Počet klientů o ničem nevypovídá. Založil jsem si u nich účet hned, kdy se tu objevili (tuším listopad 2007), ale nepoužívám ho. Nebyl jsem schopen se zorientovat v jejich "designu" a nedávným "redesignem" tomu nasadili korunu.
Zajímavější je tato informace: "Klienti mBank v Česku drží na běžných účtech 27,7 miliardy korun." Bylo by dobré, kdyby Měšec zveřejnil tabulku, kolik peněz drží klienti ostatních bank a záložen. Podle toho se pozná, jak moc klienti které banky skutečně využívají.
Technologicky mBank nenabízí nic, co by nenabízely jiné banky. Osobně mi mnohem víc vyhovuje internetbanking Fia (lepší byl ten původní, současný je horší) a špatný není internetbanking Air bank.
S tím Airbank jste se spletl ne? Razí naprosto totožný trend debilizace IB jako mBank, jen se v tom dá lépe orientovat. Jestliže jsou schopni pro hustomegakrutopřísné efekty nasadit do IB technologie typu flash (později nahradili) nebo v rámci uživatelské přívětivosti ověřovat pomocí nezávislého kanálu (SMS) pouze první pokyn, svědčí to o tom, že technologie u nich řídí pubescenti a ignoranti. Od mŽumpy se v zásadě neliší.
(Mimochodem, nyní s velkou pompo ohlásili, že SMS zruší úplně. To se asi pobavíme...)
S Air máte pravdu, ale hlavně oceňuji nekonečnou historii, což umí u nás jen několik bank. I když tuším, že zrovna mBank ji umí také.
U Fia mám účet už skoro 15 let a historii transakcí tu mám po celou dobu. Je to vynikající zejména z důvodu, když dohledávám starou platbu, protože promlčení je 3 roky u obchodních vztahů 4 roky.
Ostatní banky mažou transakce po roce.
Zajímavé, na jedné straně pán nepochopil, že se SMSky neruší, ovšem na druhé straně již ví, že nové zabezpečení bude ještě hloupější. Říká se tomu, tuším, rozpolcená osobnost.
P.S.: Kdysi jsem měl rád plzeňskou dvanáctku, teď ten eurohnus nemůžu ani cítit, další důvod pro to, aby mne nikdo nebral vážně :-p.
To je fakt legrační. Flash měla AirBank jen asi rok po svém startu a jen ve specifické části bankovnictví (grafy). Teď už tam přes tři roky není, ale to stále nebrání internetovým "odborníkům" pořád psát, jak má hrozné bankovnictví že tam má Flash...
Stejně tak to nepotvrzování dalších příkazů SMS už je zrušené.
Naučte se číst, reagujete na vymyšlenou argumentaci.
Ochota nasadit tak děravou a nebezpečnou technologii jako je flash do IB vypovídá o naprostém amatérismu v IT banky, nebo o negativním vlivu nekompetentních managorů ovlivňujících technologická rozhodnutí. To, že tu hrůzu vyřadili až poté, co mohli přejít na html5 nebo Ajax nebo kdovíco, má klienta uklidnit? Jak to asi s tímto ignorantským přístupem vypadá na backendu, zvlášť když se ještě chlubí, že si ho na rozdíl od ostatních bank z úsporných důvodů napsali sami?
S tím potvrzením každého pokynu SMS jste si jist? Ještě před půl rokem to rozhodně nefungovalo.
> Ochota nasadit tak děravou a nebezpečnou technologii jako je flash
Jak konkrétně použití Flashe v IB ohrožuje bezpečnost toho IB? Ano, ve Flashi byla (a asi i je) spousta děr, kterými se něco může dostat do počítače. Ale banka bude dost těžko hackovat klientův počítač. A jestli se tam něco dostane přes Flash z nějaké jiné stránky tak nějak nezávisí na tom, co bankovnictví nějaké banky používá nebo nepoužívá.
> S tím potvrzením každého pokynu SMS jste si jist?
Ano. Stalo se to s tou změnou začátkem května.
(Pardon, po prvním odeslání se odpověď zapsala k jinému příspěvku než jsem zamýšlel.)
To je fakt legrační. Flash měla AirBank jen asi rok po svém startu a jen ve specifické části bankovnictví (grafy). Teď už tam přes tři roky není, ale to stále nebrání internetovým "odborníkům" pořád psát, jak má hrozné bankovnictví že tam má Flash...
Stejně tak to nepotvrzování dalších příkazů SMS už je zrušené.