Hlavní navigace

mBank provokovala konkurenci, vysmívala se jí, že je drahá (VIDEO)

8. 11. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Netradiční formu reklamy si vybrala mBank. Před konkurenční banky postavila provokatéry, aby ostatní klienty bank upozornila, jak jsou jejich banky drahé.

Přímo před pobočkami konkurence rozmístila mBank najaté studenty "provokatéry", kteří měli kolemjdoucím zdůraznit, že za běžné věci se neplatí. Akce proběhla 24. října 2011 v pražských ulicích a zachycuje ji video. Ve videu je vidět, jak "provokatéři" stojí před pobočkami GE Money Bank, Komerční banky, Raiffeisenbank a UniCredit Bank.

zmeny_v_mzdove_uctarne20

Na dotaz, zda mezi účinkujícími byli i zaměstnanci mBank odpověděla s úsměvem Ivana Buriánková, tisková mluvčí banky: Zaměstnance jsme tam raději neposlali, aby je nám rozzuření bankéři z ostatních bank ještě nezranili. Jak se vám reklama líbí? Podělte se o názory v diskuzi.

Guerillovou reklamu v Česku poprvé vyzkoušela Poštovní spořitelna, která v červnu 2006 před vybrané pobočky České spořitelny rozmístila stojany s textem Tady už je zavřeno. Banka na vaší poště má stále otevřeno. Banka tehdy měla cíl do deseti let porazit Českou spořitelnu v počtu klientů, ale později z něj vycouvala.

Autor článku

Autor se věnuje publikační činnosti v oblasti bankovnictví a pojišťovnictví, specializuje se na finanční produkty, dluhovou problematiku a oblast dopravy.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).