Co mám zkušenost, tak asistenční vozidlo od pojišťovny se samo od sebe u nehody neobjeví a dokonce i když pojišťovnu požádáte, aby škodu pomocí "své" asistenční služby komplexně vyřešila, tak vás pošlou do háje, že maximálně vám zajistí odtah a zbytek si řešte sám ve svém volném čase za své prostředky. Už jen proto jsou ti lovci nehod hrozně fajn. Vám by pojišťovna náklady na to vyřizování neproplatila (ačkoliv jako součást škody, která vám vznikla, na to máte nárok), zatímco lovcům ano, ti přesně vědí, jak to, na co máte nárok, z pojišťovny dostat.
Ano a tady se nám ozval lovec
Pojišťovna Vám vyřeší službu vždy v takové míře, za co si zaplatíte. Pokud si klasicky uděláte pov co nejlevnější, nečtěte podmínky (jako většina ČR, co by nejradši vše zadarmo), tak se nesmíte divit, že žádné nadstandardní podmínky nemáte.
Víc to asi nemá cenu řešit
Prdlačku lovec. Dvakrát jsem jejich služby využil, to je vše. Navíc nevím, zda jste tak hloupý, jak se prezentujete, a nebo jen hloupě provokujete.
1. Povinné ručení, ze kterého se hradí škoda na mém vozidle, uzavíral viník. Tzn. já ho absolutně jinak neovlivním. Podmínky mého pov si můžu číst milionkrát a bude mi to k prdu, protože "služby" mé pojišťovny bude využívat ten, komu způsobím škodu, nikoliv já sám. Ještě mi od vás chybí hraběcí rada, abych se nechával nabourat jen od těch, co mají nadstandardní pojistky u slušných pojišťoven.
2. Výčet toho, co má pojišťovna uhradit, je v zákoně. Pokud jste si ráčil všimnout, mám problém s tím, že pojišťovny se zkouší z tého povinnosti vyvléknout. To není o žádných nadstandardních podmínkách či něco takového.
Souhlasím, že na úrovni, kterou jste předvedl, to nemá cenu řešit.