, právě proto, že je spokojený. Na rozdíl od zákazníka odrbávaného, který se snaží vymyslet kdejakou kličku, aby se z toho odrbávání nějak zahojil.

  • 4. 6. 2015 9:56

    Lubik (neregistrovaný) 195.39.4.---

    Jarmilo, já se možná mýlím, ale jsem stále toho názoru, že lidé (na rozdíl od strojů) nejednají vždy rozumově, ale hraje tu roli i psychika, váš názor vám ale samozřejmě neberu, možná máte pravdu.

  • 5. 6. 2015 0:14

    Jarmila (neregistrovaný) 193.179.3.---

    Lubiku, občas jezdím na kontroly poboček supermarketů jako Mystery Shopper, totéž jsem dělala i pro firmu, která kontrolovala banky. Že občas vidím na prodejnách věci, že bych se nejradši sebrala a odešla, ale já tu kontrolu MUSÍM udělat, od toho tam jsem, já bohužel nemůžu praštit vozíkem a jít ke konkurenci, i když bych to někdy udělala s nesmírnou chutí. To jsou občas plísně na ovoci nebo zelenině, zadělané mrazáky, špína v chlaďákách i jinde, občas není zboží, co by být mělo, neb je v akci (to, co je na titulní straně, by mělo být vždy a po celou dobu akce. Občas ale není) atd. Chápu, že lidé v marketech nemají zrovna velké platy, ale sakryš, dělají s potravinami a při nedodržení základní hygieny z toho může být hooodně velký průs-švih. I přijela jsem do jednoho marketu, tam bordel neskutečný. Krabice poházené po různu po prodejně, tu krabice s ponožkama strčená v chlaďáku, nápoje šestipaky různě poskládané, třeba i položené vodorovně, na vrchu velká krabice s Kinder-vejci - to tam nedal zákazník, to udělala evidentně obsluha. To, co tam měli za bordel, byla doslova urážka zákazníka. A tam mi natvrdo došla jedna věc: v obchodě, kde bude zboží srovnané jako podle pravítka (na tohle si potrpí třeba v Bille), doplněné, nikde ani prázdná krabička, na první pohled pořádek - to ve mně jako v zákazníkovi navodí příjemný pocit a klidně tam nechám o stovku víc. Ale když přijdu do marketu, kde je takový bordel, jako jsem popsala výše, tak se otočím na podpatku a jdu ke konkurenci. A oni ji měli 50 metrů vedle. Na podobný bordel už jsem jako zákazník docela háklivá, prostě mi to vadí, a myslím, že i více lidem. To nemají v krámech ani Vietnamci, takže by to mezinárodní obchodní řetězec měl mít fakt pořešené jinak. Taky jsem své rozladění neskrývala ani v protokolu, který následně vyplňuju, navíc každé své tvrzení musím doplnit fotkou (bylo tam prošlé maso? Fotka předmětné etikety, jinak by to bylo tvrzení proti tvrzení. Byl tam bordel? Fotka. Tentokrát jsem velmi litovala, že v on-line protokolu mám prostor jen pro JEDNU fotku, já jich měla dvacet, jednu lepší než druhou). Tím jen potvrzuju to, co píšete Vy: v nákupech rozhoduje nejen rozum, ale i psychika. A o to horší je, že psychika občas nevědomě (nebo podvědomě?), mrška jedna záludná.

  • 3. 6. 2015 9:38

    Wanasto (neregistrovaný) ---.actum.cz

    Pokud jste nenáročný klient, je snadné přejít a budete spokojení.
    Pokud máte trochu vyšší nároky, tak narazíte.
    Např.:
    - podílové fondy nemá skoro žádná malá banka
    - penzijní nebo stavební spoření taky ne
    - u některých malých banky nemají ani kreditku
    - pokud potřebujete řešit věci jako je zmocnění, složitější nastavování limitů, platbu inkasem... tak máte většinou smůlu

    Nicméně předpokládám, že ty lepší malé banky se to časem naučí.

