Vlákno názorů k článku Novým bankám se daří, získávají stovky tisíc nových klientů od Martin Mančík - Naprostý výsměch starým bankám, které jsou založeny a...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 6. 2015 8:41

    Martin Mančík (neregistrovaný)

    Naprostý výsměch starým bankám, které jsou založeny a fungují na okrádání obyčejných lidí.
    Nové banky jako jsou Airbank, Equabank, a další nově vznikající ty staré nenažrané banky odstaví. Zanedlouho až těm starým bankám umřou lidi které mají, což jsou především starší a důchodci, kterým se banky nechtějí měnit z důvodu pohodlnosti nebo nevědomosti, bankám nezbude žádný VÁŽENÝ KLIENT :-)
    Lidi nenechte se odírat, je naprosto jednoduché změnit banku, stačí zavolat a oni vám vše sami vyřídí, dokonce za vámi i přijedou.
    Hezký den.

  • 3. 6. 2015 9:21

    Honza (neregistrovaný)

    No ja doufam, ze to tak dopadne. Taky samozrejme vyuzivam uctu u bank bez poplatku. Nicmene u komunistu jsme si taky tak nejak vsichni mysleli, ze jim volici vymrou a budou postupne klesat volebni preference a jak do vypada dnes asi vsichni vime. Nejen ze nejsou skoro na vymreni, ale jeste posiluji. Moc doufam, ze stejna situace nenastane u bank a ze lidi opravdu dostanou rozum a vypadnou jinam, kde o ne maji zajem a nabidnou jim sluzby co potrebji za "dobrou cenu".

  • 3. 6. 2015 13:41

    BukeW (neregistrovaný)

    Jestli to nebude tím, že lidi nechodí k volbám... Voličská základna KSČM je prostě naučena chodit povinně.

  • 3. 6. 2015 15:54

    Lubik (neregistrovaný)

    To srovnání s komunisty a jejich voliči je opravdu trefné. Mám něco jiného – platím poplatek v bance měsíčně jako je cena krabičky cigaret, tedy průměrný kuřák zaplatí za měsíc 30x víc jak já a ještě si ničí zdraví. Kdo jedná racionálněji? A kromě rozumu je zde lidská psychika (a o té by se psychiatři mohly navyprávět) přece dražší služba musí být kvalitnější než levnější a něco zadarmo? V tom je určitě nějaká finta.

  • 3. 6. 2015 20:44

    Tom (neregistrovaný)

    Dražší služba musí být kvalitnější než levnější a něco zadarmo? Kde žijete pane. Dražší služba je proto, že ji dokážou hlupákům dráž prodat, nic jiného za tím nehledejte. Jinak krabičku cigaret bych platil taky. Slibovali tuhle cenu, ale reál byl 5 krabiček a to už pro mě bylo zbytečně moc.
    pozdravujte na obláčku :DDD

  • 4. 6. 2015 7:26

    Lubik (neregistrovaný)

    Spíš bych se chtěl zeptat já vás, kde to žijete. Vy a všichni lidé kolem vás jedí jen tolik, aby nezemřeli hlady, nikdo nenosí značkové oblečení? Já jsem psal o lidské psychice a ta hraje roli, doufám, u téměř všech lidí a až lidé začnou jednat racionálně ve smyslu, že přestanou mít zbytečné výdaje, tak to nebudou lidé, ale stroje. Už v pravěku vyráběli z bronzu nejen nástroje, ale i šperky.

