Přímo před pobočkami konkurence rozmístila mBank najaté studenty "provokatéry", kteří měli kolemjdoucím zdůraznit, že za běžné věci se neplatí
. Akce proběhla 24. října 2011 v pražských ulicích a zachycuje ji video. Ve videu je vidět, jak "provokatéři" stojí před pobočkami GE Money Bank, Komerční banky, Raiffeisenbank a UniCredit Bank.
Na dotaz, zda mezi účinkujícími byli i zaměstnanci mBank odpověděla s úsměvem Ivana Buriánková, tisková mluvčí banky: Zaměstnance jsme tam raději neposlali, aby je nám rozzuření bankéři z ostatních bank ještě nezranili.
Jak se vám reklama líbí? Podělte se o názory v diskuzi.
Guerillovou reklamu v Česku poprvé vyzkoušela Poštovní spořitelna, která v červnu 2006 před vybrané pobočky České spořitelny rozmístila stojany s textem Tady už je zavřeno. Banka na vaší poště má stále otevřeno
. Banka tehdy měla cíl do deseti let porazit Českou spořitelnu v počtu klientů, ale později z něj vycouvala.