  • 3. 6. 2015 10:24

    L. (neregistrovaný) 193.165.169.---

    Přesně jako v té reklamě od AirBank "... a pak přijde k nám a vezme si 'NEJDRAŽŠÍ PŮJČKU!!!!' ". Nenáročný líný klient, kterému je jedno, jaké produkty má, hlavně že je má všechny na jednom místě, tomu může velká banka vyhovovat.

    Když jsem ale náročnější klient, který má na produkty specifické požadavky a/nebo mu není poměr cena/výkon lhostejný, tak ten jen velmi těžko najde všechny potřebné produkty v jedné bance.

    A mimochodem, třeba zmocňování v AirBank je vyřešené velmi pěkně.

  • 3. 6. 2015 10:26

    Tomáš Marný

    Ano, drtivá většina lidí, co potřebují účet na to, aby jim tam chodila výplata a zaplatili plyn a elektřinu, potřebuje podílové fondy.

    Na stavební spoření a kreditní kartu není problém najít si něco jiného, po pekaři taky nevyžaduji, aby tam prodával i drogerii.

    A s těmi limity a inkasem... To snad raději bez komentáře.

  • 3. 6. 2015 10:44

    Patrik Chrz

    Stavebko, penzijko a podílové fondy nevidím jako omezení - mít vše u jedné společnosti nepřináší žádnou výhodu, naopak se tím kumuluje nebezpečí chybného rozhodnutí (špatné investování) jedné skupiny.
     
    Kreditka už je něco jiného, ale i tady nevidím zásadní problém mít jinde kreditku a jinde hlavní účet s debetkou. Obojí pak mohu vybrat (aktuálně) nejlepší na trhu - např. kreditky mám v tuto chvíli dvě a to takové, které mi nejvíce vrací (jedna 2 % všude, druhá 3 % v hyper a supermarketech) a ani jednu nemám v bance, kde mám hlavní běžný účet (u jedné účet nemám vůbec, u druhé mám, ale nevyužívám).
    Stejně při cestování do zahraničí je dobré mít karty různých bank (ideálně jedu Visa a druhou MasterCard), aby, když spadne nějaký systém, se dalo zaplatit alespoň jednou.
     
    Nastavování limitů mají nové banky paradoxně lepší a pružnější, ať už na kartách (v tomto je bezesporu nejlepší mBank, neobvyklé možnosti správy limitů mají i kreditky Cetelem), nebo na účtech (lze nastavit i neomezený limit, s čímž je u velkých bank celkem problém). Velký problém u velkých bank vidím také v omezené historii účtu, kdy lze v IB zobrazit max. minulý rok. Vzhledem k tomu, že promlčecí doba závazků je zpravidla 3 roky nebo 10 let (záleží na druhu závazku), považuji to za dost zásadní omezení. Nové banky mají zpravidla historii neomezenou, i když také ne všechny (myslím, že Zuno má také omezení)
     