  • 4. 6. 2015 8:10

    Jarmila (neregistrovaný)

    Kde by žil, v normální společnosti. Vy jste si nevšiml, že v řadě případů se nám naši milí spoluobčané snaží prodat předražené veci nebo služby s cvrlikáním, jak je to báječné, úžasné, neopakovatelné, jedinečné? Zářným příkladem jsou třeba předváděcí zájezdy. No, nekupte to za ty peníze. Ovčí deky za xxx tisíc, úžasné hrnce, které vaří samy za pouhých xxx tisíc, polarizační lampa, která léčí všechny nemoci, na které si jen vzpomente (a ješty ty, které nezná ani lékařská věda) za xxx tisíc... Možná věci nebo služby někdy i vcelku kvalitní, ale neskutečně předražené. Tak se pak nedivte, že existují lidé, kteří hledají rozumnou službu za rozumný peníz. A do této kategorie patří třeba vedení účtu + základní bankovní služby zdarma. Protože tyto služby cílí na spokojenost zákazníků, ne na jejich odrbávání. A spokojený zákazník je pak ochoten pustit i nějakou tu korunu, právě proto, že je spokojený. Na rozdíl od zákazníka odrbávaného, který se snaží vymyslet kdejakou kličku, aby se z toho odrbávání nějak zahojil.

  • 4. 6. 2015 9:56

    Lubik (neregistrovaný)

    Jarmilo, já se možná mýlím, ale jsem stále toho názoru, že lidé (na rozdíl od strojů) nejednají vždy rozumově, ale hraje tu roli i psychika, váš názor vám ale samozřejmě neberu, možná máte pravdu.

  • 5. 6. 2015 0:14

    Jarmila (neregistrovaný)

    Lubiku, občas jezdím na kontroly poboček supermarketů jako Mystery Shopper, totéž jsem dělala i pro firmu, která kontrolovala banky. Že občas vidím na prodejnách věci, že bych se nejradši sebrala a odešla, ale já tu kontrolu MUSÍM udělat, od toho tam jsem, já bohužel nemůžu praštit vozíkem a jít ke konkurenci, i když bych to někdy udělala s nesmírnou chutí. To jsou občas plísně na ovoci nebo zelenině, zadělané mrazáky, špína v chlaďákách i jinde, občas není zboží, co by být mělo, neb je v akci (to, co je na titulní straně, by mělo být vždy a po celou dobu akce. Občas ale není) atd. Chápu, že lidé v marketech nemají zrovna velké platy, ale sakryš, dělají s potravinami a při nedodržení základní hygieny z toho může být hooodně velký průs-švih. I přijela jsem do jednoho marketu, tam bordel neskutečný. Krabice poházené po různu po prodejně, tu krabice s ponožkama strčená v chlaďáku, nápoje šestipaky různě poskládané, třeba i položené vodorovně, na vrchu velká krabice s Kinder-vejci - to tam nedal zákazník, to udělala evidentně obsluha. To, co tam měli za bordel, byla doslova urážka zákazníka. A tam mi natvrdo došla jedna věc: v obchodě, kde bude zboží srovnané jako podle pravítka (na tohle si potrpí třeba v Bille), doplněné, nikde ani prázdná krabička, na první pohled pořádek - to ve mně jako v zákazníkovi navodí příjemný pocit a klidně tam nechám o stovku víc. Ale když přijdu do marketu, kde je takový bordel, jako jsem popsala výše, tak se otočím na podpatku a jdu ke konkurenci. A oni ji měli 50 metrů vedle. Na podobný bordel už jsem jako zákazník docela háklivá, prostě mi to vadí, a myslím, že i více lidem. To nemají v krámech ani Vietnamci, takže by to mezinárodní obchodní řetězec měl mít fakt pořešené jinak. Taky jsem své rozladění neskrývala ani v protokolu, který následně vyplňuju, navíc každé své tvrzení musím doplnit fotkou (bylo tam prošlé maso? Fotka předmětné etikety, jinak by to bylo tvrzení proti tvrzení. Byl tam bordel? Fotka. Tentokrát jsem velmi litovala, že v on-line protokolu mám prostor jen pro JEDNU fotku, já jich měla dvacet, jednu lepší než druhou). Tím jen potvrzuju to, co píšete Vy: v nákupech rozhoduje nejen rozum, ale i psychika. A o to horší je, že psychika občas nevědomě (nebo podvědomě?), mrška jedna záludná.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).