Hlavní navigace

Názor k článku Zkušenost: Malý příběh o velké pojišťovně, která pomohla jinak, než měla od Patrik Chrz - Jak píše „benzin“. Pojišťovna je povinna poskytnout záruku,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 5. 2010 6:59

    Patrik Chrz

    Jak píše „benzin“. Pojišťovna je povinna poskytnout záruku, ale zdravotnické zařízení není povinno záruku přijmout. Nyní záleží na podmínkách v dané zemi. V EU nesmí odmítnout ošetření úrazu nebo nemoci, která akutně ohrožuje život, ale klidně může odmítnout klienta se zlomenou rukou/nohou, pokud nemá/nechce na zaplacení („specialisté“ jsou na toto různé soukromé ordinace a nemocnice v Alpách v Rakousku). Záruku nechce, chce peníze.
    Z toho důvodu si právě pojišťovna vymiňuje ve svých podmínkách, že své povinnosti dostojí, pokud klientovi proplatí náklady až následně, protože ví, že není schopna kdykoliv a kdekoliv zajistit bezplatné ošetření přímo na místě.
    V méně civilizovaných zemích klidně člověka nechají umřít na ulici, pokud není schopen IHNED zaplatit.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).