    Pravdou je, že nové/malé banky neumí méně obvyklé služby -  nemají pokladny (výjimka FIO, kde jsou ale pokladní hodiny kratší, než otvírací doba poboček), mají méně hustou síť bankomatů (na druhou stranu kompenzují možností vybrat zdarma i v cizích bankomatech - Equa (10 krát), mBank (3 krát), FIO (za obrat 4000 Kč 1 výběr), Air Bank (za paušál 100 Kč výběry zdarma), případně nabízejí nevšední možnosti výběrů - Air Bank z terminálů Sazky (kterých je víc, než bankomatů).
    Neumí poskytovat bankovní záruky, neposkytují a neproplácejí šeky, nemají bezpečnostní schránky, nepodporují dokumentární akreditivy a inkasa, nepodporují MultiCash, atd. Ale kolik klientů vůbec ví, že všechny tyhle instrumenty existují, natož aby je opravdu používali? A ti, kteří ano, pro ty těch cca 2,5 tisíce ročně, co zaplatí za to, co jinde dostanou zdarma (a za tyhle extra fíky zaplatí další peníze), není podstatná částka.
    Přirovnal bych to ke konkurenci na železnici. Soukromí dopravci nabízejí nižší ceny a vyšší komfort. Ale jak chcete cestovat s kolem, lodí nebo třeba se zvířetem, máte Smolíka Pacholíka a musíte využít služeb Českých drah. Ono stačí, když chcete jen do Horní Dolní, kam soukromý dopravce nejezdí. Přesto řadě lidí soukromí dopravci vyhovují více a jsou rádi, že tu jsou. A když jednou za uherský rok potřebují nějakou extra službu, tak ji prostě od ČD koupí. A mezi tyhle lidi se počítám. Za základní bankovní služby neplatím, využívám i takové, kde peníze dostávám (vracecí kreditky), ale občas se stane, že potřebuji něco nestandardního (např. proplatit šek) a pak jsem rád, že tu jsou velké banky, které mi službu poskytnou i když si za ni nechají zaplatit. Ale přece si nebudu kupovat krávu (tedy ročně platit 2,5 tisíce za základní služby spojené s běžným účtem), když se chci občas napít mléka, ne? :)
     

  • 3. 6. 2015 12:09

    - (neregistrovaný) 193.35.105.---

    "Přirovnal bych to ke konkurenci na železnici. Soukromí dopravci nabízejí nižší ceny a vyšší komfort."

    No, Jančura tvrdí něco jiného. Prý ČD jezdí za dumpingové ceny, a kazí mu tak kšeft.
    No srandičky, on Jančura lže, jak je u něj ostatně běžné.

    No a tomu "vyššímu komfortu" jsem také nepřivykl. Plánovat si cestu na týdny dopředu, anebo platit pokutu za neplánování, mám-li ovšem štěstí a je vůbec volné místo, Jančurovy autobusy s minimální roztečí sedaček, 25 let staré vagóny, ač byly slibované nové, takový komfort já stále nějak nemohu ocenit. Ale možná je chyba ve mě, asi jsem nemoderní. A tak se Jančurovým službám vyhýbám, asi stejně, jako výrobkům s výstražným nápisem HAMÉ.

  • 3. 6. 2015 10:52

    bez přezdívky

    No jo, v diskusi na měšci neradno hájit kamenné banky, přece zákazník, co by náhodou zaplatil za službu, ktrerá je v nízkonákladovce zdarma, je blázen... Co na tom, že jednou do roka potřebuje využít dokumentární akreditiv nebo proplacení šeku... :-)

    Osobně nezastávám ani jeden přístup, to jsou opět dva extrémy - pro klienta co potřebuje opravdu jen přijmnout výplatu a platit kartou placený balíček nemá smysl. Mě se třeba líbí podílové fondy Amundi, ale jen kvůli nim si taky nebudu uzavírat v KB produktový balíček, když k náhledu do IB stačí bezplatné Start konto (které, na druhé straně, nic neumí - prakticky ani platební styk). Budu-li ovšem chtít hypotéku, tak se má smysl podívat po nějakém balíčku služeb, kde pak třeba v TOP nabídce můžu mít platební kartu s cestovním pojištěním s požehnaným limitem 5 mil. Kč, výběry ze všech bankomatů i v zahraničí zdarma (při vydání k eurovému účtu i s kurzy karetní asociace), služby autoasistence, členství v Priority Pass, při sjednaném DPS/penzijku by měla význam i "vracecí" kreditka A karta - pokud to tedy využiji, tak při vhodném nastavení to bude velmi levná banka (zdarma) se službami, které bych jinde poskládal pravděpodobně taky, ale asi tak na 3-4 smlouvy.

    Pochopitelně zákazník, který potřebuje přijmout výplatu tohle nejspíš nevyužije... A aby to nevypadalo, že dělám KB reklamu, tak fakt ne, výšeuvedené nevyužívám (sám mám jen ono Start konto).

