Hlavní navigace

Názor k článku Zkušenost: Malý příběh o velké pojišťovně, která pomohla jinak, než měla od Q - Ano, když si podmínky přečtete, nerozumíte jim – tak...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 5. 2010 8:00

    Q (neregistrovaný) 193.86.121.---

    Ano, když si podmínky přečtete, nerozumíte jim – tak se zeptáte, ale nemusíte dostat vždy tu správnou odpověď, a bohužel v posledních 20ti letech platí, že mnohdy dostanete odpověď, jakou jako klient chcete slyšet. A jelikož se z jednání nepořizuje žádný záznam, můžete se 100× hádat, že na tuhle a tuhle nejasnost jste se ptal a bylo vám to vysvětleno takhle a takhle, čili ve váš prospěch. Nic neprokážete a je to vlastně, jako kdybyste se na nic neptal.
    Co se týče odmítnutí ošetření našich občanů, je nutno vzít v úvahu, že ne všechen vyspělý svět nás považuje za vyspělé a dívají se na nás mnohdy skrz prsty. Asi tak jako my se díváme, nechci nějak rasovat, třeba na Rumuny nebo Turky. A i když někde máváte prestižní kartou, tak řeknou, že jste ji ukradli. Asi tak jako v nějakých obchodech, slyší-li, že nemluvíte jejich mateřštinou, se hned kolem vás semknou, protože máme pověst zlodějů.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).