Otřesná banka!Totožná zkušenost jako paní výš.Opakovaně zaslána nefunkční karta,nemožnost přístupu k vlastním penězům po několik týdnů!Banka neumožňuje vydat hotovost na pobočce,výjimku neudělala,jsem samoživitelka,žili jsme celou tu dobu z půjček! Opakované problémy s netbankingem,jak tu také někdo píše.Varuji,otřesné!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Co to? A teď tu o Karkulce ;). To nefungoval na kartě čip, bezkontaktní čip i magnetický proužek, a ještě navíc na ní byly nečitelné údaje, nebo jak? A byla vůbec aktivnovaná? (To je věcí zákazníka.) A že by nešel ani banking a zadání převodu na účet k někomu z rodiny či známému?
Přijde mi to celé divné. Pokud by mně osobně selhala na mé kartě všechna "elektronika", tak mi přece stačí znát pár čísel, abych přes kartu dostal z účtu peníze (až do limitu MO/TO transakcí). A mám je do minuty k dispozici.
Ano, vše je opravdu zdarma.... i výběry z bankomatu jakékoliv banky(ty si fakt užívám...přejdu v klidu tam, kde není zrovna fronta a ten pocit, když se podívám na ty stojící ve frontě....), vedení účtu zdarma, a spořící účet s úrokovou sazbou 1,5% k tomu, o tom se mi u předešlé banky mohlo jenom zdát... podle mě jsou fakt nejlepší....