  • 3. 6. 2015 11:54

    - (neregistrovaný) 193.35.105.---

    - podílové fondy nemá skoro žádná malá banka
    - penzijní nebo stavební spoření taky ne

    To má být nějaká provokace, nebo nás chceš rozesmát?

    - pokud potřebujete řešit věci jako je zmocnění, složitější nastavování limitů, platbu inkasem... tak máte většinou smůlu

    Limity... na to jsem narazil 2x.
    V ČSOB mi to odmítalo vzít platbu cca 900.000 Kč. I zjistil jsem, že tam mají limit 500.000 Kč, a že pokud chci více, tak musím na pobočku, vyplnit formuláře.... A pokud si dobře vzpomínám, tak ne na ledasjakou pobočku, ale nějakou pobočkovatější, hlavnější.
    Ve FIO jsem narazil na limit výběru z bankomatu. Pořešeno pohodlně přes internetové bankovnictví (+ samozřejmě technický limit bankomatu, který dá max. 20 (nebo 40?) bankovek najednou.

  • 3. 6. 2015 15:01

    Tonda

    Tak zase nevidím zásadní důvod proč mít stavebko, investiční produkty nebo dokonce pojistné produkty ve stejné bance jako běžný účet. Tohle nejsou úplně dobré příklady, nicméně šíře služeb velkých bank je někde jinde, asi by se daly najít lepší příklady. Na druhou stranu pochybuju, že to většina z těch 5 mil. klientů spořky potřebuje.

  • 3. 6. 2015 13:33

    JohnBattler

    Jsem spokojenym klientem Equabank jiz pres 2 roky a zatim me to nestalo ani ani korunu kdyz nepocitam par vyberu v zahranici za uzasnych 9 Kc. Takze vsem nenarocnym klientum doporucuji. IB maji prehledne a bezpecne (mob. aplikaci nepouzivam), vybery zdarma. No pro mladeho cloveka jako jsem je to ideal. Planuji u nich do budoucna hypoteku, tak jsem zvedav jak pujde vyjednavat budu mit specificke pozadavky.

  • 3. 6. 2015 14:20

    qwertz (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    Skutečně zábavná to diskuze, každý je tady koukám odborníkem na bankovnictví. :-)

    Low-cost banky jsou low-cost. Představa, že všichni si koupí trabanta, protože jim "stačí" je poměrně stupidní. Dokud potřebujete triviální věc typu zadat platební příkaz tak to nějak funguje, ale tím to končí. Komunikace s klientem je katastrofa, a když se něco pokazí, řešení je v nedohlednu. O prasárnách typu kýčovitý internetbanking a jeho testování na klientech v mBank nebo absence potvrzovacích SMS u 1+ akcích v Airbank se snad ani nemusíme bavit.

    Pokud má někdo představu, že malé banky nějak výrazně přetáhnou klienty, asi žije v nějaké virtuální realitě. Krásně je to vidět na hypotečním businessu, který pro ně začíná být již ztrátový (viz článěk na měšci) http://www.mesec.cz/clanky/ceny-nemovitosti/
    Co asi tak přesvědčí klienty ve velké bance přejít k chudé konkurenci, když náklady klesnou na podobnou úroveň? Nic. Proto taky spousta těch low-cost zázraků zase skončí.

  • 3. 6. 2015 14:29

    Tomáš Marný

    Zajímavé, že tu katastrofální komunikaci a řešení v nedohlednu (Jo vy jdete zrušit účet? Tak to máte smůlu, nám zrovna spadl systém) jsem zaživ v ČSOB, která má do low-cost banky hodně daleko, tedy hlavně, či spíše jedině, poplatky.

  • 3. 6. 2015 22:54

    qwertz (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    No tak když už jste to načal, zapomněl jste dodat, že v té ČSOB to stále můžete předat písemně ať si to do toho systému ládují kdy chtějí. V cirkuse typu mBank vám rovnou pro jistotu odmítnou vydat potvrzení o tom, že jste ten dokument byť jen podal, pokud vůbec máte pobočku v dostupné vzdálenosti.

