Hlavní navigace

Názor k článku Najít nové zaměstnání nemusí být problém od Patrik Chrz - ....to ale není náš případ. Zabýváme se maloobchodním...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 1. 2008 19:58

    Patrik Chrz
    ....to ale není náš případ. Zabýváme se maloobchodním prodejem rychloobrátkového zboží. A protože jsme opravdu velká firma, máme spoustu různého zařízení, který potřebuje nějaký servis (ať jde o AS 400, které má na starosti kolega, běžná PCčka nebo třeba pokladny - to jsou totiž taky počítače). Někdy (no dost často) jde o "závadu mezi klávesnicí a židlí", jindy je třeba poslat na místo opraváře / technika od zabezpečovačky / telecom (tedy O2), ....
    Pravdou je, že úroveň "otevřených" helpdesků je různá. Od příšerné (2 x jsem volal na Microsoft) po perfektní - kdo používáte ekonomický systém Helios, určitě mi dáte za pravdu; v bývalé práci jsme měli ten "prostřední" - orange a pokud jsem něco nevěděl, tak než to 5 minut hledat, tak jsem raději zavolal na jejich helpdesk (když už jsme si to platili, že :-)). Spolupráce naprosto perfektní, odpovědi (většinou) okamžité, věcné, přesné. Nikdy se ani nesnažili něco prodat. Možná tam někde bude ten rozdíl - prostě za pětadvacet hrubého (nebo kolik mají ty horší helpdesky) nemůžete čekat, že tam půjde pracovat někdo, kdo bude rozumět počítačům.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).