Hlavní navigace

Názor k článku Zkušenost: Malý příběh o velké pojišťovně, která pomohla jinak, než měla od Q - Raněný klient měl platební kartu DinersClub, což není...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 5. 2010 11:52

    Q (neregistrovaný) 193.86.121.---

    Raněný klient měl platební kartu DinersClub, což není až tak tuctová karta. Bylo by zajímavé udělat jakési srovnání na onom zranění, jak by postupovaly ostatní, tuctové pojišťovny (klasické cestovní pojištění) včetně pojištění v rámci běžné platební karty (pro banky zajišťují mnohdy stejné pojišťovny a asisteční služby, ale může tam být jiný rozsah plnění). Ono když sjednáváte pojištění nebo kartu, tak vás prodejce zasype všemi možnými klady, a jelikož není likvidátorem, nemůže nebo nechce vám říci o výlukách, kterým v přiložených psaných podmínkách přes důkladné studium nerozumníte i když se na ně ještě extra ptáte. Mělo by být samozřejmostí, aby nevítězil zisk, sobectví a peníze, a aby vám prodejce po pravdě řekl, že tohle a tohle nejde z pojistky krýt. Ale kdo si při sjednávání vzpomene, že se zlomenou končetinou v sádře nebo v dlaze nemůžete jen tak cestovat a potřebujete extra seat a že ne každý přepravce je schopen zajitit takovou přepravu?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).