  • 3. 6. 2015 15:06

    xls (neregistrovaný) ---.75.broadband6.iol.cz

    Nevím, ale se soukromými i různými firemními účty jsem si prošel snad všechny banky, teď mám účty také u placených i neplacených. Zkušenosti mám takové, že u "bezplatných" bank jsou ty produkty i personál na mnohem lepší úrovni. Ty placené mají sice nekonečnou škálu produktů a nepočítaně ceníků, ale pořádně se v tom nevyznají ani jejich vlastní zaměstnanci, když něco chcete, tak musíte xkrát na pobočku a několikrát to vysvětlovat, aby to pak nakonec stejně nešlo nebo to zmrvili. No a podstatný důsledkem výše uvedeného je, že ty placené banky v konečném důsledku nezvládají ani ty základní úkony, která mají bezplatné v malíčku.
    Jako příklad je snadnost nastavení limitů u karet, historii v IB, nebo že např. ČSOB neuměla kartu poslat, ale jen předat při návštěvě pobočky, tak si mě pozvali a ani ji neměli ještě k dispozici, atd. Teď nedávno otevírání účtu: u "bezplatné" Equa 10 minut a naprosto profesionální přístup, u "placené" UCB 4 návštěvy pobočky, kdy neměli připravené dokumenty ani přes dohodnutou hodinu, ztracené cca 3 hodiny, vůbec žádné ponětí o produktech, po měsíci se ukázalo, že ze slíbeného bude fungovat jen 1/2.
    Nedělám si iluze, že se to časem nějak nesrovná, ale v dané situaci jít do "placené" banky a očekávat odpovídající služby je sci-fi.

  • 3. 6. 2015 21:35

    Tomáš Marný

    To je u těchto postbolševických mastodontů normální... Prostě spoléhají na to, že většina jejich klientů jsou dementi, kteří jsou buď neschopní nebo líní najít si informace.

    Z trochu jiného soudku: Chci jet vlakem z Říčan do Kladna - Ostrovce. S ČD to stojí bez slev 83,- Kč, s jízdenkou PID 54,- Kč...

  • 3. 6. 2015 15:21

    Miki (neregistrovaný) 193.85.217.---

    No klidně bych se nechal nazývat chudou konkurencí, kdybych měl 80/300 mega zisku a pár set tisíc klientů.

    Měl jsem 20 let účet u ČS a zkušenosti tragické, poplatky astronomické.

    Za stejné (i lepší) služby u low-cost neplatím buď nic, nebo symbolické poplatky. Proč bych měl např. platit několik set korun za poslání pár euro do sousedního státu?

    Vklady do 100 tisíc € jsou pojištěné ze zákona, takže není důvod se bát a pokud rozdělíte riziko, tak si na těch pár drobných chvilku počkáte. Za tu úsporu to stojí. Tuším že lhůta výplaty z fondu pojištění vkladů byla nedávno opět zkrácená.

    I naše SVJ přešlo k low cost a ušetřilo na každé příchozí/odchozí platbě 5-7 Kč, s paušálem je to pak ročně úspora cca 200 tisíc. Za základní služby typu přijmout a odeslat platbu.

    Jen blázen bude tohle dobrovolně platit velké bankce, aby to jako dividendu poslala do Rakouska (či jinam).

  • 4. 6. 2015 10:37

    Patrik Chrz

    Skutečně zábavná to diskuze, každý je tady koukám odborníkem na bankovnictví. :-)
    A ku podivu docela ano. Značná část ze zdejších čtenářů má více než jeden účet a tak může porovnávat, často lépe, než ti tzv. odborníci, kteří mají minimální osobní zkušenost.

    A k té komunikaci - je tak pár týdnů, co jsem potřeboval u České spořitelny zjistit jednoduchou věc - kolik stojí cizoměnový převod v rámci banky (tedy např. převod euro z mého účtu na účet jiného vlastníka).

