Hlavní navigace

Názor k článku Máte autonehodu a někdo vám aktivně nabízí pomoc? Zbystřete, říká prezident ČAAS od maty - ČAAS je skupina lobistů placená z povinného rušení,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 9. 2018 10:00

    maty (neregistrovaný) 176.102.144.---

    ČAAS je skupina lobistů placená z povinného rušení, kteří dokázali nadiktovat v poslanecké sněmovně zákon, který pojišťovnám umožňuje motoristy legálně okrádat. Samozřejmě - ne zadarmo, dává za to státu desátky v podobě platby HZS, odvodů do garančního fondu, apod., a ne malé. A za to dostali možnost diktovat, co je adekvátní, a co přemrštěná cena. Jelikož adekvátní cena pro HZS je daná zákonem, a to formou nařízení vlády - tu pojišťovny proplatí bez remcání, ale běžného motoristu, servis, a dokonce i své nasmlouvané odtahovky trvale přesvědčují, že jsou předražení a nechtějí platit.
    Lidi, vzpamatujte se - pojišťovny nemají ani jedinou vlastní odtahovku, jediný servis, jediné náhradní vozidlo, ale jsou jediný soukromý subjekt, který v podstatě za požehnání vlády rozhodují o tom, kdo, co , jak a hlavně za kolik bude dělat. ať již odtahovka, nebo servis. A kdo se jejich cenám nepodvolí, je označen za lovce nehod a nebo vyžírače peněz. Přitom jsou to právě jednotlivé asistenční společnosti, často vlastněné pojišťovnami, které se nestydí vzít si provizi od jednotlivých odtahovek a servisů. Mnohé lovce nehod, kteří nehody objíždí a kšefty si dohazují, dokonce najdete i na seznamu smluvních odtahových služeb jednotlivých pojišťoven - je to jednoduché, čím vyšší faktura - tím větší provize, a pojišťovnu to stejně nestojí víc - jak řekl p. Bold, lidé to potom musí doplatit ze svého, jen zapomněl dodat, že přece ony, pojišťovny mají jediní právo určovat výši náhrad.... V Praze to možná není tak vidět, ale podívejte se, jak to funguje jinde. Proč pro Vašeho miláčka přijede 100 km vzdálená odtahovka, aby vás odvezla 15 km domů, Proč nikdy nejsou operátoři schopni Vám garantovat cenu, kterou za službu budete doplácet atd.
    A nejsmutnější na tom je, že si všechny tyto kecy ať již pánů z pojišťoven, nebo z asistenčních společností platíte sami v povinném ručení. A jsou to jenom kecy, jelikož kdyby to mysleli vážně, nebylo by to tam, kde to teď je. Pokud je člověk poškozeným u DN, je to pro něj velká psychická zátěž, hlavně takový, který nemá možnost koupit si každé 3 roky nové auto. Pojišťovna mu zprostředkuje odtah, udělá z auta totálku, co se klient dozví do 5 dnů, a pak dle pojišťovny nemá nárok na nic. Chcete po nich auto, máte nárok jen do doby, než se dozvíte kecy o neekonomické opravě - zajímavé, ekonomika opravy se počítá v cenách originálních dílů a práce ve značkovém servise - proč nás tedy nutí při opravě používat repliky dílů a nebo díly z vrakovišť??? Zase jenom proto, aby ušetřily. A když nakonec dostanete peníze za vrak a nebo opravené auto ze smluvního servisu pojišťoven, máte dvě možnosti - vzít si úvěr a jít si koupit jiné, a nebo se soudit, a následně si vzít větší úvěr a koupit si horší auto.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).