Dobry den,
jsme postizeni nezakonnymi praktikami CS, a.s. stejne jako vy ostatni, kteri zde uvadite sve prispevky. V srpnu 2013 nam take prisel dopis od stavebni sporitelny CS, a.s. o nezakonnem ukonceni smlouvy! Je to nehorazne, jak se chova obrovsky financni ustav v Ceske republice vuci svym klientum!! Vzdyt v nasem state prestavaji byt jakekoliv jistoty!! Musime proti tomu neco delat! Spojme se proti CS, a.s! Resme vec spolecne pres ombudsmana nebo podejme hromadnou zalobu! Kolik je v soucasne dobe poplatek za podani zaloby v teto veci? Odpovedel jiz nekomu ombudsman nebo mlci?
Ombudsman finanční skupiny ČS, a.s. je jen organizační složka ČS a pracovníci tohoto útvaru jsou placení ČS. Je to jen takový nárazník, takový "pocit" pro klienty, že jim banka vytvořila instituci, u které se mohou vyplakat. To je tak akorát všechno. Ombudsman s tím nic neudělá, ten hájí zájmy a zadání ČS. Nicméně ČS postupuje v řadě případů nezákonně a zkouší to na klienty, jak se dá, i když ví, že ve svých dopisech častou používá polopravdy nebo nepravdy, aby klienty přesvědčila k ukončení smlouvy nebo nižšímu úročení. Také bych byl pro hromadnou žalobu, nicméně poté, co soudy podpořily banky v účtování poplatků za správu a vedení úvěrových účtů, už nevěřím ani těm soudům. Vypadá to, že jsou podplacené. Ve věci stavebního spoření je dozorovým orgánem ČNB, tak jedině tam.
I já bojuji s ČS, která mi účet již zrušila a peníze jsou deponovány ve Spořitelně. Obeslal jsem mnoho institucí či občanských sdružení, téměř bezvýsledně. Zatím nejdál v dTestu - viz jejich zveřejněné stanovisko na:http://www.dtest.cz/clanek-3107/neplatna-vypoved-smlouvy-o-stavebnim-sporeni. Finanční ombudsman odmítá řešit, prý mu nepřísluší, ČNB zahájila šetření - t.č. urguji odpověď. Právě jsem předal právníkovi a zvažuji žalobu, třeba i přes http://www.hromadnezaloby.cz/.
Také patřím mezi klienty Buřinky, kteří dostali neplatnou výpověď smlouvy o stavebním spoření. S Buřinkou si už několik měsíců dopisuji a snažím se je o tom přesvědčit, oni ale stále trvají na svém stanovisku, že je výpověď oprávněná, a nemají vůbec zájem se se mnou nějak dohodnout.
Obrátil jsem se tedy na právníka, ten také souhlasí s tím, že je výpověď neoprávněná. Napsali jsme dopis ředitelce klientského servisu, že uvedená ustanovení obchodního zákoníku se na smlouvu o stavebním spoření nevztahují a výpověď je tudíž neplatná. Dostal jsem opět odpověď, že jejich stanovisko zůstává beze změny.
Zvažuji tedy podání žaloby o určení neplatnosti výpovědi. Buřinka spoléhá na to, že se klienti nebudou chtít soudit. Měli bychom se tedy spojit a postupovat dál společně.
Můj email: floccus31@seznam.cz