    První telefonát na infolinku: odpověď, že 220 Kč (špatně, to je za SEPA platbu)
    Druhý telefonát: odpověď, že 100 Kč (špatně, to je za platbu v rámci Erste group, tedy např. z Rakouska do ČR)
    Třetí telefonát: neví, zjistí, přišel mail s ceníkem, kde je to nejasné a proto jsem tam volal, takže opět na začátku.
    Čtvrtý kontakt: odpověděl jsem na mail, následně přišla už správná odpověď - že to stojí stejně jako korunová platba (tedy asi 5 Kč, dle tarifu)

    Tohle je věc, kterou si každý může ověřit, stačí si na infolinku ČS zavolat, pochybuji, že to za těch několik týdnů vylepšili.

    Ono když dojde k nějakému problému, tak je jedno, jestli jde o malou nebo velkou banku, problém bude se všemi:

    http://nazory.aktualne.cz/komentare/obcan-proti-bance-nema-sanci-nerovnost-zbrani/r~i:article:779983/
    http://www.tyden.cz/rubriky/byznys/islandske-dluhopisy-dal-strasi-csob_126343.html#.VXAOPd-uP0o
    http://www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonomika/122569-klienti-zaluji-komercni-banku-kvuli-islandskym-dluhopisum/

  • 6. 6. 2015 23:46

    PP (neregistrovaný) ---.network.maxicom.cz

    Potvrzuji, že v mBank jsem nalezl neomluvitelnou chybu při vyplňování formuláře žádosti o znovuvydání karty. Formulář prostě nešel odeslat. Pokud Vám paní na mlince doporučí internetové bankovnictví jako řešení, jste nahraní.

  • 3. 6. 2015 15:09

    Tonda

    Docela mě překvapuje nízký počet klientů UCB vzhledem k tomu, že je to čtvrtá největší banka v ČR dle bilanční sumy (a uzavírá skupinu velkých bank dle členění ČNB) a vlastně i vzhledem k zisku (vychází cca 15 000 zisku na klienta)

  • 3. 6. 2015 15:29

    - (neregistrovaný) 193.35.105.---

    Já si tam chtěl před lety zřídit spořící účet.
    Na internetu psali, sjednejte si schůzku, navrhněte pobočku a termín, budete kontaktováni. Ozvali se - po několika týdnech.
    Na pobočce ze zákazníků nikdo, z pesonálu pán kouřil u dveří, paní u počítače, odmítla se se mnou bavit. Pán dokouřil, a pravil, ať přijdu třeba zítra.
    Mě ty reklamy FIO nepřijdou povedené. Ale v té poslední sérii s italským bankéřem, jako by si brali inspiraci právě odtud, a vůbec nepřeháněli.
    Ale třeba to bude tím, že jsou zaměřeni na firmy, a na koncového zákazníka kašlou. Ačkoli nevím o žádné firmě, co by tam měla účet.

  • 4. 6. 2015 9:45

    thr

    Já u Unicredit teď aktuálně řešil účty dva - jeden pro sebe (přešel jsem k nim), druhý to U-konto pro mladé pro nezletilého syna.
    Můj účet vyřízen naprosto automaticky online - absolutní pohoda. U syna se narazilo na to, že měli nějaký bug na webu a ta verze "pro mladé" nešla online, tak jsme zašli na pobočku a spokojenost absolutní.
    Přijde mi, že pro tu současnou kampaň s U-kontem docela zamakali a lidi školili docela slušně, takže bych dnes potíže spíš nečekal.

    Jinak ale tohle hodnocení poboček je vždy o náhodě, já třeba jasně největší průser s kvalitou lidí zažil kdysi v mBank (to bylo fakt na přesdržku), ale když jsem po nějaké době u mBank potřeboval na pobočce něco jiného, tak to bylo naprosto v pohodě. Kdybych zažil jen ten první případ, tak budu mBank naprosto odsuzovat, kdybych zase zažil jen ten druhý, tak je budu naprosto chválít...

  • 4. 6. 2015 12:03

    - (neregistrovaný) ---.casablanca.cz

    To je sice pravda, že záleží na koho člověk narazí, ale uvědom si, že jestliže se mi člověk ozve po čtyřech, či šesti týdnech, už si nejsem jistý, tak to není chyba člověka, ale vedení banky. To byl kluk, co obtelefonovával a bylo mu celkem jasné, že po tak dlouhé době už obtelefonovávaný nebude chtít. Ale to není jeho chyba, že vedení na to dá naprostý nedostatek lidí.
    Stejně tak je chyba vedení, a ne tím na koho náhodně narazíš, že ten účet tehdá nešel zřídit na dálku, byť v té době to jiné banky už několik let běžně dělaly.
    Takže jen ta návštěva pobočky lze do jisté míry připsat náhodě, a ne vedení banky.

  • 6. 6. 2015 23:52

    PP (neregistrovaný) ---.network.maxicom.cz

    s mBank mám podobné zkušenosti. Ono to u nich je prostě o tom, že žádné jiné služby, než vedení účtu a správu karty raději nechtít. Jakmile chcete víc (např. kontokorent), nestačíte se divit jejich přístupem typu horký brambor.

  • 4. 6. 2015 22:00

    Karel (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    To, že nevíte, nic neznamená. V UCB má účty snad polovina advokátů (výhodné účty úschov a konto Profese pro svobodná povolání), mraky SVJ (konto Domov), hodně movitých lidí ještě z dob Živnobanky ...

  • 7. 6. 2015 16:08

    JirkaZ (neregistrovaný) 46.167.230.---

    Ano, je to tak. UCB je spíš banka pro firemní klientelu, kde jim to docela funguje. Pro konverze měn FX trader, pro zahraniční obchod akreditivy a záruky, dobré IB, jedna kontaktní osoba pro všechno, která zařídí vše a rychle. Něco to sice stojí, ale kolik jiných bank nabídne podobný servis ?

    A k dotazu výše - ze známých firem např. LINDE, Ferona...a dále docela dost menších a středních firem, právě z výše uvedených důvodů.

  • 3. 6. 2015 22:00

    jezevec (neregistrovaný) ---.dobnet.cz

    was is es, taková služba banky? jako že má otevřeno, že mi vede účet, provádí platební styk, a na konci měsíce zpřístupní na webu výpis z účtu? co se na tom asi tak dá vymyslet?
    onehdá jsem málem rozbrečel nějakého marketingového guru jedné mé banky kde mám firemní účet, an se mně vyptával, co ještě dobrého a krásného by pro mně mohli za tech asi osm tisíc ročně udělat, abych jim neodešel k fíjo.
    a já mu povidám: hele. dá se u vás zaparkovat. to je bomba. já fakt nebudu vybírat vejplaty pro lidi v bankomatu, ani je vozit sockou. dál. máte u vás hajzly pro klienty. to starej pán potřebuje. pak v hale je klimatizace a obvykle tam není fronta, nikdy nečekám dýl jak pět minut - můj život a čas má taky svou hodnotu. a když potřebuju něco opravdu důležitého, mám telefon na dealera, všechno s ní dohodnu po telefonu, a když přijdu mám to nachystaný. takže svůj osobní účet mám u fíjo, tam mi chodí jen výplata a odchází inkaso - ale na tom firemním účtu bych vám klidně dal i deset tisíc. dokud-pokud samozřejmě nepřijde do vedení nějaký imbecil, který bude řešit barvy tabulek internetbankingu a vracecí procentíčka na kartách, a jestli mně pracovník předpisově pozdraví - namísto tech skutečně podstatných věcí.
    no brečel ..... na tohle tabulku neměl.

  • 7. 10. 2015 14:43

    Dagmarame

    Tak, tak. Nema cenu nechat se dojit na poplatcich. Já osobne prchla k Equa bank a nemam vyhrady ...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).